עדיין קשה להרגיש אותו מבעד לעננת הלחות שמאפיינת את ארצנו, אבל בכל מה שקשור לעולם האופנה, הסתיו כבר כאן ואקססוריז הם תמיד משבצת אופנתית ששווה ומשתלם לתקוף. כשלא בטוח שההשקעה העונתית תשתלם, אפשר תמיד לשלוף אותם בעונה הבאה.
לקראת העונה הקרה מומלץ להשקיע במגירת החגורות, שממסגרות את המגמה המובילה של הדגשת אזור המותן. החגורה מאפשרת איזון מושלם של נפחים מאתגרים, במיוחד בעונות הסתיו והחורף, עתירות השכבות.
מתואמים
השידוך בין חגורה וז'קט הופך השנה ללגיטימי במיוחד. אם אתן חוששות ממראה אקסטרווגנטי מדי, בחרו בחגורה מאותו בד או צבע של הז'קט או בעובי צר ופחות דומיננטי, בהשראת בתי אופנה כמו ג'יבנשי ושאנל.
נו לוגו
אחרי כמה עונות שחגורת הלוגו שלטה ביד רמה (כן, אנחנו מדברות על אותה חגורת גוצ'י שבאינסטגרם 2018 אין פריים בלעדיה) אנחנו נכנסים לתקופה רגועה ומכונסת יותר שבה משמעות המותג של החגורה יורדת. העונה, השילוב היצירתי של החגורה בטוטאלוק הוא שקובע, ולא בית היוצר שלה.
כולם חגורים?
1. רנואר, 69.90 שקל; 2. אלדו, 199 שקל; 3. Off White באמור, 819 שקל; 4. טופשופ, 179.90 שקל; 5. טופשופ, 199 שקל; 6. סטייל ריבר, 49 שקל; 7. בחירת המערכת: ברשקה, 99.90 שקל; 8. סיליז, 590 שקל; 9. קסטרו, 49.90 שקל.