"הקורונה הובילה לשנה הכי חזקה בהתפתחות הערוצים הדיגיטליים"

ליאן גולדשטיין, מומחית לחוויית משתמש UX/UI והבעלים של eMode Digital, סוכנות דיגיטלית לעסקים ומסחר מקוון: "שיווק דרך רשתות חברתיות יהפוך חיוני עבור כל עסק"

"המומחיות שלי בתחום חוויית המשתמש UX עוזרת לי לא רק לעצב ולבנות אתרים לבעלי העסקים וחנויות איקומרס מקצועיות אלא גם להבין את הצד הפסיכולוגי של הגולש".  ליאן גולדשטיין   (צילום: אינגה אבשלום ל- Q ELITE BEAUTY)
"המומחיות שלי בתחום חוויית המשתמש UX עוזרת לי לא רק לעצב ולבנות אתרים לבעלי העסקים וחנויות איקומרס מקצועיות אלא גם להבין את הצד הפסיכולוגי של הגולש". ליאן גולדשטיין (צילום: אינגה אבשלום ל- Q ELITE BEAUTY)

הרומן של ליאן גולדשטיין עם המרחב הדיגיטלי התחיל בגיל צעיר מאוד. כשהיא הייתה בת 16 היא התחילה לבנות אתרים וללמוד תכנות, ובגיל 22 כבר עבדה בחברת הייטק כבודקת אבטחת איכות של תוכנות.

 

"במשך עשר שנים עבדתי בחברות הייטק גדולות במגוון תפקידים: בדיקות תוכנה, ניהול מוצר, עיצוב ואפיון חוויית משתמש ושיווק דיגיטלי", היא מספרת. "במקביל ניהלתי עסק בתחום המסחר המקוון (איקומרס). לפני שלוש שנים, ואחרי שסיימתי תואר שני ביזמות ומינהל עסקים, הקמתי את העסק שלי: eMode Digital, המתמחה במתן פתרונות דיגיטליים לבעלי עסקים וחנויות מסחר אונליין וכולל בניית אתר תדמית עסקי ואתר מכירות בהתאמה אישית, קידום וניהול שוטף לחנות קיימת.

 

"המומחיות שלי בתחום חוויית המשתמש UX עוזרת לי לא רק לעצב ולבנות אתרים לבעלי העסקים וחנויות איקומרס מקצועיות אלא גם להבין את הצד הפסיכולוגי של הגולש, וכך לתת מענה לשני הצדדים בעזרת הכלים הדיגיטליים המדויקים. אני מלווה מקרוב את כל הלקוחות שלנו ומעורבת בכל פרויקט מא' ועד ת'. מכיוון שמדובר בניהול ובקידום באמצעות התחברות מרחוק ( Remote), העסק שלי משרת לקוחות מכל רחבי העולם, והצוות מונה עובדים מישראל, מאירופה ומארצות הברית".

 

2021 בדיגיטל: המגמות הצפויות

 

1. קניונים וירטואליים: מגפת הקורונה הפכה את 2020 לשנה הכי חזקה בהתפתחות הערוצים הדיגיטליים. עסקים רבים הבינו שכדי לשרוד, ואף לגדול, יש צורך הכרחי לתת שירותים בערוצים הדיגיטליים ולמכור סחורה דרך חנויות אונליין. הצפי הוא הקמות מגוון רחב של קניונים וירטואליים (מארקטפלייסים) כמו עזריאלי.קום עבור עסקים שכבר הקימו חנויות אונליין.

 

2. שיווק דרך הסושיאל: השיווק הדיגיטלי באמצעות הרשתות החברתיות יהפוך אבן יסוד עבור כל עסק. פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק מרחיבות את הפעילות בתחום האיקומרס ומאפשרות כבר היום למכור מוצרים דרך הרשתות.

 

3. פרסונליזציה בחוויית הקנייה. הטכנולוגיה של צ׳אט בוטים תשתדרג ותוטמע בכל חנות דיגיטלית כדי להעצים ולהבטיח את חוויית הקנייה האישית.

 

משהו שאני מאחלת לעצמי לשנה הקרובה

"לעזור לכמה שיותר עסקים קטנים לעבור לעולם הדיגיטלי המופלא, שמלא באפשרויות בלתי פוסקות ובלתי מוגבלות".

 

eMode Digital

טל': 058-7177757 (משרד),

054-3022337 (פרטי)

אתר: https://emode.digital/he

אינסטגרם: emodedigital1

פייסבוק: Emode - Your Digital Partner‎‏

אימייל: Lian@emode.digital

  

סטיילינג: לורה פלדמן | איפור: סופיה סטרוזר | שיער: לירז סולומון | שיווק מכירות: ענבר וקנין | ניהול אדמיניסטרציה: יוליה קושנר | ע.הפקה: יהל יוסף כהן | בגדים: בוטיק מיכל זכאי, אסף פלג, studio 35- private collection

 

 
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד