מתכונים מענגים לימים חמים: ריבועי יוגורט קפוא עם פירות יער ודובדבנים

מקוקוס ועד פקאן, ויש ערכים תזונתיים: מנות קלילות ויצירתיות מהשפיות של "הבית ביפו", שיוציאו את כוכבי העונה מהנישה שבין הים לבריכה

טעים ומרשים. קינוח יוגורט ופירות (צילום יוסי סליס סגנון: נטשה חיימוביץ')
טעים ומרשים. קינוח יוגורט ופירות (צילום יוסי סליס סגנון: נטשה חיימוביץ')

החומרים ל-4 מנות:

  • 4 גביעים (800 גרם) יוגורט איכותי
  • 1 חבילה (100 גרם) פירות יער
  • 1 חבילה (100 גרם) דובדבנים טריים מגולענים
  • 1/4 כוס שבבי קוקוס קלוי
  • 1/4 כוס פקאן מסוכר

 

אופן ההכנה:

1. מערבבים את היוגורט עד שאין גושים ומתקבל מרקם חלק. יוצקים לתבנית מלבנית ומשטחים לגובה אחיד.

2. מסדרים מעל היוגורט את פירות היער, הדובדבנים, הקוקוס והפקאן ומכניסים למקפיא עד שהיוגורט מתייצב למקפא.

3. חותכים לריבועים ומגישים.

 

ערכים תזונתיים למנה: 250 קלוריות | 21.9 גרם פחמימות | 11.8 גרם חלבון | 11.3 גרם שומן | 4 מנות

 

שף אורח: מורן אהרון ואלישבע אנגלברג, הבית ביפו - בית עות'מאני עתיק עם טאץ' של עיצוב עכשווי, שמארח אירועים לארוחות שף בדגש על אמנות ועל אווירה 3699882־052 /// ערכים תזונתיים: נירה אולנד, דיאטנית קלינית

 

 

הגיליון החדש של מגזין מנטה - עכשיו בדוכנים (צילום: שי יחזקאל)
הגיליון החדש של מגזין מנטה - עכשיו בדוכנים (צילום: שי יחזקאל)
 
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד