מיקי קופל מ"מדיהו": אנחנו ה-WAZE של עולם הבריאות ואין לנו מתחרים"

איך הפציעה של בנו באימון כדורגל הולידה אצל מיקי קופל את הרעיון לסטארט-אפ כחול לבן ופטנט עולמי בתחום שירותי הבריאות?

מיקי קופל. לא ידעתי איך בוחרים רופא או מנתח, איך יודעים האם כדאי להפעיל את קופת החולים או את הביטוח הפרטי, ואיך בכלל ניגשים לכל הדבר הזה
מיקי קופל. לא ידעתי איך בוחרים רופא או מנתח, איך יודעים האם כדאי להפעיל את קופת החולים או את הביטוח הפרטי, ואיך בכלל ניגשים לכל הדבר הזה

מיקי קופל, יזם ואיש עסקים - מיקי קופל, (48), מקרית אתא, בעלים של 'קבוצת קופל גרופ', וחברת 'מדיהו', המעסיקה יותר מ-150 עובדים.

  

במה חברתך עוסקת ואילו שירותים היא מעניקה?

״מדיהו – הינה פלטפורמה אינטרנטית חדשה, שנחשבת לסטארט-אפ כחול לבן בתחום שירותי הבריאות, מטרתה להציג ללקוח כל מה שמגיע לו, מכל ביטוחי הבריאות שיש לו: קופ"ח, שב"ן, ביטוחי בריאות פרטיים, וביטוח לאומי. מדיהו תעזור לך לממש את זכויותיך בזמן אמת, מול הבירוקרטיה של קופות החולים וביטוחי הבריאות.

 

המסלול החינמי של מדיהו, פתוח לכולם, מאפשר צפייה בתיק ביטוחי הבריאות, ומציג פירוט הפוליסות הקיימות וללא שום עלות. מכיוון שמבוטחים רבים מתקשים במימוש הזכויות הרפואיות שלהם, מדיהו מציעה גם שירותי תפעול לביטוחי הבריאות שברשותכם. בעלות של 18 שקל לחודש, ניתן לרכוש מנוי לשימוש במגוון שירותים ללא הגבלה, בלחיצת כפתור באתר, או באמצעות הרפרנטים המקצועיים העומדים לשירותכם מדי יום באתר ובטלפון, עבור טיפול בהקדמת תורים לרופאים ובדיקות, החזרים כספיים עד 3 שנים אחורה, חוות דעת שניה, התאמת רופאים, מחולל תרופות ועוד.

 

באמצעות פטנט חדשני המבצע אופטימיזציה לנתוני כל משתמש, ומתאים לו את התוצאות הרלוונטיות, מדיהו מאפשרת למשתמשים לקבל את מה שמגיע להם בבריאות, ללא אינטרס, ללא תלות בגוף חיצוני. אנחנו בעצם ה-WAZE של עולם הבריאות״.

 

איך נולד הרעיון?

"את 'מדיהו' הגיתי לפני שנתיים. כשבני נפצע באימון כדורגל. לא ידעתי איך בוחרים רופא או מנתח, איך יודעים האם כדאי להפעיל את הביטוח הפרטי, ואיך בכלל ניגשים לכל הדבר הזה"

קופל: "את 'מדיהו' הגיתי לפני שנתיים. כשבני נפצע באימון כדורגל. קבעו לו תור בקופת החולים ל-MRI לעוד 3.5 חודשים, לאחר האבחון התברר שהילד מסתובב עם קרע ברצועות הברך. לא ידעתי איך בוחרים רופא או מנתח, איך יודעים האם כדאי להפעיל את קופת החולים או את הביטוח הפרטי, ואיך בכלל ניגשים לכל הדבר הזה".

 

מה היתרונות הבולטים של חברתך המבדלים אתכם מהמתחרים?

״רשמנו פטנט עולמי על הרעיון, אין לנו מתחרים. קודם כל, אנחנו לא מוכרים ביטוח. אנו בעצם סוג של ריטיינר חודשי, בעת הצורך הרפואי - נהיה שם בשבילך״.

 

מוקד מדיהו
    מוקד מדיהו
     

     

    לאיזה שירות באתר יש ביקוש?

    ״דו״ח כפל-חסר, הבודק כפילויות בביטוחים, בזכותו הצלחנו לחסוך אלפי שקלים ללקוחות, וכמובן שירות הקדמת תורים. אלפי אזרחים נתקלים בהתמודדות ללא מוצא עם תורים ארוכים, והמתנה של מס׳ חודשים לבדיקה או לרופא. במקרים של גילוי מוקדם זה יכול להציל חיים. בזכות הידע והשירות שלנו אנחנו מצליחים להקדים תורים עד 7 ימי עסקים״.

     

    הישג שהינך גאה בו במיוחד בפעילותך העסקית?

    ״התמיכה והבעת האמון של סוכני הביטוח בישראל בקופל גרופ, בכל שנה מחדש, למעלה מ-20 שנים. גם השנה קופל גרופ נבחרה בסקר לשכת סוכני הביטוח בישראל במקום הראשון״.

     

    טיפ: "ביטוח קונים רק אצל סוכן ביטוח!

    זה אישי, זה מקצועי. סוכן הביטוח הוא הכי לויאלי ללקוחותיו והוא זה שצריך בשלב המכירה, להציע ללקוח מוצר שיתאים לו, במחיר הוגן, ולייצגו בעת משבר. אני נגד רכישת ביטוחים בטלפון באמצעות מוקדנים. הכי גרוע, לדעתי, זה לקנות ביטוחי בריאות וריסקים בטלפון, ממישהו שאינכם מכירים"

     

    מדיהו

     

     

     

     
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד