עכשיו תורכם: שבעה יתרונות מעולים שתרוויחו אם תכניסו אותנו לעסק

Bthere היא אפליקציה ישראלית (גם באנגלית, רוסית וערבית), שבאה לתת מענה מקיף לניהול היומן של מגוון עסקים קטנים, ומציעה לכל עסק גם ליווי אישי

  (צילום: Shutterstock)

אם יש דבר שתקופת הקורונה לימדה אותנו הוא שהתייעלות וחיסכון הם שם המשחק. יותר ויותר בעלי עסקים מבינים שכדי לצלוח את התקופה המאתגרת הזאת צריך לייעל את כלי הניהול ואת שיטות העבודה הישנות כדי למנוע בזבוז מיותר של משאבים. אבל האם ידעתם ש־70% מהזמן שלכם מוקדש לניהול היומן של העסק? ללא ספק זמן יקר.

 

על אחת כמה וכמה אם אתם בעלים של עסק קטן כמו מכון קוסמטיקה, בניית ציפורניים, ביוטי, אימוני כושר, קואוצ'ינג או כל תחום שבו הלקוחות צריכים לתאם איתכם תורים רוב היום שלכם. ומי כמוכם יודע שכל תור שמתבטל וכל לקוח שמתפספס עולים כסף. נסו לחשב רגע: כמה פעמים לקוחה התקשרה לדחות ונהיה לכם "חור" ביומן, העובד שכח לרשום ונהיה בלגן, לא היה מי שיענה במקביל ללקוח נאמן, או שבדיוק לא מצאתם את היומן. אם התסריט הזה נשמע לכם מוכר, סימן שעוד לא הכרתם את Bthere - אפליקציה חכמה לניהול תורים באופן דיגיטלי, שפותחה במשך שנתיים  שבהן נבדקו צורכי ניהול היומן של מגוון עסקים קטנים, ונחשבת לאחד הכלים היעילים ביותר כיום בתחום. הנה שבעה יתרונות שתרוויחו אם תכניסו אותה לעסק:

 

1. ניהול היומן (בכל זמן ובכל מקום). תוכלו לנהל את היומן העסקי שלכם בצורה דיגיטלית מכל מקום ומכל זמן, גם בשלט רחוק אם אתם למשל עובדים מהבית. היומן יציג לכם את כל התורים שנקבעו ואת חלונות הזמן הפנויים, וכך תוכלו לשלוט בעסק וגם בזמן. כמו כן המערכת מציעה פתרונות גם לביטול התורים ואפשרות עדכון של הלקוחות בתורים שהתפנו.

 

2. שליטה מקסימלית בנתונים. במיוחד עכשיו, בתקופת הקורונה, אתם צריכים להיות עם יד על הדופק בכל מה שקשור להגעת הלקוחות לעסק. באמצעות האפליקציה יש לכם שליטה מלאה על אילו לקוחות מגיעים לעסק וכמה זמן הם שהו בו.

 

3.מינימום ביטולים והברזות (שווה חיסכון כלכלי). מבחינה כלכלית (כי כאמור כולם רוצים לחסוך בזמן הזה של המשבר הכלכלי) ניהול נכון של יומן העבודה - עם סדר בזמני ההגעה של הלקוחות ועם תזכורות אוטומטיות למניעה של הברזות - מועיל משמעותית לארגון נכון של לוח העבודה והגדלת הכנסות העסק.

 

 (צילום: Shutterstock)

     

    4. ניהול יומני העובדים. כל עובד מקבל יומן משלו, ואפשר לעקוב מרחוק אחרי העבודה מול הלקוחות, לאפשר לעובדים הרשאות מסוימות באפליקציה ולשלוט בלוחות הזמנים. כך גם הלקוחות יכולים לקבוע תור ישירות מול נותן השירות הקבוע שלהם בעסק (כל עובד מקבל משתמש עסקי על הטלפון שלו עם יומן משלו).

     

    5. עצמאות ונוחות ללקוחות (ויותר פנאי למתן שירות). האפליקציה מאפשרת ללקוח לקבוע תור ללא תלות בזמינות שלכם או של יתר נותני השירות. כמה זה פשוט? הלקוח יכול לקבוע תור בזמן שמוגדר כפנוי ונוח לו בלחיצת כפתור, ובלי שתצטרכו בכלל להתערב בפעולה. כך, במקום לבזבז זמן מיותר (ואנרגיה) על שיחות, הודעות ושיבוצי תורים, האפליקציה תאפשר להקדיש יותר זמן ללקוחות שנמצאים בעסק ברגע זה.

     

    6. גמישות ודינמיות לשינויים. מלבד הגמישות בלוח הזמנים, תרוויחו גם גמישות מלאה לשינויים בעסק. למשל, הוספת שירותים, הגדלת מאגר הלקוחות, עריכה של פרטי העסק בקלות והוספת תמונות שניתנות להחלפה בתוך האפליקציה. הגמישות מותאמת במיוחד לעסקים דינמיים ולעסקים שקצת מפחדים לאבד שליטה.

     

    7. תמיכה ולמידה מהקהילה העסקית. במקום להוציא כסף מיותר על אפליקציות אישיות, הקהילה של העסקים שהצטרפו אלינו מאפשרת לכל עסק שירות ברמה הכי גבוהה בעלויות נמוכות מאוד. האפליקציה דינמית ומתאימה את עצמה לצרכני הלקוחות שעולים במהלך העבודה המשותפת.

     

    האהבה שלנו לעסקים הקטנים מתבטאת גם בהתאמה של שירות הלקוחות במיוחד אליכם - לכל עסק מצוות נציג אישי בווטסאפ או בטלפון. לפרטים נוספים היכנסו עכשיו  ל-Bthere Israel >>

     

     

     
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד