
אם תשאלו אנשים למה הם הכי מתגעגעים בתקופת הקורונה, במקומות הראשונים ברשימה תמצאו:
1. לטוס לחו"ל, 2. לעשות שופינג 3. ולפגוש אנשים, אם אפשר סוף סוף לא בפיג'מה אלא כשלבושים יפה.
דווקא עכשיו בעוד אנחנו מקורקעים וסיורי חלונות ראווה פחות זמינים, המותג הבינלאומי guess מרחיב את הפעילות שלו בארץ ומאפשר רכישות של עשרות פריטים מהקולקציות החדשות באמצעות אתר החברה החדש הישראלי. www.globalonline.co.il או בחיפוש guess Israel.

האתר מציע לראשונה ללקוחות הישראליים את כל קולקציות הדנים המוכרות והיחודיות של guess, ג'ינסים במגוון גזרות, תיקים מעוצבים, מבחר גדול של דגמי נעליים מסניקרס דרך מגפיים ועד נעלי עקב, קולקציות הלבשה רחבות לנשים, גברים וילדים, אביזרים ואקססוריז במשלוח זמין ומהיר. באתר בעל הזכיינות גם למותגים נוספים, ניתן למצוא בנוסף את הנעליים המעוצבות של חברת סם אדלמן ונעלי הנוחות המשופרות של המותג bayton.

"ההיצע כולל את החלומות הכי פרועים של הקנייניות כמו שמלות מנצנצות, דרך לוגו מניה ועד פריטי הקז'ואל", מעיד מהשואו רום הגדול שהוקם ברמת החיל בתל אביב, גל פרלמן - המפיץ המורשה guess ישראל, מנכ"ל ושותף חברת global brands gallery.
"עוד לפני הקורונה, הרגשנו את המגמה בה אנשים חיפשו נוחות, בעיקר בתחום הנעליים. אם בעבר לקוחות קבועות באו עבור קולקציות של ערב, עקבים ומראה נוצץ, זה התחלף לסניקרסים בכל הצורות והמינים, מגפיים שטוחות ומגפי בוקרים. כבר אפשר לראות את הפריטים שילוו אותנו בחורף הבא, עם צבעוניות רחבה שכוללת לצד המונכרום, גוונים ירוקים וכתומים, צבעי פסטל, הדפסי מנומרים ושילוב של תכשיטים או אבנים בבגדים. המותג נגיש מבחינה תקציבית וישראלים מתחברים אליו כי הוא לא יומרני או יוקרתי מדי, אבל כן נותן מענה מושלם מבחינה עיצובית".
