הקרם דה לה קרם: מי משתמשות במוצרי הטיפוח היקרים ביותר בעולם

קייט מידלטון ומרגו רובי שומרות על פניהן עם לה פררי, מייגן מרקל ואמה סטון מעדיפות את סיסלי וגל גדות בוחרת בלה מר – כמה עולים תכשירי המותרות האקסקלוסיביים?

אסי טוחןפורסם: 09.09.19 08:24
כשהממון בלתי מוגבל, אפשר להשקיע אלפי שקלים גם במוצרי טיפוח. קייט מידלטון, מייגן מרקל, גל גדות, אנג'לינה ג'ולי, אמה סטון ושרליז ת'רון (צילומים: AP, Chris Jackson/GettyimagesIL)
כשהממון בלתי מוגבל, אפשר להשקיע אלפי שקלים גם במוצרי טיפוח. קייט מידלטון, מייגן מרקל, גל גדות, אנג'לינה ג'ולי, אמה סטון ושרליז ת'רון (צילומים: AP, Chris Jackson/GettyimagesIL)

כמו בכל תחומי החיים, גם לקוסמטיקה יש את מותגי המותרות הסופר-יקרים שלה. הקרם דה לה קרם, כפי שנוהגים לתאר בצרפתית תפנוקי לוקסוס יוצאי דופן, כשהביטוי הנודע הולם כמו כפפה את המותרות מעולם הטיפוח.

 

שאלת השאלות מאז ומתמיד היא האם מדובר בתעלול שיווקי, שהרי כמה תקוות כבר אפשר לתלות בצנצנת קרם; או שמא אלה באמת מוצרים נעלים באופן מיוחד המצדיקים את מחיריהם השערורייתיים כל כך? התשובה לכך אף פעם אינה חד משמעית. מצד אחד, תמיד נחשוק בבלתי מושג – כי כאלה אנחנו. מצד שני, אי אפשר להתכחש לכמות ההשקעה בפיתוח של כל מוצר בסדרות היוקרה של מותגי המותרות, בחומרי הגלם היקרים, באריזות ובמרקמים.

 

השיגו את הבלתי מושג. קים קרדשיאן, מרגו רובי, כריסי טיגן וג'יזל בונדשן (צילומים: AP, John Lamparski/GettyimagesIL)
    השיגו את הבלתי מושג. קים קרדשיאן, מרגו רובי, כריסי טיגן וג'יזל בונדשן(צילומים: AP, John Lamparski/GettyimagesIL)

     

    כמו שלעולם המשקאות יש את היינות והשמפניות באלפי שקלים ויותר לבקבוק, ולתחום המזון יש את חוטי הזעפרן שמחירם כזהב, פטריות כמהין נדירות באלפי שקלים וקוויאר שחור היקר באופן בלתי נתפש – כך גם צנצנות הקרם היקרות בעולם. בכל המקרים, מדובר במותרות המתפוגגות כהרף עין, אם בשתייה, באכילה או במריחה.

     

    באופן לא מפתיע, כמה ממרכיבי היוקרה מעולם המזון גולשים בקלות לתחום הקוסמטיקה. למשל הקוויאר, המככב במוצרי לה פררי. למעשה, המוצר האיקוני ביותר שלהם הוא קרם הקוויאר לוקס בסדרת הקוויאר (2,150 שקל ל-50 מ"ל). המותג השוויצרי היוקרתי והנודע שנוסד ב-1931, המשדר כל כולו גלישת סקי זוהרת במדרונות האלפים המושלגים בסן מוריץ ובגשטאד, אהוב במיוחד על כוכבות כמו אנג'לינה ג'ולי, שרליז ת'רון, ויקטוריה בקהאם, קייט מידלטון, ליידי גאגא, מרגו רובי וגם על בראד פיט. מספרים שאפילו צ'רלי צ'פלין, ווינסטון צ'רצ'יל, מרלן דיטריך וגרטה גרבו נמנו בין לקוחותיו המסורים. טווח המחירים נע בין 4,350-310 שקל למוצר, כשכולם מכילים את קומפלקס התא האקסקלוסיבי של לה פררי. מלבד סדרות טיפוח, ללה פררי יש גם קרם בסיס (מייק-אפ) מועשר בקוויאר, קונסילר ופודרות, המעניקים כולם לעור מראה חלק וקטיפתי.

     

    יש לכם 2,150 שקל מיותרים להוציא על קרם קוויאר לוקס? לה פררי (צילום: la prairie)
      יש לכם 2,150 שקל מיותרים להוציא על קרם קוויאר לוקס? לה פררי(צילום: la prairie)

       

      בצמרת היוקרה מככב גם המותג סיסלי מפריז, שנוסד על ידי משפחת האצולה דאורננו ב-1976 ומוצריו מתבססים על פיטותרפיה וארומתרפיה. המחירים נעים בין 2,500-160 שקל, ובין מעריצותיו נמנות הדוכסית מייגן מרקל, שלפני החתונה המלכותית טיפלה בפניה בתכשירי סיסלי. גם ונסה פאראדי ואמה סטון חולקות איתה את האהבה לשגרת הטיפוח ולמוצרי האיפור הבוטניים של החברה. מוצר הדגל של הסדרה הוא האמולסיון אקולוג'יק, תחליב לחות המחזק את העור ומגן מפני זיהום אוויר. הסדרה הכי יוקרתית היא סיסלייה, המשיקה עכשיו גם אמפולות Sisleya Elixir לחידוש אינטנסיבי של העור תוך ארבעה שבועות בלבד (2,212 שקל).

       

      במיוחד למשפחות אצולה ולמי שרוצה להצטרף לאחת. סיסלי
        במיוחד למשפחות אצולה ולמי שרוצה להצטרף לאחת. סיסלי

         

        מותג נוסף ברשימת היוקרה העולמית הוא לה מר, שמוצריו נמכרו לפני כמה שנים גם בארץ אך לא עוד. לה מר, השייך כיום לתאגיד אסתי לאודר העולמי, החל את דרכו עם המוצר רב-המכר "קרם דה לה מר" (1,179 שקל ל-60 מ"ל), שרבים מחשיבים אותו לקרם הפנים הטוב ביותר בעולם. בין לקוחות המותג נמצאות ג'ניפר לופז, קים קרדשיאן, ג'יזל בונדשן, גל גדות וכריסי טיגן, המפרגנות לו באופן קבוע. הכל התחיל מתאונת מעבדה, שהותירה את המדען ד"ר מקס הובר עם כוויות בפנים. כדי לרפא את עצמו הוא יצר משחה, המבוססת על מרכיבים מהים שאותו חקר והכיר היטב.

         

        כך נולד לעולם אחד הקרמים הכי איקוניים בכל הזמנים, המככב בכל שידה של מטופחות אובססיביות כמוני. הקרם מבוסס על Miracle Broth, והוא הבסיס לכל מוצרי הסדרה שהתפתחו מאוד במרוצת השנים. אישית, אני מכורה לבאלם השפתיים שלהם (229 שקל), שאין שני לו והוא חביב במיוחד גם על ג'יזל. גל גדות משתמשת בשמן שלהם להסרת איפור, קים קרדשיאן בפריימר של המותג וכריסי טיגן הגדילה לעשות וחשפה פעם כי היא משתמשת בסרום היקר ביותר שלהם לא רק לפנים אלא להחלקת עור הגוף שלה, לא פחות. כנראה שככה זה כשיש כל כך הרבה כסף שכבר לא יודעים מה לעשות איתו.

         

        רבים מחשיבים אותו לקרם הפנים הטוב בעולם, אך הוא עולה 1,179 שקל. לה מר (צילום: מתוך cremedelamer.com)
          רבים מחשיבים אותו לקרם הפנים הטוב בעולם, אך הוא עולה 1,179 שקל. לה מר(צילום: מתוך cremedelamer.com)

           

          מותג פחות ידוע, אך יוקרתי ושוויצרי לא פחות, הוא ולמונט – הפונה למבינות עניין וגם הוא לא נמכר בחנויות בישראל. המוצר האיקוני ביותר שלהם הוא Renewing Pack (במחיר 773.50 שקל ל-50 מ"ל), העשיר בפפטידים ומרענן את מראה עור הפנים במהירות. תשאלו את דוגמנית העל נטליה וודיאנובה, שסיפרה כי כמו כוכבות רבות אחרות היא לעולם לא טסה בלי כמות גדולה של הקרם – המשמש גם כמסכה וגם כפריימר, ויעיל במיוחד לפנים עייפות מג'ט לג. עכשיו רק צריך חשבון בנק תואם בשביל ליהנות משגרת הטיפוח של היפות והעשירות.

           

          בהשוואה לאחרים ברשימה, הוא כמעט נראה נגיש: 773.50 שקל. ולמונט (צילום: מתוך valmontcosmetics.com)
            בהשוואה לאחרים ברשימה, הוא כמעט נראה נגיש: 773.50 שקל. ולמונט(צילום: מתוך valmontcosmetics.com)

             

               

              ומה גילינו על אסתי גינזבורג מול המראה באמבטיה?

              אסתי גינזבורג מול המראה: 'לכולנו יש פגמים ולא כדאי להיות באובססיה לגביהם'. לחצו על התמונה לכתבה המלאה (צילום: תומריקו)
              אסתי גינזבורג מול המראה: 'לכולנו יש פגמים ולא כדאי להיות באובססיה לגביהם'. לחצו על התמונה לכתבה המלאה (צילום: תומריקו)

               

               

               
              הצג:
              אזהרה:
              פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
              בעבר היא היתה עיתונאית וכותבת מדור הלייף-סטייל "חיים טובים" במוסף 7 ימים, עד שהחליטה להתעמק בנפלאות עולם היופי, והפכה לפריקית מוטרפת של טיפוח מוקפד, איפור רענן, תכשירי שיער יוקרתיים וכל מה שביניהם. בדרך, היא הוציאה לאור ספרים ומאמרים על סודות הטיפוח של מרכזי היופי והספא המובילים בעולם, הטריקים של גדולי המאפרים בעולם, והכול אודות בשמים