TwentyMen: קבוצת רנואר תשיק מותג אופנה חדש לגברים ב-2020

בעוד רשתות ומעצבים מודיעים על סגירת חנויות, מותג בגדי גברים בעיצוב שמרית לרנטל נמצא בעבודה ויצטרף למותג הנערות Twentyfourseven. פרסום ראשון

איתי יעקב

|

24.12.19 11:15

אופנה קמפיינים אביב קיץ 2019 קמפיין מותג ישראלי צילומים טוונטיפורסבן
אופנה קמפיינים אביב קיץ 2019 קמפיין מותג ישראלי צילומים טוונטיפורסבן (כך נראה Twentyfourseven. איך ייראה המותג המקביל לגברים?)
אופנה מדור מכירות שופינג איי אל 6 בנובמבר 2019 שופינג IL מכירות אופנה רנואר
אופנה מדור מכירות שופינג איי אל 6 בנובמבר 2019 שופינג IL מכירות אופנה רנואר (יהודה לוי לא לבד. הקולקציה של רנואר, הכוללת בגדי גברים)

בזמן שמדור הרכילות "העלוקה" עסק הבוקר בשאלה האם הדוגמנית שלומית מלכה, אקס מותג האופנה פוקס, תצטרף לבעלה יהודה לוי כפנים החדשות של רנואר – בשקט-בשקט פועלת קבוצת האופנה על השקת מותג חדש לגברים ונערים. ל-Xnet נודע כי במהלך 2020 יושק מותג בגדי הגברים TwentyMen, אשר יצטרף למותג האופנה לנערות Twentyfourseven שהושק בשנת 2007 ומאז נחשב לאחד ממותגי האופנה הפופולאריים בישראל.

 

עוד נודע ל-Xnet כי בראש המותג תעמוד מעצבת האופנה שמרית לרנטל, מעצבת ותיקה בקבוצת רנואר, שבעבר עיצבה למותג לי קופר ישראל (לצד המעצב רועי יצחק). בצוק העתים של האופנה הישראלית, מהלך של הקמת מותג אופנה חדש מקבוצת רנואר (שבהיותה קבוצה פרטית אינה מפרסמת דוחות כלכליים) מבקש להצביע על חוזקה.

 

טרם ידוע האם קו הגברים TwentyMen ישתלב בחנויות הנשים וכיצד תיראה קולקציית הביכורים, אך יש להניח כי השפה העיצובית של המותג תיישר קו עם הסגנון הצעיר והטרנדי של Twentyfourseven. על אף הרווייה של מותגי ורשתות אופנה בישראל – שוק האופנה לגברים עדיין מצומצם וזקוק למותג אופנה ייעודי.

 

מקבוצת רנואר נמסר: "קבוצת רנואר אינה מגיבה על נושאים פנימיים ועל התנהלותה העסקית של החברה. כשיהיה מה לעדכן, נעדכן".

 

אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד