צילום: סם יצחקוב

שמרית אוחיון

פרויקט נשים משפיעות 2020: נשות קריירה מצליחות מספרות על הנוסחה האישית שלהן לקריירה משגשגת וחיים מאושרים

״אני אוהבת ליצור "יש מאין" "ויש מ-יש". אני נותנת ללקוחותיי את המוצר הכי מקצועי והכי טוב שמתאים בדיוק לצרכיהם. שירות וירידה לפרטים הקטנים מאוד מאפיין אותי ומנחים אותי בעבודתי״. שמרית אוחיון
״אני אוהבת ליצור "יש מאין" "ויש מ-יש". אני נותנת ללקוחותיי את המוצר הכי מקצועי והכי טוב שמתאים בדיוק לצרכיהם. שירות וירידה לפרטים הקטנים מאוד מאפיין אותי ומנחים אותי בעבודתי״. שמרית אוחיון

שמרית אוחיון, בת 36, מעצבת פנים והום סטיילינג.

 

באילו פרויקטים את מתמחה ואיזו מגמה אופנתית משפיעה על עיצובייך?

״אני בוגרת שנקר, אוהבת דברים קלאסיים ונצחיים, ובנוסף, אוהבת סגנון מודרני ועדכני. בעיקר אוהבת לקלוע לרצון הלקוח ולהביא לתוצאה של חווית החלל המושלם. אם רצון הלקוח נמצא בטרנדים, אני אציג את הטרנדים בפניו וממש את רצונו. אני מתמחה ומתמקדת ב-2 סוגי קהלים, אני עובדת במודל של עיקרון פארטו 80/20.

 

"עיקר עבודתי מתמקדת בעיצוב, תכנון ושיפוץ ללקוחות בעלי בתים פרטיים ובתי יוקרה. בנוסף לעבודה עם לקוחות שמבקשים ייעוץ, תכנון והום סטיילינג לביתם הראשון. בשני המקרים אני נותנת את אותו ידע ואת אותו ניסיון שצברתי עם השנים אותה יצירתיות ואותה מלאכה ל-2 סוגי הלקוחות, אם זה זוג צעיר בדירתו הראשונה שיקבל ממני ייעוץ להלביש את הבית בתקציב המתאים לו, ואם זה זוג אמיד שיש לו ״הכל״, והוא יקבל ממני בתקציב כמעט בלתי נגמר את בית חלומותיו, בשניהם אקבל סיפוק מדהים״.

 

מהו הערך המוסף שהינך מספקת ללקוחותייך?

״שילוב היצירתיות הבלתי נגמר שלי (אם בתקציב מוגבל ואם בתקציב לא מוגבל),אני אוהבת ליצור "יש מאין" "ויש מ-יש". אני נותנת ללקוחותיי את המוצר הכי מקצועי והכי טוב שמתאים בדיוק לצרכיהם. שירות וירידה לפרטים הקטנים מאוד מאפיין אותי ומנחים אותי בעבודתי״.

 

     

    איך מתגבשת ההחלטה לקו העיצובי של הפרויקט מול הלקוחות?

    ״סטיב ג׳ובס אמר שמגיע רגע בחייו של אדם שבו הוא מחבר את כל הנקודות, רואה את התמונה הגדולה ומחבר את הפאזל. כשאני מתכננת חלל די בהתחלה, אבקש מלקוחותיי לשלוח לי כל מיני השראות, חללים ורהיטים שהם אהבו, כדי להבין את הויז'ן שלהם. אני מציעה הצעות משלי, ויחד נחבר את הכל ונקבל תמונה שלמה, ממש כמו פאזל״.

     

    מהם הצעדים שיעזרו לצמצם הוצאות ועדיין ליצור מראה חדש, יוקרתי ורענן?

    ״הצעדים שיעזרו לצמצם הוצאות ללקוחות ועדין ליצור חלל יוקרתי ורענן, הם בעצם לקחת חולשות של הנכס ולהפיק מהם באופן יצירתי חוזקות, להעצימם, לעצבם ולהבליטם בחלל. בבית יוקרה זה יכול להיות עמוד או קורה שלא ניתן להזיז, ודווקא לאחר עיצוב וטיפול בו יהיה החלק הכי יפה בבית. לזוג צעיר שמעוניין למכור את דירתו ולהשביח את הנכס כדי לקבל מחיר מיטבי עליו, ניתן למשל להסתיר אזור חלש עם אלמנט מסוים, או לעצבו ולהעצימו״.

     

    פרויקט החלומות שלך:

    ״חללים שאני מאוד אוהבת הם למשל: מלונות הנושא בלאס ווגאס, זה די דומה לעיצוב בתי יוקרה בעלי תקציבים גדולים, כי שם אפשר להגשים את כל הפנטזיות העיצוביות ללא הגבלה״.

      

    • עורכת הפרויקט: שוש רוטנברג
    • הפקה: קבוצת רוטנברג תקשורת | צילום: טל שחר | איפור: רונית יולזרי

     

     

    הגליון החדש של לאשה - עכשיו בדוכנים (צילום: שי ארבל, סגנון: ראובן כהן)
    הגליון החדש של לאשה - עכשיו בדוכנים (צילום: שי ארבל, סגנון: ראובן כהן)
     
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד