חכי חכי: למה יש 25 אלף נשים ברשימת המתנה למייק אפ?

ואיזה דאודורנט טבעי גורם לאלפי ממתינות להזיע? שבעה מוצרי טיפוח וביוטי שצברו הייפ ורשימות המתנה ארוכות והיסטריות, כי סבלנות לא קונים בשום חנות

האם מסתתר כאן טריק שיווקי? (צילום: Shutterstock)
האם מסתתר כאן טריק שיווקי? (צילום: Shutterstock)

אחת מתופעות הלוואי הכי מעניינות של המציאות הצרכנית החדשה ברשת קשורה דווקא לרגעים המוזרים האלו שבהם נדמה שהיקום קורס אל תוך עצמו, והשמלה שכל כך רצינו או הקרם שאנחנו פשוט חייבות באופן בהול אזלו מהמלאי באתר. כאן נכנסת למשוואה הקטגוריה המעניינת של רשימות ההמתנה - רשימות שצברו, עם הזמן, גם כוח שיווקי מכריע. כשאנחנו שומעות על מסיר האיפור הזה שאלפי לקוחות עוצרות את נשימתן עד חזרתו למלאי, תחושת הריגוש והשליחות המשימתית גדלה. כשאנחנו קוראות על שמן לגוף שמאות מפללות שהמילים Back In Stock יופיעו שוב מעליו, קצת קשה שלא להסתקרן מההיסטריה. כדי שלא תסבלו מ־FOMO (חרדת החמצה), ריכזנו עבורכן את כל המוצרים שעשו כותרות בזכות רשימות המתנה מטורפות.

 

1. סרום מתקן שמבטיח פלאים

  • רשימה של: 17,000 ממתינים
  • על מה כל ההייפ: באפריל האחרון השיק מותג הטיפוח הבריטי הנגיש NO7 סרום מתקן שמבטיח לעשות פלאים. המוצר הושק בתחילה בבריטניה וצבר התעניינות רבה. הכמיהה למוצרים שנמצאים איפשהו באמצע בין מוצרי מדף רגילים לכאלה שמספקים חומרי מילוי מקצועיים הולכת וגדלה. במותג זיהו את הצורך הזה, הימרו על מוצר שיכוון בדיוק לשם וקצרו את פירות הבאזז.

 

 

2. ערכות שעווה להסרת שיער ביתית

  • רשימה של: 8,000 ממתינים
  • על מה כל ההייפ: נראה שערכות השעווה של Wakse נולדו ממש עבור דור האינסטגרם. השעווה מגיעה בצורה של כדוריות מטאליות שמבקשות להפוך את הפעולה שרבים מבצעים במחשכים לאסתטית, מדליקה יותר ואפילו שוות שיתוף. הבהלה לזהב הדביק והחדשני הזה רשמה שיאים חדשים עם דיווחים על רשימות המתנה מטורפות ששינעו היטב את מנועי ההשקה של המוצר.

 

 

3. מייק־אפ שלא חוצה את רף 30 השקלים

  • רשימה של: 25,000 ממתינים
  • על מה כל ההייפ: מותג הביוטי The Ordinary הפך לסוג של קאלט. עם אג'נדת נגישות מוצהרת ומוצרים שהמחיר שלהם אינו משקף אריזות יקרות או פרזנטורים מפורסמים אלא איכות, המותג זכה לעניין בינלאומי. באפריל 2017 השקתו של המייק־אפ של המותג זכתה לתהודה משוגעת לא רק בגלל התמחור הסופר־נוח שלו, אלא גם בזכות האיכות, מנעד גוונים גדול ושתי פורמולות מותאמות לכיסוי גבוה או קליל.

 

 

4. דאודורנט טבעי שגורם לאלפי מחכות להזיע

  • רשימה של: 13,000 ממתינים
  • על מה כל ההייפ: הביקוש למוצרי טיפוח טבעיים, כאלו שבאמת אפשר לקרוא את רשימת המרכיבים שעליהם וגם להבין אותם, גובר. חברת הטיפוח Megababe הצליחה לדייק נישה לא מובנת מאליה של מוצרים המיועדים לטיפול בהזעה נשית ועוד להפוך אותה למגניבה. יש לה מוצר ייעודי להזעה באזור השדיים ודאודורנט טבעי מאוד מבוקש שסחף את הרשת.

 

 

5. טונר עדין עם תו איכות קוריאני

  • רשימה של: 2,000 ממתינים
  • על מה כל ההייפ: הטונר של מותג הטיפוח הקוריאני ACWELL מבטיח ניקוי יסודי ועדין והבהרה של העור. הוא משתייך למשפחת המוצרים המוזכרת תכופות בהקשר של יצירת מראה "עור הדבש" הטרנדי - עור זוהר ורענן במיוחד. לאחרונה הוא זכה בפרס מוצרי הטיפוח הקוריאניים הכי טובים של 2018 של האתר המוביל Soko Glam.

 

 

6. שמפו יבש שמבטיח אפס ימי שיער רעים

  • רשימה של: 2,000 ממתינים
  • על מה כל ההייפ: עוד לפני השקתו במאי האחרון, השמפו היבש של מותג הטיפוח לשיער VERB גרם לאלפים לתלוש את השיער בציפייה לצאתו. הטירוף החל עם מוצר קודם ומצליח של המותג - שמפו יבש באבקה, ועם ההודעה על צאתם של שני שמפואים יבשים חדשים בגרסת ספריי, המיועדים לשיער כהה ולשיער בהיר יותר. הרשת הייתה כמרקחה.

 

 

 

7. המוצר: תכשיר קילוף ומסכה של מותג אוסטרלי מצליח

  • רשימה של: 12,000 ממתינים
  • על מה כל ההייפ: המיתוג הוורוד, עמוד האינסטגרם המוצלח והדיבור החזק על עלייתם של מותגי הטיפוח האוסטרליים עשו את שלהם. מסכת החימר הוורוד של SAND & SKY ותכשיר הקילוף הפכו לסוג של היסטריה עם אינספור תיוגים ברשתות וביקורות משבחות. המסכה, שיצאה ראשונה לשוק, פתחה את התיאבון לשאר המוצרים שישיק המותג, ומאז שהאקספוליאטור הצטרף למשפחה, השמחה כפולה.

 

 

 האם מדובר בטריק שיווקי ותו לא? כל הפרטים בגיליון ינואר של מגזין Gostyle

 

הגיליון החדש של מגזין Gostyle - עכשיו בדוכנים (צילום: רותם לבל)
הגיליון החדש של מגזין Gostyle - עכשיו בדוכנים (צילום: רותם לבל)
 
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד