השיק הצרפתי: מייק-אפ לנקום
Teint Idole Ultra Wear

לחצו על הסרטון כדי לצפות במוצר
לא מעיק, נצמד כאילו היה עור שני, והמראה נהדר. מייק-אפ Teint Idole Ultra Wear של לנקום
לא מעיק, נצמד כאילו היה עור שני, והמראה נהדר. מייק-אפ Teint Idole Ultra Wear של לנקום
אחיד וזוהר

 

מה: מייק-אפ Teint Idole Ultra Wear , לנקום.

כמה: 30 מ”ל, 179 שקל, בפארמים, בחנויות הקוסמטיקה ובמשביר לצרכן.

אמרו: פורמולה המעניקה מראה אחיד וזוהר.

בדקנו: המייק-אפ לא מעיק, נצמד כאילו היה עור שני, והמראה נפלא. התאהבתי.

עוד משהו: מבחר משמח של 24 גוונים.

 

יופיו של השיק הצרפתי

סיפור ההצלחה של מותג הקוסמטיקה הצרפתי היוקרתי «לנקום», מתחיל בשנת 1935, עת נוסד על ידי אדם בעל חזון פורץ דרך, ארמנד פטיז’אן. האהבה לנשים והאהבה לחיים הטובים הם שהובילו את פטיז’אן ליצור מותג של יופי, נשיות, אלגנטיות ומודרניות עם טאץ’ צרפתי, הנותן מענה לצורכיהן של נשים בכל רחבי העולם בתחומי טיפוח, איפור ובישום. במהלך 85 השנים האחרונות, הצהירה לנקום שיופי הוא הרבה מעבר לעומק העור, היופי הוא רגש טהור, הוא התעוררות של כל החושים. המטרה של לנקום הייתה מאז ומתמיד לדאוג לנשיות וליופי הנשים, בכל גיל ובכל מקום בעולם. כמו הוורד עם עלי כותרת רבים, הוורד הסמלי של המותג לנקום סוגד לאלף הפנים השונים של הנשיות.

 

יוזמה מעצימה

אחת היוזמות המיוחדות של לנקום הייתה פתיחת “Lancôme Makeup School” – לראשונה במותג יוקרה, הזמנו נשים ללמוד להיות המאפרות של עצמן. מדובר בקורס איפור בן 3 מפגשים בו כל אישה, בכל גיל יכולה ללמוד להתאפר. הקורס מועבר בהנחיית מאפרת מקצועית, כל מפגש מורכב מחלק תיאורטי, הדגמה והתנסות מעשית אישית ונמשך בין שעתיים וחצי לשלוש. הקורס מתקיים בקבוצות קטנות ואישיות, כך שכל אישה יכולה ליצור את מראות האיפור המתאימים לה החל ממראה יומיומי ועד לאיפור ערב. עלות הקורס 750 שקל, לנרשמות תינתן ערכת מוצרים בגודל מלא בשווי 1,000 ₪.

 

כיסוי טבעי של 24 שעות ללא פשרות

אחד מהמותגים המובילים ואהובים של «לנקום» הוא המייק אפ TEINT IDOLE ULTRA WEAR , המציע כיסוי מעולה ללא פשרות על המראה האמיתי והיופי הטבעי שלך. משנת 1997 הוכיח המייק־אפ כי החלום לעור פנים מושלם, הוא חלום בר השגה. הפורמולה האייקונית מציעה 24 שעות של נוחות אופטימלית ב-24 גוונים לעור פנים מושלם, וללא כל צורך בתיקונים. וכעת הפורמולה מגיעה עם 24 גוונים הנותנים מענה לצרכים של כל הנשים ומקלים עליהן לחקות ולהשתמש בטכניקות האיפור המתוחכמות ביותר. עכשיו, קל יותר מאי פעם ליצור מחדש עור פנים אחיד וזוהר - ללא תחושה של אי-נוחות, ללא סימנים או פסים של מריחה וללא אפקט של מסכה – כיסוי הנבנה בהדרגה להתאמה אישית לכל רגע ביום, בהתאם לאירוע, החל ממראה טבעי ועד למראה מתוחכם.

 

 

 

הגליון החדש של לאשה - עכשיו בדוכנים (צילום: שי פרנקו, סגנון: נופר נוריאל)
הגליון החדש של לאשה - עכשיו בדוכנים (צילום: שי פרנקו, סגנון: נופר נוריאל)
 
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד