צילום: סם יצחקוב

הנשים של מילאנו קוסמטיקס ממליצות: "מצאנו פתרון לקמטים!"

מילאנו קוסמטיקס מציגה: סדרה מנצחת בקדמת הטכנולוגיה והמדע, פורמולה מתקדמת למניעה ולטיפול בקמטים. שיווק ישיר עד הבית, במחיר נוח ותוצאות מדהימות

הכתבה הזו יצאה לדרך במקרה , פשוט במקרה. הכול החל למעשה במסיבת סוף שנה של בתי הבכורה. תוך כדי שיחת נשים שהתגלגלה מהר מאד לענייני יופי ומה עושים עכשיו בתקופה הקורונה עלה בין הבנות מין לחש  על סדרת טיפוח חדשה בשם "מילאנו".

 

"מילאנו", טוב רשמתי לעצמי כשמיהרתי לקחת את הקטנה הביתה..בערב, משום מקום שוב צף השם "מילאנו" בשיחה אחרת עם חברות אחרות מעולם תוכן אחר לגמרי, דווקא בערב הפרשת חלה. מישהי שאלה את המארחת במה היא משתמשת שהיא כה זוהרת והיא, שניסתה להעביר נושא ולומר שהכול בגלל זוהר הערב החשוב וההתעלות הרוחנית נאלצה בסוף להביא מחדרה סדרה של 4 מוצרים אותם היללה.

ואני שנשמרת בהצטופפות יתר רק צילמתי לי את המוצרים בנייד. בבית, כשהגדלתי את התמונה, קראתי על הצנצנת את השם " Milano". צירוף מקרים חשבתי לעצמי, אבל בימים הקרובים "מילאנו" צץ לי בעוד מקומות ומה שייחד את כולם היה שהם לא היו פרסומיים אלא נשים רגילות, כמוני וכמוך, שהעלו את שם המותג והיללו. לפעמים כשאת בהריון את שמה לב לכל מי שבהריון וחושבת שכולן בהריון אבל במחשבה נוספת את מבינה שהן היו בהריון אבל את לא שמת לב כי היית עסוקה. מכאן כבר הבנתי שיש תופעה שקטה ורחבה ויצאתי לבדוק מי מאחרי השם מילאנו ומה סוד קסמו.

 

את מורן מור, בעלת חברת "מילאנו קוסמטיקס" פגשתי במשרדה. הקליק נוצר מיד, מורן היא שהקימה את החברה בעשר אצבעותיה.מורן, קוסמטיקאית מדופלמת, עם חוש אסתטי מפותח במיוחד, שתחום היופי משך אותה משחר נעוריה. "במהלך השנים ניסיתי כל קרם קוסמטי אפשרי, החל מהיקר ביותר ועד לעממי, ומצאתי שלא תמיד יש קשר בין המחיר, שם המותג, לאיכות. במשך הזמן פיתחתי סדרת קרמים ושיפרתי אותם כל העת, תוך כדי ניסוי וטעיה, עד שהצלחתי להגיע לסדרה מנצחת, הנותנת תוצאות מעולות במלחמה נגד הקמטים, במחיר השווה לכל נפש".

 

     

    ארבעה מוצרים איכותיים

    מורן פיתחה סדרה בת ארבעה מוצרים איכותיים: קרם פנים יום עם חומצה היאלורונית , קרם פנים לילה עם תמצית משקמת לחידוש העור, קרם עיניים עם חומצה היאלורונית, וסרום סקין בוסטר הזנה עשיר למיצוק העור וזוהר . מעבר לאיכות הקרמים הנמכרים בשוק, מורן שמה לב לשתי תופעות צרכניות אשר הפריעו לה מאוד כצרכנית קבועה של מוצרים לטיפוח הפנים.הראשון הינו: עשרות קרמים של אותו המותג, לאותה הפעולה, דבר הגורם ללקוחה לבלבול, וחשש שאולי לא בחרה את הקרם הנכון. השני הינו: קרם אחד, ממנו מתפרנסים גופים רבים, מה שמעלה את מחירו למעלה, עוד ועוד, ועד שהוא מגיע לצרכן הוא נמכר במחיר יקר מאד.

     

    ״המוטו שלי הוא מוצר מעולה, מחיר מצוין, ובחירה מדויקת של המוצרים״, אומרת מורן. סדרת הקרמים של "מילאנו קוסמטיקס" מגיעה כערכה מושלמת ללקוחת הקצה, בצורה של שיווק ישיר, ובמחיר מצוין. מוצרי מילאנו קוסמטיקס, נמכרים גם דרך מכוני הקוסמטיקה באותו המחיר. מורן אינה מחייבת קוסמטיקאיות לרכוש כמויות, או מוצרים שאינן יכולות למכור. "אני מבינה את הקוסמטיקאיות, שהן אינן רוצות לקנות כמויות ולהתחייב, מוכרות וקונות שוב. ככה הסחורה גם תמיד טרייה". חברת "מילאנו קוסמטיקס" מנהלת גם  את קבוצת הפייסבוק לקוסמטיקאיות הגדולה והמקצועית בישראל, שמונה מעל 2,300 משתתפות. 

     

    סדרת הטיפוח היוקרתית לטיפול ומניעת קמטים
      סדרת הטיפוח היוקרתית לטיפול ומניעת קמטים

       

      מורן, אם לשלושה ילדים מקסימים, אשה נאה, בטוחה בעצמה, עצמאית ושאפתנית, מטופחת מאד, וניכר עליה החוש האסתטי הרב, על כל צעד. מה חלומך? שאלתי אותה לפני סיום הכתבה, היא חייכה בחיוכה הכובש ואמרה: "אני חיה את החלום", אני גורמת אושר לנשים רבות באמצעות סדרת המוצרים שלי, וזה דבר שממלא אותי מאד". יצאתי מהפגישה בתחושה נהדרת אולי זה הקרם שמורן מרחה לי ואולי סוד אישיותה.

       

      תכשירי מילאנו קוסמטיקס בעלי פעילות מוכחת והשפעתם על העור ניכרת לעין החומרים פעילים בתוך שכבות העור ומשקמים אותו, ובכך מונעים ומטפלים בקמטים. שימוש קבוע במוצרים מבטיח תוצאות לאורך זמן .

      מוצרי הסדרה: קרם פנים מילאנו עם חומצה היאלורונית, 50 מ"ל; קרם עיניים מילאנו עם חומצה היאלורונית, 30 מ"ל; סרום סקין בוסטר לטיפול בקמטים, הזנה ומיצוק לעור קורן, זוהר ובריא, 30 מ"ל; קרם לילה מחדש לעור מחדש את העור והמרקם, 50 מ"ל. הזמנות דרך אתר החברה עד בית הלקוח, משלוחים חינם לכל חלקי הארץ בכל הזמנה.  

       

      www.milano10.co.il

      מוקד שירות לקוחות טל׳: 0737263297

      פייסבוק: מילאנו קוסמטיקס ישראל

      אינסטגרם: milano_cosmetics_israel

       

       

      הגליון החדש של לאשה - עכשיו בדוכנים (צילום: שי ארבל, סגנון: ראובן כהן)
      הגליון החדש של לאשה - עכשיו בדוכנים (צילום: שי ארבל, סגנון: ראובן כהן)
       
      הצג:
      אזהרה:
      פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד