כשנטע אלחמיסטר פגשה את דיוויד בקהאם: "מפריכה את כל הסטיגמות"

היא: כוכבת האינסטגרם והביקיני של ישראל. הוא: כדורגלן עבר, אייקון אופנה בהווה וכעת בעל מותג משקפיים משלו. מה גילינו עליהם בהשקה אינטימית במילאנו? בלעדי

איתי יעקב, מילאנו

|

15.01.20 | 09:42

נטע אלחמיסטר עם דיוויד בקהאם במילאנו. "בסך הכל, לא מפריע לי מה חושבים עליי אנשים שלא באמת מכירים אותי. מעטים האנשים שמפרגנים סתם" (צילום: נטע אלחמיסטר)
נטע אלחמיסטר עם דיוויד בקהאם במילאנו. "בסך הכל, לא מפריע לי מה חושבים עליי אנשים שלא באמת מכירים אותי. מעטים האנשים שמפרגנים סתם" (צילום: נטע אלחמיסטר)
"אני איש של הפרטים הקטנים". דיוויד בקהאם במשרד של מותג המשקפיים החדש שלו
"אני איש של הפרטים הקטנים". דיוויד בקהאם במשרד של מותג המשקפיים החדש שלו
"היום כל דבר שקורה באינסטגרם הוא עסקי. יש, כמובן, גם את החיים האישיים שלי, אבל הכל מאוד מחושב ומבוקר". אלחמיסטר בצילומי הקמפיין של אירוקה במילאנו (צילום: קמילה סרקוזי)
"היום כל דבר שקורה באינסטגרם הוא עסקי. יש, כמובן, גם את החיים האישיים שלי, אבל הכל מאוד מחושב ומבוקר". אלחמיסטר בצילומי הקמפיין של אירוקה במילאנו (צילום: קמילה סרקוזי)
אייקון סטייל עם 60.2 מיליון עוקבים באינסטגרם. בקהאם
אייקון סטייל עם 60.2 מיליון עוקבים באינסטגרם. בקהאם

שלושה דברים שאתם לא יודעים על נטע אלחמיסטר: היא לא שותה, לא מעשנת, והיא הולכת לישון מוקדם בכל ערב. וגם, כפי שתהתה אחת מנוסעות אל-על למילאנו שדרשה סלפי מ"המפורסמת שהבנות שלי משוגעות עליה. איך זה שהיא נוסעת במחלקת תיירים?"

 

ביום שני נחתה אלחמיסטר בבירת האופנה האיטלקית, אליה הוזמנה על ידי אירוקה, לטובת ג'וב כפול: צילומי קמפיין המשקפיים החדש של הרשת, שעבורה היא משמשת כפרזנטורית זו השנה השלישית, והשקת קו המשקפיים של דיוויד בקהאם, שיימכר בבלעדיות בישראל בחנויות אירוקה מפברואר 2020. זהו קו המשקפיים הראשון הנושא את ראשי התיבות של הכדורגלן לשעבר ואייקון האופנה בהווה. לאחר שיצר שיתופי פעולה מסחריים עם ענקית האופנה השבדית H&M ופועל מאחורי הקלעים של מותג בגדי הגברים הבריטי Kent & Curwen, עכשיו בקהאם בן ה-44 ניצב בפרונט של המותג DB Eyewear.

 

"היתה לי הפריבילגיה לעבוד עם מותגים רבים". בקהאם בעבודה על המשקפיים
    "היתה לי הפריבילגיה לעבוד עם מותגים רבים". בקהאם בעבודה על המשקפיים

     

    אמש (שלישי) התקיימה במילאנו השקה שקטה של המותג, שאליה הוזמנו קומץ ממפיצי המותג בעולם ובהם רשת אירוקה והפרזנטורית אלחמיסטר. לצד התרשמות מדגמי המשקפיים החדשים, כולם הגיעו במטרה אחת: סלפי עם בקהאם, שמצדו לא התעייף גם בתמונה המאתיים ואחת. בשמלת מיני לבנה ממשי וזוג נעלי סטילטו כסופות, אלחמיסטר בת ה-25 שועטת בדרך לתמונה הנכספת. עם קצת חוצפה ישראלית, היא מצליחה להשיג את הפריים המושלם, אך לא לוקחת את התמונה הראשונה כמובנת מאליה ומחלצת תמונה נוספת עם בקהאם. בזמן ששאר המוזמנים עומדים בתור המתארך לבר, היא מבקשת שיוציאו לה במיוחד כמה מהדגמים לתצוגה ומצטלמת איתם.

     

    "אומנם לא פרצתי עדיין בחו"ל, אבל אני מרגישה שהצלחתי לעורר סקרנות בעולם". אלחמיסטר ובקהאם (צילום: אירוקה)
      "אומנם לא פרצתי עדיין בחו"ל, אבל אני מרגישה שהצלחתי לעורר סקרנות בעולם". אלחמיסטר ובקהאם(צילום: אירוקה)

       

      "כיף לחזור הביתה למילאנו", מספר בקהאם, ששיחק בעבר בקבוצת הכדורגל AC Milan. "היתה לי הפריבילגיה לעבוד עם מותגים רבים. תמיד רציתי להיכנס לקטגוריית המשקפיים, ותאגיד המשקפיים ספילו הוא השותף הנכון". לדבריו, הוא היה מעורב בכל שלב בעיצוב: "אני איש של הפרטים הקטנים. אני חושב שבכל קולקציית משקפיים, הדבר הראשון שאתה שם לב אליו הוא הפרטים הקטנים". 

       

      "המשפחה מאוד נרגשת, בעיקר הבנים. הם כבר ניסו כמה מהדגמים. גם ויקטוריה נרגשת ושמחה מאוד" (צילום: Stuart C. Wilson/GettyimagesIL)
        "המשפחה מאוד נרגשת, בעיקר הבנים. הם כבר ניסו כמה מהדגמים. גם ויקטוריה נרגשת ושמחה מאוד"(צילום: Stuart C. Wilson/GettyimagesIL)

         

        החוזה בין בקהאם לספילו נחתם לעשר שנים ונחשב לבשורה בענף המשקפיים. זוהי לא עוד קולקציה מבית אופנה שמכר רישיון שימוש בשמו לאחת מקבוצות האופטיקה הגדולות, וגם לא מותג נישה בעבודת יד – אלא מותג חדש שבראשו עומד אייקון סטייל עם 60.2 מיליון עוקבים באינסטגרם. קולקציית הביכורים מוגדרת כיוניסקס עם דגמי שמש וראייה בסגנון אורבני מתוחכם, ולישראל יגיעו כל דגמי הקולקציה, כ-70 במספר, שיימכרו בטווח מחירים של 1,299-699 שקל. הזכיינים בישראל מכוונים לכבוש איתו את השוק המקומי; בקהאם, מצדו, מהמר על כל העולם. ואיך הגיבה ויקטוריה? "המשפחה מאוד נרגשת, בעיקר הבנים. הם כבר ניסו כמה מהדגמים. גם ויקטוריה נרגשת ושמחה מאוד".

         

        "לא מחפשת שיכתבו עליי ברכילות"

        שלושה ימים במילאנו עם אלחמיסטר מגלים דיסוננס בין הדמות הבלתי מושגת עם התמונות הסקסיות באינסטגרם, לצעירה בת ה-25 מנתניה עם טרנינג וקפושון שסוחבת איתה כל הדרך מישראל קוטג'. "אתה לא הראשון שאומר לי את זה", היא מאשרת, "ואני שמחה שאנשים משנים את הסטיגמה שיש להם עליי מהתמונות באינסטגרם. בסופו של דבר, רוב האנשים שופטים רק לפי מראה חיצוני ומזלזלים בפנימיות. זה טבע האדם. אבל כשאני מדברת ושומעים אותי – אני מפריכה את כל הסטיגמות".

         

        אז נטע של האינסטגרם היא נטע אחרת? זה אלטר אגו?

        "אני נאמנה למה שהפלטפורמה מציעה. אני אוהבת להצטלם ולהיות סקסית; ומצד שני, באינסטגרם אי אפשר להוציא את האופי. אני לא יכולה לבוא ולנהל שיחה כדי שאנשים יבינו מי אני".

         

        את נהנית לשחק על הדימוי הכפול?

        "אולי זה גם סוד הקסם שלי. אני אוהבת לראות איך הדעה של אנשים משתנה. בסך הכל, לא מפריע לי מה חושבים עליי אנשים שלא באמת מכירים אותי. מעטים האנשים שמפרגנים סתם".

         

        "אני אוהבת להצטלם ולהיות סקסית; ומצד שני, באינסטגרם אי אפשר להוציא את האופי. אני לא יכולה לבוא ולנהל שיחה כדי שאנשים יבינו מי אני". אלחמיסטר
          "אני אוהבת להצטלם ולהיות סקסית; ומצד שני, באינסטגרם אי אפשר להוציא את האופי. אני לא יכולה לבוא ולנהל שיחה כדי שאנשים יבינו מי אני". אלחמיסטר

           

          מפתה להקביל בין ויקטוריה ודיוויד בקהאם לנטע אלחמיסטר ובעלה הכדורגלן רמי גרשון. אומנם מדובר בסדרי גודל שונים, אך כמו ויקטוריה בקהאם, גם אלחמיסטר היא מפורסמת רב-תחומית, בעלת מותג אופנה (בננהוט עם שותפתה נעה בני) ונשואה לכדורגלן – השילוב שלפני עשור וקצת היה תואר חובה של הפאוור קאפלס בזירת הסלבס המקומיים.

           

          בשיחה איתה, אלחמיסטר לא שוללת בעתיד בניית אימפריית לייף סטייל משותפת. "רמי ואני מדברים על זה. בסופו של דבר, אנחנו מודעים לכך שהקריירה שלו היא עניין של עוד מספר שנים", היא אומרת, "יכול להיות שאולי נעשה משהו יחד. אולי הוא יפתח עסק בנפרד ואני אפרגן ואתמוך מהצד. אני יכולה לראות את זה קורה בעתיד".

           

          ומותג לייף סטייל רחב הנושא את השם נטע אלחמיסטר בא בחשבון?

          "אני חושבת על זה. אפילו מאוד. כרגע אני נאמנה למותגים שאני עובדת איתם, אבל אני יודעת שיש פוטנציאל למיזם כזה וזה מושך אותי מאוד. כרגע חשוב לי להיות מעורבת מאחורי הקלעים בכל מותג שאני עובדת איתו. באירוקה, לדוגמה, אני לא רק הפנים של המותג – אלא יצרנו שיתופי פעולה וקשר לאורך שנים. היום כל דבר שקורה באינסטגרם הוא עסקי. יש, כמובן, גם את החיים האישיים שלי, אבל הכל מאוד מחושב ומבוקר".

           

          "אפשר להגיד שאני חננה, חננה מאוד רצינית אפילו. אבל שזאת לא תהיה הכותרת של הכתבה!"  (צילום: סטודיו משין )
            "אפשר להגיד שאני חננה, חננה מאוד רצינית אפילו. אבל שזאת לא תהיה הכותרת של הכתבה!" (צילום: סטודיו משין )

             

            העסקים "הקונבנציונליים" שאת מתחזקת נולדו מתוך הבנה שאינסטגרם עלול להיות דבר ארעי והעוקבים לא יהיו נאמנים ומעורבים בחיים שלך?

            "במשך תקופה ארוכה בקריירה כיוונתי לשיא, וכרגע אני עושה את הדבר הכי קשה: לשמר את השיא. אני לא מחפשת שיכתבו עליי ברכילות, לא צריכה שיצלמו אותי כל הזמן, ולרוב העבודות שמציעים לי אני אומרת לא. חשוב לי לנהל נכון את החשיפה שלי ואני גם שולטת בה בעצמי. יש לי 1.6 מיליון עוקבים, שגם הם וגם המדורים ניזונים מהתמונות שאני מפרסמת. נדיר שמצלמים אותי פפראצי ברחוב. אני לא אסע לאכול צהריים במקום הכי סואן בתל אביב כדי שיצלמו אותי, וכשאני רוצה ללכת לים אני בוחרת מקום מבודד ליד פלמחים".

             

            "יכול להיות שאולי נעשה משהו יחד. אולי הוא יפתח עסק בנפרד ואני אפרגן ואתמוך מהצד. אני יכולה לראות את זה קורה בעתיד". אלחמיסטר ורמי גרשון (צילום: רון קדמי)
              "יכול להיות שאולי נעשה משהו יחד. אולי הוא יפתח עסק בנפרד ואני אפרגן ואתמוך מהצד. אני יכולה לראות את זה קורה בעתיד". אלחמיסטר ורמי גרשון(צילום: רון קדמי)

                

              אם אנחנו בענייני שיאים, האם הצילומים השבוע במילאנו עשו לך חשק לקריירה בינלאומית?

              "אומנם לא פרצתי עדיין בחו"ל, אבל אני מרגישה שהצלחתי לעורר סקרנות בעולם. הרבה מהעוקבים שלי הם מהעולם, אני מוזמנת להשקות בינלאומיות והשתתפתי בקליפ של מאלומה. הקריירה שלי עמוסה בדוגמנות ובעסק שלי, כך שלעבור עכשיו לחו"ל פחות בא בחשבון".

               

              וגם קר. אלחמיסטר עמדה בגבורה בימי הצילום שדרשו ממנה לתמרן בין בגדי קיץ לצילומי חוץ במזג אוויר שדגדג את האפס, כשמסביבה כולם בשלוש שכבות לפחות – תנאים שהיו גורמים לדוגמניות מתחילות לפתח גינוני דיווה. "זאת הפעם הראשונה שאני מצטלמת בתנאי מזג אוויר קשים כאלה", היא משתפת, "הקור היה קשה, אבל כפי ששמת לב - עדיין הייתי בשליטה".

               

              זיהיתי את זה מהיום הראשון: את קונטרול פריק.

              "מזג האוויר הקשה על השליטה שלי", היא צוחקת, "כדוגמנית אני מאוד מעורבת בקונספט, בתוכן, בפריים הסופי. יש לי say בולט. הפעם גם עשיתי בעצמי את הסטיילינג. חלק מהבגדים הם שלי, חלק הובאו מהלקוח, אבל אני הרכבתי את הלוקים".

               

              "רוב האנשים שופטים רק לפי מראה חיצוני ומזלזלים בפנימיות. זה טבע האדם". בצילומי הקמפיין לאירוקה במילאנו (צילום: קמילה סרקוזי)
                "רוב האנשים שופטים רק לפי מראה חיצוני ומזלזלים בפנימיות. זה טבע האדם". בצילומי הקמפיין לאירוקה במילאנו(צילום: קמילה סרקוזי)

                 

                מתי את מתפרקת?

                "עם חברים טובים, בישיבות של קפה ותה. אפילו מוגז אני לא שותה, קל וחומר אלכוהול".

                 

                זה ממקום של שמירה עצמית?

                "גדלתי בסביבה כזאת. אפשר להגיד שאני חננה, חננה מאוד רצינית אפילו. אבל שזאת לא תהיה הכותרת של הכתבה!" היא אומרת ומכינה לעצמה נס על חלב משקית נס קפה של עלית שהביאה איתה מהבית.

                 

                 

                • הכותב היה אורח אירוקה במילאנו

                 

                   

                  ומה עונה מריה דומרק למי שמתלונן על הרזון שלה?

                  מריה דומרק: "מאז גיל אפס אני סובלת מבריונות על מבנה הגוף שלי". לחצו על התמונה לכתבה המלאה (צילום: עדי אורני, סגנון: מזל חסון)
                  מריה דומרק: "מאז גיל אפס אני סובלת מבריונות על מבנה הגוף שלי". לחצו על התמונה לכתבה המלאה (צילום: עדי אורני, סגנון: מזל חסון)

                   

                   
                  הצג:
                  אזהרה:
                  פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד