TwentyMen: קבוצת רנואר תשיק מותג אופנה חדש לגברים ב-2020

בעוד רשתות ומעצבים מודיעים על סגירת חנויות, מותג בגדי גברים בעיצוב שמרית לרנטל נמצא בעבודה ויצטרף למותג הנערות Twentyfourseven. פרסום ראשון

איתי יעקב

|

24.12.19 | 11:56

כך נראה Twentyfourseven. איך ייראה המותג המקביל לגברים? (צילום: אלון שפרנסקי)
כך נראה Twentyfourseven. איך ייראה המותג המקביל לגברים? (צילום: אלון שפרנסקי)
יהודה לוי לא לבד. הקולקציה של רנואר, הכוללת בגדי גברים (צילום: אלון שפרנסקי)
יהודה לוי לא לבד. הקולקציה של רנואר, הכוללת בגדי גברים (צילום: אלון שפרנסקי)

בזמן שמדור הרכילות "העלוקה" עסק הבוקר בשאלה האם הדוגמנית שלומית מלכה, אקס מותג האופנה פוקס, תצטרף לבעלה יהודה לוי כפנים החדשות של רנואר – בשקט-בשקט פועלת קבוצת האופנה על השקת מותג חדש לגברים ונערים. ל-Xnet נודע כי במהלך 2020 יושק מותג בגדי הגברים TwentyMen, אשר יצטרף למותג האופנה לנערות Twentyfourseven שהושק בשנת 2007 ומאז נחשב לאחד ממותגי האופנה הפופולאריים בישראל.

 

עוד נודע ל-Xnet כי בראש המותג תעמוד מעצבת האופנה שמרית לרנטל, מעצבת ותיקה בקבוצת רנואר, שבעבר עיצבה למותג לי קופר ישראל (לצד המעצב רועי יצחק). בצוק העתים של האופנה הישראלית, מהלך של הקמת מותג אופנה חדש מקבוצת רנואר (שבהיותה קבוצה פרטית אינה מפרסמת דוחות כלכליים) מבקש להצביע על חוזקה.

 

טרם ידוע האם קו הגברים TwentyMen ישתלב בחנויות הנשים וכיצד תיראה קולקציית הביכורים, אך יש להניח כי השפה העיצובית של המותג תיישר קו עם הסגנון הצעיר והטרנדי של Twentyfourseven. על אף הרווייה של מותגי ורשתות אופנה בישראל – שוק האופנה לגברים עדיין מצומצם וזקוק למותג אופנה ייעודי.

 

מקבוצת רנואר נמסר: "קבוצת רנואר אינה מגיבה על נושאים פנימיים ועל התנהלותה העסקית של החברה. כשיהיה מה לעדכן, נעדכן".

 

 
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד