אל מלון "ליר" בגדרה הגיעו בשבוע שעבר המועמדות הסופיות בתחרות מלכת היופי לשנת 2020 כדי להשתתף בהשקת מכשיר ה"פדרלייט" של חברת לאונרדו קוסמטיקה. "אנחנו משיקים את המכשיר בשיתוף פעולה עם מלכות היופי", מסביר גולן נהרדעא, יו"ר קבוצת גולן נהרדעא תקשורת. "המועמדות מתחברות למוצרים שלנו, גם בטיפולים, גם בקרמים וגם בסדרות החדשות".
כמו מרבית הרבדים בחיינו - גם השקות יוקרתיות נאלצות להסתגל למצב, ולראשונה בעולם משיקה חברת לאונרדו קוסמטיקה מכשיר חדש בפלטפורמת הזום. "ההשקה של המכשיר החדש תועבר ברשתות ובזום. מכשיר הפדרלייט נשען על טכנולוגיה חדישה שפיתחנו בתחום האסתטיקה והסרת השיער", מתאר רוני בר, הבעלים של חברת לאונרדו קוסמטיקה.
המכשיר עובד בצורה מהירה מאוד", מוסיפה איריס מדיוני, מנהלת שיווק ומדיה בחברת לאונרדו קוסמטיקה. "עד 11 דקות לכל הגוף. זה משהו שלא שמענו עליו. ללא כאבים, ללא תופעות לוואי ועם תוצאות מצוינות".
"הטרדנים בתחום הטיפוח כל הזמן משתנים ומתחלפים", מדגישה איריס בר, הבעלים של חברת לאונרדו קוסמטיקה. "אני חושבת שבעקבות הקורונה הטרנד הוא דווקא לחזור לטבעי יותר - מבחינת הסרת שיער כולם רוצים להיות חלקים, גם גברים שהרימו את השוק הזה".
"אני חושבת שזה אחלה של מוצר, כי אני בעצמי הולכת לקוסמטיקאיות ועושה הסרת שיער", אומרת חן שאול, מועמדת לתחרות מלכת היופי לשנת 2020. "זה מאוד יעיל לא להתעסק כל הזמן בחישובים האם אני צריכה להסיר שיער או לא - ככה אני יודעת שאני חלקה באופן טבעי ואני מרגישה בנוח", היא מוסיפה.
על עניין ההשקה בזום אומרת המועמדת נועה תאומי "בעיניי זה נחמד. אם אנחנו יכולים לשמור על ההנחיות ותוך כדי להמשיך לרוץ עם התחרות זה מבורך", היא אומרת. "אני שמחה שיש את האפשרות של הזום, אבל אני מקווה שלא הכל יהפוך להיות מקוון, שלא נשכח את החיים שבחוץ", היא מסכמת.
המועמדות בהשקת מכשיר ה"פדרלייט" של חברת לאונרדו קוסמטיקה