שובה של חליפת הטרנינג היוקרתית: המפורסמות מאמינות שיפה זה נוח

אחרי שהעולם התרגל לבגדי בית בסגר הקורונה, הסגנון שכיכב על פריס הילטון ובריטני ספירס בתחילת שנות האלפיים זוכה לקאמבק עם דור חדש של כוכבות. ומה המחירים?

איתי יעקב

|

18.11.20 | 18:24

ככה זה נראה בתחילת שנות האלפיים: בריטני ספירס, פריס הילטון ולינדזי לוהן. למעלה: הקאמבק של ג'וסי קוטור מככב באינסטגרם (צילום: Frazer Harrison/GettyimagesIL, rex/asap creative)
ככה זה נראה בתחילת שנות האלפיים: בריטני ספירס, פריס הילטון ולינדזי לוהן. למעלה: הקאמבק של ג'וסי קוטור מככב באינסטגרם (צילום: Frazer Harrison/GettyimagesIL, rex/asap creative)

מגיפת הקורונה לא הביאה לחיינו רק מושגים כמו מטוש וגידול אקספוננציאלי, אלא גם מחזירה לאופנה מגמות עבר. כמו לשחק במשחקי קופסה, לדוגמה, או לצאת לקמפינג משפחתי על שפת הכנרת עם אוהל וצפיפות ישראלית. רק שעכשיו זה מגיע עם בידורית קריוקי. אחרי חודשים סגורים בבית לבושים בטרנינג, מותג האופנה האמריקאי ג'וסי קוטור דוהר על הגל ולרגל חגיגות 25 שנה שלו, מפיח חיים מחודשים בחליפות הטרנינג הצבעוניות שהיו פופולאריות בתחילת שנות האלפיים והפכו לפריט חובה במלתחה של כוכבות כמו מדונה, ג'ניפר לופז, לינדזי לוהן, בריטני ספירס, כריסטינה אגילרה והאחיות פריס וניקי הילטון.

 

בשנים 2005-2001, תור הזהב של הטרנד, הן הסתובבו ברחובות ועל השטיח האדום לבושות מכנסיים ארוכים או קצרים בגזרה נמוכה עם עליונית תואמת, שממנה הציצה ברוב המקרים בטן שטוחה. עכשיו דור המפורסמות החדש הולך בעקבותיהן, עם כוכבות כמו דואה ליפה וסופיה ריצ'י (שאחותה הגדולה ניקול לבשה את זה בגלגול הקודם). אפילו טימותי שאלאמה הצטלם עם קרדיגן בצבע ורוד בייבי של המותג להפקת אופנה במגזין הגברים GQ.

 

 

השבוע ישיק המותג חנות אונליין ראשונה בארצות הברית וקולקציה חדשה שתימכר בנקודות מכירה סביב העולם, וגם בישראל. ברשת קיים אתר נפרד של מוצרים מעונות קודמות, שם תוכלו לרכוש חליפת קטיפה לנשים במחיר 80 דולר (270 שקל) במקום 215 דולר (730 שקל). כן, לטרנינג.

 

לג'וסי קוטור צפויה תחרות קשה על כיסה של הצרכנית. המותג SKIMS של קים קרדשיאן, למשל, השיק לאחרונה חליפות דומות, בקמפיין משותף עם פריס הילטון, ודוגמניות כמו אירינה שייק והאחיות לבית משפחת קרדשיאן-ג'נר לובשות את פריטיו לטובת הפפראצי. כמו אז, גם היום: דורות של נערות צעירות מחקות את המראה, והגבול הדק בין לבוש בית לחוץ נחצה עד נקודת אל-חזור.

 

 

"ארון הבגדים הפך להרבה יותר נינוח לאחר הסגר", הסבירה בשבוע שעבר ניקי הילטון בראיון לאתר ווג, את העלייה החדה בדרישה המחודשת לחליפות טרנינג מעוצבות. "אנשים כבר לא הולכים כל כך למשרד, אבל עדיין רוצים להישאר מסוגננים בבית. בטרנינג של ג'וסי קוטור את לא נראית מוזנחת".

 

 

ג'וסי קוטור הוקם בשנת 1996 בלוס אנג'לס על ידי פמלה סקייסט-לוי וגאלה נאש-טיילור, שנשואה לגיטריסט להקת דוראן דוראן ג'ון טיילור. בתחילת הדרך הן יצרו אופנת קז'ואל שלא זכתה לפופולאריות, ורק שנה לאחר מכן החלו בעיצוב חליפות טרנינג צבעוניות. המראה התואם שזכה לרוח גבית מתעשיית ההיפ הופ, שחיפשה סגנון נגיש, צבעוני ונונשלנטי, תפס.

 

 

הפריצה הגדולה של המותג היתה בשנת 2001, כשמדונה הפכה את חליפות המכנסיים הצבעוניות למדיה הרשמיים. אז, בתחילת שנות האלפיים, טרום עידן הרשתות החברתיות, מלכת הפופ שחגגה השנה יום הולדת 62 סימנה את כל מה שנכון באופנה. המראה הצבעוני והזרוק היה זה שהכוכבות רצו לשדר כלפי חוץ. אחת מכולן, אחת מהעם.

 

בהמשך אותה שנה היו אלה ג'ניפר לופז, שלבשה חליפת מכנסיים קצרים בצבע ורוד בזוקה בקליפ לשיר I'm Real; בריטני ספירס שיצאה לסידורים ברחובות בוורלי הילס עם טרנינג ותיק של לואי ויטון ביד; לינדזי לוהן שלקחה את הטרנד צעד אחד קדימה, והגיעה בחליפת טרנינג בירוק בקבוק אל השטיח האדום; ופריס הילטון וניקול ריצ'י שלבשו חליפות מכנסיים ארוכות של המותג בסדרת הריאליטי "החיים הפשוטים".

 

 

"היה משהו אותנטי ומקסים בטרנד. לבשנו את הבגדים כי אהבנו אותם – לא כי שילמו לנו ללבוש את זה. המותג הצליח לפני עידן הסטייליסטים הצמודים", אומרת הילטון. "עכשיו בנות לובשות בגדי מעצבים מהמסלול מכף רגל ועד ראש, כשהן יוצאות לעשות סידורים מחוץ לבית. לבשנו את זה כי אהבנו את זה. וזה היה נוח מאוד".

 

 

בשנת 2003 נמכר המותג לתאגיד האופנה האמריקאי ליז קלייבורן, ועשור לאחר מכן לחברת האחזקות ABG. מאז הוא סולל את דרכו בחזרה לתודעה של עולם האופנה באמצעות שיתופי פעולה עם מותג האופנה Vetements בשנת 2016, רשת אורבן אאוטפיטרס וחברת הספורט Kappa, כמו גם שיתופי פעולה מסחריים עם כוכבות ומשפיעניות כמו קיילי וקנדל ג'נר, ניקי מינאז', ריהאנה, ג'ניפר לופז, וגם הלקוחה הוותיקה פריס הילטון, שמקדמת בחשבון האינסטגרם שלה את הדגמים החדשים של המותג לצד אלה של החברה קים קרדשיאן. ללמדנו שעם כל הכבוד לקים קרדשיאן ולג'וסי קוטור, המותג שמזוהה יותר מכל עם טרנינג יוקרתי זו פריס הילטון.

 

     

    ואיפה מצאנו מגפיים יפים לעונה הקרה?

    מדלגים בין השלוליות: 10 מגפיים יפים ומעוצבים לעונה הקרה. לחצו על התמונה לכתבה המלאה
    מדלגים בין השלוליות: 10 מגפיים יפים ומעוצבים לעונה הקרה. לחצו על התמונה לכתבה המלאה

     

     

     
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד