הצצה לגמר של שנקר: איך נראים עיצובי הבוגרים מאחורי הקלעים

שורה של דוגמנים ודוגמניות התייצבו לצילומי היצירות שייצגו את הסטודנטים בצאתם מחממת הלימודים אל עולם האופנה. ביקרנו בהכנות, שהחליפו את התצוגה שבוטלה

עדי סגלפורסם: 23.07.20 08:55
"ברצוני להעביר בקולקציה אווירה חלומית וסוריאליסטית שמדברת על נושא של מיטה, חלומות, הגנה ואהבה". מתוך פרויקט הגמר של אן דהאן בשנקר (צילום: עדי סגל)
"ברצוני להעביר בקולקציה אווירה חלומית וסוריאליסטית שמדברת על נושא של מיטה, חלומות, הגנה ואהבה". מתוך פרויקט הגמר של אן דהאן בשנקר (צילום: עדי סגל)
"בזמנים של חוסר ודאות, עכשיו יותר מתמיד, אנו צריכים לתת ערך לדברים שבבעלותנו. משם יצאתי למחקר על נזקי האופנה המהירה. תרבות הצריכה משתנה, נושאים של עומס ועודף כבר לא רלוונטיים". נטלי צור (צילום: עדי סגל)
"בזמנים של חוסר ודאות, עכשיו יותר מתמיד, אנו צריכים לתת ערך לדברים שבבעלותנו. משם יצאתי למחקר על נזקי האופנה המהירה. תרבות הצריכה משתנה, נושאים של עומס ועודף כבר לא רלוונטיים". נטלי צור (צילום: עדי סגל)
"הנקודה בה העולם מוצב כעת עם התפשטות וירוס הקורונה, מכניסה אותנו לאורח חיים חדש הדורש מאתנו להפיק את המיטב מהמצוי בכל תחומי החיים". עדי ענתבי  (צילום: עדי סגל)
"הנקודה בה העולם מוצב כעת עם התפשטות וירוס הקורונה, מכניסה אותנו לאורח חיים חדש הדורש מאתנו להפיק את המיטב מהמצוי בכל תחומי החיים". עדי ענתבי (צילום: עדי סגל)
"הקולקציה מציעה תרגום לביש למבנים הטוטאליים של פרדי ממאני, ומתבססת על בגדים מחויטים והפרטים המאפיינים אותם, תוך שימוש בצורניות ובצבעוניות עמוסות". תומר סטולבוב (צילום: עדי סגל)
"הקולקציה מציעה תרגום לביש למבנים הטוטאליים של פרדי ממאני, ומתבססת על בגדים מחויטים והפרטים המאפיינים אותם, תוך שימוש בצורניות ובצבעוניות עמוסות". תומר סטולבוב (צילום: עדי סגל)

"הקולקציה עוסקת במתח שבין המסורת לעכשווי דרך שני דימויים: ונוס מווילנדורף, המייצגת את המסורת, לצד שער המגזין PAPER בו מככבת קים קרדשיאן, המייצגת את העכשווי". נועם לוי (צילום: עדי סגל)
    "הקולקציה עוסקת במתח שבין המסורת לעכשווי דרך שני דימויים: ונוס מווילנדורף, המייצגת את המסורת, לצד שער המגזין PAPER בו מככבת קים קרדשיאן, המייצגת את העכשווי". נועם לוי(צילום: עדי סגל)

     

    "זהות, מי אני מול אחרים ומי אני מול עצמי. הפרויקט שלי עוסק ביחס של חברה הומוגנית כלפי האחר, השונה". שנהב יעיש (צילום: עדי סגל)
      "זהות, מי אני מול אחרים ומי אני מול עצמי. הפרויקט שלי עוסק ביחס של חברה הומוגנית כלפי האחר, השונה". שנהב יעיש(צילום: עדי סגל)

       

      "פרויקט הגמר שלי עוסק בעליית משפחתי מעיראק לישראל בשנות ה-50. עם עלייתם לישראל הורשו לקחת מזוודה אחת ולהשאיר את כל חייהם ומורשתם מאחור". עינב ריינשרייבר (צילום: עדי סגל)
        "פרויקט הגמר שלי עוסק בעליית משפחתי מעיראק לישראל בשנות ה-50. עם עלייתם לישראל הורשו לקחת מזוודה אחת ולהשאיר את כל חייהם ומורשתם מאחור". עינב ריינשרייבר(צילום: עדי סגל)

         

        "הקולקציה מותחת את הגבולות שבין הבית כמקור לחום וחופש ובין העירום והניכור עמם אנו מתמודדים בתוכו". אלכסנדרה פינטו (צילום: עדי סגל)
          "הקולקציה מותחת את הגבולות שבין הבית כמקור לחום וחופש ובין העירום והניכור עמם אנו מתמודדים בתוכו". אלכסנדרה פינטו(צילום: עדי סגל)

           

          "העולם האט את הקצב ואנחנו בתור צרכנים קיבלנו הזדמנות לבחון את הדברים מחדש". נטלי צור (צילום: עדי סגל)
            "העולם האט את הקצב ואנחנו בתור צרכנים קיבלנו הזדמנות לבחון את הדברים מחדש". נטלי צור(צילום: עדי סגל)

             

            "עצרתי לחשוב על העולם שאנחנו חיים בו, על הנורמה מאחורי שינוי איבר בגוף שאנו לא שלמים איתו והרדיפה האינסופית אחרי היופי, הפרופורציה והשלמות". גל גטניו (צילום: עדי סגל)
              "עצרתי לחשוב על העולם שאנחנו חיים בו, על הנורמה מאחורי שינוי איבר בגוף שאנו לא שלמים איתו והרדיפה האינסופית אחרי היופי, הפרופורציה והשלמות". גל גטניו(צילום: עדי סגל)

               

              "בקולקציית הגמר אני עוסקת במציאות של הנשים היום ובדרך בה אנו מתמודדות עם חשיפה. למה כשיש לנו אפשרות להתלבש כמעט בכל דרך שנרצה, אנו הולכות ומתכסות בעוד ועוד שכבות?" דנה אקוס (צילום: עדי סגל)
                "בקולקציית הגמר אני עוסקת במציאות של הנשים היום ובדרך בה אנו מתמודדות עם חשיפה. למה כשיש לנו אפשרות להתלבש כמעט בכל דרך שנרצה, אנו הולכות ומתכסות בעוד ועוד שכבות?" דנה אקוס(צילום: עדי סגל)

                 

                "ההורים שלי עלו מברית המועצות, איתם עלו גם כל הציפיות שלהם מהילדים שלהם. ציפייה אחת שהסתכלתי עליה בהומור מגיל קטן היא הציפייה שאביא את החבר הרוסי האידאלי, המשכיל והמלומד". דניאלה מושינסקי (צילום: עדי סגל)
                  "ההורים שלי עלו מברית המועצות, איתם עלו גם כל הציפיות שלהם מהילדים שלהם. ציפייה אחת שהסתכלתי עליה בהומור מגיל קטן היא הציפייה שאביא את החבר הרוסי האידאלי, המשכיל והמלומד". דניאלה מושינסקי(צילום: עדי סגל)

                   

                  "העלות האמיתית של האופנה המהירה מובילה למצב אל חזור. כחלק מההחלטות לעיצוב הקולקציה נשענתי על תחפושות, שמטרתן לשמח לערב אחד בלבד – כך שהן מסמלות הקצנה של האופנה המהירה". עדי ענתבי (צילום: עדי סגל)
                    "העלות האמיתית של האופנה המהירה מובילה למצב אל חזור. כחלק מההחלטות לעיצוב הקולקציה נשענתי על תחפושות, שמטרתן לשמח לערב אחד בלבד – כך שהן מסמלות הקצנה של האופנה המהירה". עדי ענתבי(צילום: עדי סגל)

                     

                    "כיום הדיבור על בית הפך אקטואלי יותר מתמיד, בית כמושג, כמחסה ומקור הגנה הפך לבעל משמעות פיזית ועצומה". אלכסנדרה פינטו (צילום: עדי סגל)
                      "כיום הדיבור על בית הפך אקטואלי יותר מתמיד, בית כמושג, כמחסה ומקור הגנה הפך לבעל משמעות פיזית ועצומה". אלכסנדרה פינטו(צילום: עדי סגל)

                       

                      "החיפוש אחר המקום הבטוח שלי הוביל אותי אל הבית שלי, המיטה שלי, אל בגד הפיג'מה שלי, שמעניקים לי תחושת שייכות, חיבוק, חום ואהבה". אן דהאן  (צילום: עדי סגל)
                        "החיפוש אחר המקום הבטוח שלי הוביל אותי אל הבית שלי, המיטה שלי, אל בגד הפיג'מה שלי, שמעניקים לי תחושת שייכות, חיבוק, חום ואהבה". אן דהאן (צילום: עדי סגל)

                         

                        "היחס שלנו לבגדים הוא אמביוולנטי לחלוטין. אנו מנסים לספק נטיות סותרות באמצעות הבגדים שלנו והנטיות האלו יוצרות מתחים". דנה אקוס (צילום: עדי סגל)
                          "היחס שלנו לבגדים הוא אמביוולנטי לחלוטין. אנו מנסים לספק נטיות סותרות באמצעות הבגדים שלנו והנטיות האלו יוצרות מתחים". דנה אקוס(צילום: עדי סגל)

                           

                          "הקולקציה הינה גברית ומותאמת לכלל המידות". נטלי צור (צילום: עדי סגל)
                            "הקולקציה הינה גברית ומותאמת לכלל המידות". נטלי צור(צילום: עדי סגל)

                             

                            "הפרויקט שלי עוסק במתח שבין האישי לציבורי". אורן איתן (צילום: עדי סגל)
                              "הפרויקט שלי עוסק במתח שבין האישי לציבורי". אורן איתן(צילום: עדי סגל)

                               

                              "הפרויקט שואב השראה מלבוש אשר מגן על גוף האישה מקרינה רדיואקטיבית בחלל ועל פני כדור הארץ, תוך התמקדות באיברים החיוניים כמו החזה והאגן. בחירת הנושא נובעת מחרדת ילדות וחזון אפוקליפטי שנובע מפחד מאסון טבע או אסון גרעיני". קטיה רומנצוב (צילום: עדי סגל)
                                "הפרויקט שואב השראה מלבוש אשר מגן על גוף האישה מקרינה רדיואקטיבית בחלל ועל פני כדור הארץ, תוך התמקדות באיברים החיוניים כמו החזה והאגן. בחירת הנושא נובעת מחרדת ילדות וחזון אפוקליפטי שנובע מפחד מאסון טבע או אסון גרעיני". קטיה רומנצוב(צילום: עדי סגל)

                                 

                                "לאור המציאות היומיומית התחלתי לתרגל מיינדפולנס. בתרגול גיליתי מחדש את היופי שבטבע. כאדם חצי אנליטי, יופי זה מגולם עבורי ביחס הזהב שמופיע בתופעות אורגניות שונות". איציק רוקח (צילום: עדי סגל)
                                  "לאור המציאות היומיומית התחלתי לתרגל מיינדפולנס. בתרגול גיליתי מחדש את היופי שבטבע. כאדם חצי אנליטי, יופי זה מגולם עבורי ביחס הזהב שמופיע בתופעות אורגניות שונות". איציק רוקח(צילום: עדי סגל)

                                   

                                  "בתור ספורטאית החלטתי ליצור נבחרת בייסבול נשים משלי לטוקיו 2020 (2021), כיוון שהוא בין ענפי הספורט היחידים שאין בהם נבחרת נשית כלל". נועה גולדפדן (צילום: עדי סגל)
                                    "בתור ספורטאית החלטתי ליצור נבחרת בייסבול נשים משלי לטוקיו 2020 (2021), כיוון שהוא בין ענפי הספורט היחידים שאין בהם נבחרת נשית כלל". נועה גולדפדן(צילום: עדי סגל)

                                     

                                    "לבעיית זיהום האוקיינוסים קשר ישיר לתעשיית האופנה. תפקיד המעצב חשוב ורלוונטי מתמיד על מנת ליצור שינוי, להשפיע ולעורר מודעות". מוריה ארדילה (צילום: עדי סגל)
                                      "לבעיית זיהום האוקיינוסים קשר ישיר לתעשיית האופנה. תפקיד המעצב חשוב ורלוונטי מתמיד על מנת ליצור שינוי, להשפיע ולעורר מודעות". מוריה ארדילה(צילום: עדי סגל)

                                       

                                      "המתח בין המסורת לעכשווי רלוונטי בעיניי אפילו יותר בעקבות משבר הקורונה". נועם לוי (צילום: עדי סגל)
                                        "המתח בין המסורת לעכשווי רלוונטי בעיניי אפילו יותר בעקבות משבר הקורונה". נועם לוי(צילום: עדי סגל)

                                         

                                        "מקורות ההשראה לקולקציה הם כרזות מחאה מהארץ והעולם שחקוקות בתודעה הקולקטיבית שלנו כישראלים". תומר אבן ארי  (צילום: עדי סגל)
                                          "מקורות ההשראה לקולקציה הם כרזות מחאה מהארץ והעולם שחקוקות בתודעה הקולקטיבית שלנו כישראלים". תומר אבן ארי (צילום: עדי סגל)

                                           

                                           
                                          הצג:
                                          אזהרה:
                                          פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד