ניר חצרוני, 26: "החיים האמיתיים יותר טובים מהחיים הווירטואליים"

מיצה את אינסטגרם וגם את תל אביב, חולם לשלב בין עיצובי האופנה שלו לסוכנות הדוגמנות שבבעלותו, ולא חושב על מחירים כשהוא קונה בגדים – ביקור אצל פאשניסט

עדי סגלפורסם: 03.10.19 09:06
"עולם האופנה מאוד קשוח וביקורתי מכל הכיוונים שלו". ניר חצרוני בביתו, בצילומים מתוך המלתחה שלו (צילום: עדי סגל)
"עולם האופנה מאוד קשוח וביקורתי מכל הכיוונים שלו". ניר חצרוני בביתו, בצילומים מתוך המלתחה שלו (צילום: עדי סגל)
"בישראל יש שלושה-ארבעה מותגי אופנה מובילים ואין מספיק מקום למעצבים חדשים וצעירים. לכן החלטתי להיכנס לעולם האופנה דווקא מכיוון שונה, מהכיוון היותר עסקי" (צילום: עדי סגל)
"בישראל יש שלושה-ארבעה מותגי אופנה מובילים ואין מספיק מקום למעצבים חדשים וצעירים. לכן החלטתי להיכנס לעולם האופנה דווקא מכיוון שונה, מהכיוון היותר עסקי" (צילום: עדי סגל)

מי אתה? ניר חצרוני

 

גיל: 26.

 

כמה עוקבים יש לך באינסטגרם? 16.6 אלף עוקבים, hezronir@.

 

כמה שעות ביום אתה משקיע בעמוד האינסטגרם שלך? "האמת, לא הרבה. פעם, בתקופה שאינסטגרם רק התחיל להיות משהו ש'כולם חייבים להיות בו', הייתי משקיע יותר ומתפעל אותו, אבל בגלל שגיליתי את הקסם שלו מוקדם וחייתי בו 24/7, גם מיציתי אותו די מהר. אולי מהר מדי. לדעתי, אם הייתי ממשיך להשקיע בתפעול שלו כמו בעבר, היו יכולים להיות לי היום משהו כמו 100 אלף עוקבים. אבל אני לא מתבאס מזה – החיים האמיתיים הרבה יותר טובים מהחיים הווירטואליים".

 

איפה נולדת? "נולדתי וגדלתי בראש העין".

 

איפה אתה גר היום? "עם בן הזוג שלי רן, בשכונת פלורנטין בתל אביב, אבל לא לעוד הרבה זמן. בקרוב אנחנו עוברים לחולון – קצת מיצינו את המחירים המוגזמים של תל אביב, עם כל הטוב שבה".

 

"בחודשים שיש לי הרבה אירועים, אני ככל הנראה אוציא המון כסף על בגדים. בחודשים שהם יותר רגועים, אשמור את הכסף בצד. אין לי הערכה מדויקת של מספר, אבל כשאני רוצה לפנק את עצמי בבגד של מעצב שווה – אני לא חושב פעמיים" (צילום: עדי סגל)
    "בחודשים שיש לי הרבה אירועים, אני ככל הנראה אוציא המון כסף על בגדים. בחודשים שהם יותר רגועים, אשמור את הכסף בצד. אין לי הערכה מדויקת של מספר, אבל כשאני רוצה לפנק את עצמי בבגד של מעצב שווה – אני לא חושב פעמיים"(צילום: עדי סגל)

      

    איך נכנסת לתחום האופנה? "לגמרי במקרה, ומיד התאהבתי. כשסיימתי את השירות הצבאי, החלטתי שאני רוצה ללמוד תקשורת חזותית וניגשתי לבחינות בשנקר, בצלאל, ויצו חיפה. במהלך מבחני הקבלה ל-ויצו חיפה, פגשתי חברה טובה שלמדה בשנה הראשונה של המחלקה לעיצוב אופנה. כשהיא שמעה שאני רוצה ללמוד תקשורת חזותית, היא היתה בשוק – מאז שהיא הכירה אותי ציירתי דוגמניות עם בגדים, דיברתי על אופנה וחייתי אופנה. היא גרמה לי להבין שפספסתי בעצמי משהו שהיא שמה לב אליו, והרגשתי שאולי המפגש איתה לא היה מקרי. החלטתי להיבחן גם למחלקה לעיצוב אופנה ב-ויצו חיפה וראש המחלקה קיבל אותי על המקום. החלטתי להמר וללכת על המסלול הפחות בטוח בשבילי: או שאהיה טוב, או שאהיה גרוע, אין אמצע. אני לא מתחרט על זה אפילו לשנייה. ארבע השנים של התואר בעיצוב אופנה היו הכי טובות בחיים שלי".

     

    ובמה עוד אתה עוסק? "כיום אני בעל סוכנות הדוגמנות A-List Models, סוכנות בת של רוברטו בן שושן ושלי. זו סוכנות בוטיק שמתמקדת במספר מצומצם של דוגמנים ודוגמניות, שעיקר עבודתם היא בבירות האופנה העולמיות כמו מילאנו, פריז ולונדון, וכמובן גם בארץ. העניין הוא שבישראל יש שלושה-ארבעה מותגי אופנה מובילים ואין מספיק מקום למעצבים חדשים וצעירים. לכן החלטתי להיכנס לעולם האופנה דווקא מכיוון שונה, מהכיוון היותר עסקי. אם במהלך התואר נהניתי מהעשייה של יצירת הדגם ותכנונו מא' עד ת', היום אני נהנה מהצד העסקי והכלכלי של תחום האופנה. אני יודע לשבת בתצוגה ולהעריך גם את הדגמים שעולים על המסלול וגם את הדוגמנים והדוגמניות שמציגים אותם. בסופו של דבר, הכל מתחבר יחד. דגם יכול להיות הכי יפה שיש, אבל אם ילבישו אותו על הדוגמנית הלא נכונה שלא תתחבר אליו – הוא לא ייראה טוב. גם ההפך קורה, כשדוגמנית גורמת לדגמים חלשים להיראות נחשקים. עולם האופנה מאוד קשוח וביקורתי מכל הכיוונים שלו. מצד אחד, בא לי שישברו את המוסכמות באופנה באמת ולא רק ייקחו מדי פעם דוגמנית פלאס סייז אחת כדי להציג אותה לראווה ולהעמיד פנים שזה שינוי. מצד שני, יש משהו בשמירה על האותנטיות של מותגי היוקרה של פעם כמו דיור ושאנל, עם דוגמניות שנראות כמו פס ייצור באותה מידה, בלי גימיקים ובלי שטיקים. דעתי חלוקה בנושא הזה, תלוי באיזה יום תופסים אותי".

     

    "אני יודע לשבת בתצוגה ולהעריך גם את הדגמים שעולים על המסלול וגם את הדוגמנים והדוגמניות שמציגים אותם. בסופו של דבר, הכל מתחבר יחד" (צילום: עדי סגל)
      "אני יודע לשבת בתצוגה ולהעריך גם את הדגמים שעולים על המסלול וגם את הדוגמנים והדוגמניות שמציגים אותם. בסופו של דבר, הכל מתחבר יחד"(צילום: עדי סגל)

       

      איזה חלום אופנה אתה מקווה להגשים בעתיד? "החלום הגדול שלי כרגע הוא לייצר קולקציית קפסולה ייחודית שבה כל הדוגמנים והדוגמניות שמיוצגים בסוכנות שלי יהיו המוזות וידגמנו כל אחד או אחת את הדגמים שעוצבו בהשראתם. זה חיבור שמבחינתי יהיה מדהים לייצר. מצד אחד, להתרגש לראות את הקולקציה שלי מוצגת על מסלול; ומצד שני, לראות את הדוגמנים והדוגמניות שאני מכיר אישית ואוהב מחזיקים את הדגמים שעיצבתי בהשראתם. לדעתי זה יכול להיות סטארט-אפ: סוכנות לעיצוב ודוגמנות".

       

      מי ההשראה שלך? "קצת קשה לי לענות על השאלה הזאת, כי אני לוקח מכל בן אדם או דמות שאני מעריך את הדברים הטובים ומנסה ליישם אותם בעצמי. אם אני מסתכל על השראה ברמה האישית, אז ברור שאלה ההורים שלי שגידלו אותי בחום ועזרו לי תמיד להגשים כל פנטזיה שאי פעם היתה לי. אם אני מסתכל על השראה ברמה העסקית, אז זה מארק צוקרברג – הבן אדם גאון! היתה לו הזדמנות להצלחה והוא ידע להפוך את זה למשהו כל כך גדול, שאף אחד לא יכול להתעלם ממנו. אם אני מסתכל על השראה ברמה העיצובית, זה יוז'י יממוטו, כי אני מטורף על סגנון העיצוב היפני. אבל בתכלס, בתחום הזה יש סיכוי שכל יום אבחר מעצב אחר שהוא השראה בשבילי, כי זה תלוי בתחושה שלי באותו יום. בקיצור, אני באמת רואה בהרבה אנשים שאני מעריך גורם להשראה".

       

      "פעם, בתקופה שאינסטגרם רק התחיל להיות משהו ש'כולם חייבים להיות בו', הייתי משקיע יותר ומתפעל אותו, אבל בגלל שגיליתי את הקסם שלו מוקדם וחייתי בו 24/7, גם מיציתי אותו די מהר. אולי מהר מדי" (צילום: עדי סגל)
        "פעם, בתקופה שאינסטגרם רק התחיל להיות משהו ש'כולם חייבים להיות בו', הייתי משקיע יותר ומתפעל אותו, אבל בגלל שגיליתי את הקסם שלו מוקדם וחייתי בו 24/7, גם מיציתי אותו די מהר. אולי מהר מדי"(צילום: עדי סגל)

         

        כמה כסף אתה מוציא בחודש על בגדים, איפור וטיפוח? "זה מאוד תלוי בחודש. בחודשים שיש לי הרבה אירועים, אני ככל הנראה אוציא המון כסף על בגדים. בחודשים שהם יותר רגועים, אשמור את הכסף בצד. אין לי הערכה מדויקת של מספר, אבל כשאני רוצה לפנק את עצמי בבגד של מעצב שווה – אני לא חושב פעמיים".

         

        מה הפריט הכי יקר שיש לך בארון? "מעיל של ורסאצ'ה, שעלה בסביבות 8,000 שקל, אבל הוא באמת בין הבודדים ששילמתי עליהם כל כך הרבה כסף. ביומיום אני קונה מותגים כמו זארה וקוס".

         

        ומה הפריט הכי זול? "תחתונים מהשוק".

         

        פריט אהוב וכמה הוא עלה? "מעיל פרחוני מברשקה, שאני מכור אליו. אם אני לא טועה, הוא עלה בסביבות 400-300 שקל".

         

        מה לא תלבש לעולם? "פעם הייתי אומר סנדלים עם גרביים, אבל אז זה הפך לטרנד. לא חושב שיש משהו שלא אלבש לעולם – תלוי בטיימינג ובסיטואציה".

         

        "בקרוב אנחנו עוברים לחולון – קצת מיצינו את המחירים המוגזמים של תל אביב, עם כל הטוב שבה" (צילום: עדי סגל)
          "בקרוב אנחנו עוברים לחולון – קצת מיצינו את המחירים המוגזמים של תל אביב, עם כל הטוב שבה"(צילום: עדי סגל)

           

          מעצבים אהובים בעולם: יוז'י יממוטו, קנזו, ורסאצ'ה.

           

          מעצבים אהובים בישראל: ששון קדם, אלון ליבנה.

           

          איך אתה מצליח לממן את המלתחה שלך? "בעבודה קשה, כמובן. אבל כשיש הזדמנויות לשדל את הקרובים אליי לקנות לי דברים, כמו יום הולדת, חג האהבה וכדומה, אני בדרך כלל מנצל את זה בשביל נעליים או חולצה שבא לי ולא יצא לי לקנות. הסובל העיקרי מזה הוא בן הזוג שלי".

           

          איפה אתה רואה את עצמך בעוד חמש שנים? "בעלים של מותג אופנה מצליח שמשולב יחד עם סוכנות דוגמנות, אולי אפילו בזירה העולמית ולאו דווקא רק בישראל".

           

           

             

            ומה גילינו בביקור אצל רומי ספקטור?

            רומי ספקטור, 24: "אם את מתלבשת יפה רק בפריטי יוקרה, את בבעיה". לחצו על התמונה לכתבה המלאה (צילום: עדי סגל)
            רומי ספקטור, 24: "אם את מתלבשת יפה רק בפריטי יוקרה, את בבעיה". לחצו על התמונה לכתבה המלאה (צילום: עדי סגל)

             

             

             
            הצג:
            אזהרה:
            פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
            מאמינה שהחיים מורכבים מצילום, אופנה וחתולים, לא בהכרח בסדר הזה.