מישהי לגדול איתה – ולא
רק בצבעי ורוד ותכלת

אספנו את יזמיות האופנה והעיצוב המובילות מתחום ההריון, הלידה והילדים, כדי שתספרנה איך הופכים את העולם המתוק והמרגש הזה לקצת יותר יפה. פרויקט מיוחד

בחיפושיה של סנדלון אחר דמות מעניינת לכיסא, היא נתקלה במקרה בחנות בחו"ל שמעוצבת בסימן איילים, התלהבה ותרגמה את הדמות לכיסא, שהפך ללהיט היסטרי (צילום: צביקה טישלר)
בחיפושיה של סנדלון אחר דמות מעניינת לכיסא, היא נתקלה במקרה בחנות בחו"ל שמעוצבת בסימן איילים, התלהבה ותרגמה את הדמות לכיסא, שהפך ללהיט היסטרי (צילום: צביקה טישלר)

בשיתוף עם: All about the kids, BAG-B, Matron Saint, Tanoona, Baby Cakes

 

לא לילדים בלבד

מותג העיצוב All about the kids, בניהולה של חן סנדלון, מפגיש בין קווים מינימליסטיים לתחושה חמימה ועוטפת. כל מה שצריך לדעת על האביזרים ועל הרהיטים שגם מבוגרים ישמחו לאמץ לחדרם

 

איך הכל התחיל: כשחן סנדלון הפכה לאמא, היה לה ברור שזה הזמן לממש את הזיקה העיצובית שלה. עם ידיעה נוכחת שהדבר הבא יהיה קשור לעולמות הילדים, היא שקדה על פיתוחו של מותג עיצוב וריהוט שיעשה את כל ההבדל בחדרי הילדים, אבל ישתלב היטב ויפה גם בשאר חלקי בבית: "התחלתי עם טקסטיל, התרחבתי לשולחנות ולכיסאות, והיום אנחנו מציעים מגוון של פתרונות עיצוביים — מריהוט ועד אקססוריז".

 

על מה כל הבאזז: בהשראת הסגנון הנורדי, שמצליח להכניס נגיעות של חום גם לחללים בארצות הקור, ובשילוב הטאץ' האישי שלה, סנדלון רקמה סיפור עיצובי מיוחד. "עם הזמן הכל קרם עור וגידים", היא אומרת, "והכל התאחד לכדי סיפור אחד. יש משהו מונוכרומטי ומסודר בפריטים, אבל גם משהו מאוד כיפי, והיתרון הגדול הוא שכל הפריטים משתלבים מאוד יפה במרחב הכללי של הבית. אין את התחושה הזו של פריט שמתאים רק לחללי הילדים. מדובר בפריטי עיצוב לכל דבר".

 

אין את התחושה הזו של פריט שמתאים רק לחללי הילדים (צילום: ALL ABOUT THE KIDS)
    אין את התחושה הזו של פריט שמתאים רק לחללי הילדים(צילום: ALL ABOUT THE KIDS)

     

    תופתעו לגלות, אבל: הבסט סלר של All about the kids הוא כיסא האייל. בחיפושיה של סנדלון אחר דמות מעניינת לכיסא, היא נתקלה במקרה בחנות בחו"ל שמעוצבת בסימן איילים, התלהבה ותרגמה את הדמות לכיסא, שהפך ללהיט היסטרי.

     

    תוכניות לעתיד: "אני רוצה לצמוח ולייצר עוד מוצרים ולפתח את תחום הריהוט. כמובן, שגם היציאה החוצה מגבולות הארץ מדגדגת לי, ואני בטוחה שלא רחוק היום שבו ידברו על All about the kids גם בחו"ל".

     

    • אתר >>
    • אינסטגרם >>
    • פייסבוק >>
    • ניתן להשיג בחנות בגן העיר: רח' אבן גבירול 71, תל אביב, ובסטודיו בנאות אפקה, תל אביב — בתיאום מראש, טל': 054-2510885

     

    התיק עם השיק

    מעוד אביזר פרקטי שצריך לאחר הלידה, התיקים של BAG-B הפכו לסטייטמנט אופנתי, שאמהות טריות לא יוצאות מהבית בלעדיו

     

    שילוב בין פרקטיות לאיכות וסטייל הופך את התיקים של BAG-B להיסטריה. נופר יחיא והדס אסייג (צילום: צביקה טישלר)
      שילוב בין פרקטיות לאיכות וסטייל הופך את התיקים של BAG-B להיסטריה. נופר יחיא והדס אסייג(צילום: צביקה טישלר)

       

      איך הכל התחיל: נופר יחיא והדס אסייג, העומדות בראש המותג, בכלל הכירו דרך הבעלים שלהן והפכו לחברות טובות וקרובות. לאחר שיחיא הפכה לאמא, הן הלכו והתקרבו, והחליטו לשלב כוחות במיזם אופנתי יצירתי. "היה לנו ברור שנעשה משהו ביחד", מספרת אסייג, "וכשחשבנו על תחום התינוקות, ישר עלו לנו לראש תיקי העגלה הרגילים, שחייבים שדרוג ופיצוח מחדש. החלטנו ללכת על תיקי עגלה מעוצבים, וכבר למחרת, עוד לפני שהיה לנו דגם אחד בראש, קנינו בדים והתקדמנו עם הרעיון. התחלנו בצורה מאוד זהירה — והנה, בארבע ידיים, עשינו את הכל".

       

      על מה כל הבאזז: שילוב בין פרקטיות לאיכות וסטייל הופך את התיקים של BAG-B להיסטריה שהם. "אחרי הלידה הראשונה שלי, חיפשתי תיק עגלה שיהיה קצת יותר מתיק רגיל, ולא מצאתי", משתפת יחיא. "ככה עלה לנו הרעיון לפתח תיק שמיישר קו עם כל מה שקורה באופנה. אנחנו דואגות כל הזמן לחדש, להביא את המילה האחרונה ולחשוב על מוצרים משלימים, שישדרגו את החוויה האמהית, אבל גם יהיו סופר סטייל. בגלל שאנחנו אמהות בעצמנו עולים לנו כל הזמן 'הבזקים' כאלה — כמו איפה להניח את כוס הקפה, איפה לשים את המגבונים כך שיהיו 'בשלוף', וככה אנחנו מפתחות עוד ועוד מוצרים ומרחיבות את המותג. פיתחנו ארגוניות מיוחדות לעגלה, עיצבנו פאוצ'ים לאמהות שיכולים להתאים לתיק העגלה, ואפילו תיק שק קליל יותר, שישמש ילדים בגילאים יותר מבוגרים".

       

       גם נשים אחרי לידה שלישית קונות תיק לעגלה (צילום: BAG-B)
        גם נשים אחרי לידה שלישית קונות תיק לעגלה(צילום: BAG-B)

         

        תופתעו לגלות, אבל: גם נשים אחרי לידה שלישית קונות תיק לעגלה. "נהוג לחשוב שרק אמהות לילד ראשון משקיעות ולא מתפשרות", אומרות השתיים, "אבל את התיקים שלנו קונות אמהות שזה לא ילדם הראשון, וגם נשים שהן לא אמהות. אמהות שילדו לפני שפתחנו את המותג בכלל משתגעות, ואומרות לנו: 'איפה הייתן לפני כמה שנים?'".

         

        תוכניות לעתיד: "הגשמנו את המטרה החשובה שהיתה לנו — להכניס לעולם האמהות שיק ולהפוך את תיק העגלה מפריט פרקטי, הכרחי ושגרתי — לפריט טרנדי ואופנתי. עכשיו פנינו אל העולם. אנחנו עובדות על פרויקט בצפון אמריקה, שבמרכזו שיווק של התיקים לחנויות מקומיות. חוץ מזה, אנחנו מתכננות להרחיב את המותג למותג לפריטי עיצוב לחדרי ילדים. לאט, לאט אנחנו מכניסות עוד פריטים ייחודיים שאין בשוק. לא תראו אצלנו דברים שיש במקומות אחרים בארץ, ונדאג לשמור על הייחוד".

         

         

        בגדי הריון, קצת אחרת

        זה הזמן להכיר את Matron Saint, מותג פרי עיצובה של קרן טרנר חמו, שמציע בגדי פרימיום להריון אבל גם להרבה אחרי

         

         

        קרן טרנר חמו: מותג אלטרנטיבי שיחזיר את הסומק ללחיים של ההריוניות האופנתיות (צילום: צביקה טישלר)
          קרן טרנר חמו: מותג אלטרנטיבי שיחזיר את הסומק ללחיים של ההריוניות האופנתיות(צילום: צביקה טישלר)

           

          איך הכל התחיל: כקרן טרנר חמו, יזמית ילידת ארצות הברית, יצאה לחפש בגדים עם חברתה ההריונית, היא נותרה מופתעת. הבגדים היו יקרים, לא אופנתיים והצליחו להוציא את כל הפאן מחוויה מהנה כמו שופינג. אז גם נולד אצלה הרעיון לפתוח מותג אלטרנטיבי, כזה שיחזיר את הסומק ללחיים של ההריוניות האופנתיות, ויעשה להן את החיים קלים ויפים יותר. מותג האונליין, שהושק קודם כל לשוק האמריקאי, מציע להריוניות המקומיות לבחון מחדש את התחום. עם עיצובים מינימליסטיים ומלאי שיק, שנשלחים במהירות עד דלת הבית, Matron Saint משנה את חוקי המשחק המוכרים והופכת את קטגוריית בגדי ההריון לבגדים שכיף ללבוש בזמן ההריון, אבל לא פחות כיף ללבוש גם אחריו.

           

          על מה כל הבאזז: המותג מתבסס על שלושה אלמנטים ייחודיים, היוצרים בגדים איכותיים וחוויית קנייה מהנה ומשודרגת יותר: הבד המיוחד והעיצוב מאפשרים לבגדים להתאים לנשים גם בתקופת ההריון, אבל גם לאחריו; הפריטים העל‑זמניים המזמינים אין‑ספור שילובים של מיקס אנד מאטצ' עם בגדים מהמלתחה היום‑יומית; והעובדה שגם המשלוחים המהירים, וגם ההחזרות (בתל אביב באותו יום ולשאר חלקי הארץ תוך שני ימי עבודה), מתבצעים על ידי שליח שמגיע עד הבית, ובחינם. הגזרות חובקות את הגוף ומחמיאות, והאיכות המעולה של הבדים מעניקה לבגד גמישות ומאפשרת ללבוש את הבגדים בהריון וגם לאחר מכן. בכך הם בעצם הופכים לחלק בלתי נפרד מהמלתחה הרגילה של האישה.

           

          הבד המיוחד ממנו מיוצרים הבגדים של Matron Saint מבטיח שלמרות המתיחות הרבות והאינטנסיביות, הבגד חוזר לצורתו המקורית (צילום: Matron Saint)
            הבד המיוחד ממנו מיוצרים הבגדים של Matron Saint מבטיח שלמרות המתיחות הרבות והאינטנסיביות, הבגד חוזר לצורתו המקורית(צילום: Matron Saint)

             

            תופתעו לגלות, אבל: הגזרות חובקות גוף ומחמיאות מאוד, כשהבד המיוחד ממנו מיוצרים הבגדים של Matron Saint מבטיח שלמרות המתיחות הרבות והאינטנסיביות, הבגד חוזר לצורתו המקורית - פעם אחר פעם.

             

            תוכניות לעתיד: טרנר חמו מעידה שיש עוד הרבה דגמים ועיצובים חדשים עליהם היא עמלה, אבל שהשלב הבא הוא פיצוח גזרות מתאימות לבגדי ים בזמן הריון: "זה משהו שנשים מאוד מחפשות ואין מספיק היצע".

             

             

            יוניסקס לילדים? יש חיה כזו

            בתחום בו מקובלת חלוקה מגדרית ידועה מראש, מותג העיצוב Tanoona מציע אלטרנטיבה לאמהות שלא רואות את העולם רק בוורוד ובתכלת

             

            הילה חץ-טוש. שהורים צעירים לא יצטרכו להשקיע כל שנה‑שנתיים בעיצוב מחדש (צילום: צביקה טישלר)
              הילה חץ-טוש. שהורים צעירים לא יצטרכו להשקיע כל שנה‑שנתיים בעיצוב מחדש(צילום: צביקה טישלר)

               

              איך הכל התחיל: לפני חמש שנים וחצי הילה חץ-טוש הפכה לאמא בפעם הראשונה. בתור מעצבת, היה לה חשוב לייצר עבור בתה חדר פרקטי, נעים ויפה, שיעמוד גם במבחן העתידי של אחים שיצטרפו למשפחה. "כשהתחלתי לחפש בחנויות הילדים אביזרים, נוכחתי לגלות שהשוק רווי מוצרים לילדים שמוכתבים מגדרית — החל מהצבעים ועד ההדפסים", היא מספרת. "רק כשתמר בתי הבכורה היתה בת שנה וחצי, סוף סוף מצאתי טפט (מדהים אגב, מאוסטרליה) שהתאים לתפיסה העיצובית שלי. עם תליית הטפט בחדר הבשילה בי גם ההחלטה המקצועית לפתוח מותג ילדים משלי: חנות אונליין לאביזרים משלימים לחדרי תינוקות וילדים, עם מוצרים ייחודים, מודרניים, יוניסקס ופרקטיים, כך שהורים צעירים לא יצטרכו להשקיע כל שנה‑שנתיים בעיצוב מחדש של חדר - כאשר מגיע שינוי משפחתי".

               

              על מה כל הבאזז: המותג נחנך לפני כשלוש שנים, בהתחלה כמותג עיצובי הכולל בעיקר אביזרים משלימים, כמו טפטים ושלטי עץ, ומהר מאוד התפתח לטקסטילים, מראות, שטיחונים ועוד. כל העיצובים מגלמים את אפקט האקסטרה המיוחד של חץ-טוש, שבא לידי ביטוי בעיצובים ובהדפסים ייחודיים בהשראת אגדות ילדים, ושניתן למצוא רק בTanoona.

               

              צריכה לספק בו‑זמנית את ההורים וגם את הילדים (צילום: Tanoona)
                צריכה לספק בו‑זמנית את ההורים וגם את הילדים(צילום: Tanoona)

                 

                תופתעו לגלות, אבל: שם המותג - Tanoona - הוא שילוב של שני השמות של בנותיה של הילה: תמר ו'גפנונה' (כינוי החיבה של בתה גפן).

                 

                תוכניות לעתיד: חץ‑טוש מעידה שהתחום העסקי, ובמיוחד זה שקשור ביצירה ובעיצוב, מחייב למידה והתפתחות מתמדת: "זו עבודה על מוצרים חדשים, זיהוי טרנדים והתאמת העיצובים והפריטים הללו לצרכים שמשתנים כל הזמן. קהל היעד שלי מחייב כפליים, ואני צריכה לספק בו‑זמנית את ההורים וגם את הילדים. וכן, אשמח בעתיד גם לאיזה אקזיט קטן".

                 

                 

                כל מה שיולדת רוצה ותינוק צריך

                לאחר ש‑Baby Cakes הפך לאוטוריטה מקומית בתחום מתנות הלידה, המותג מחדש את פניו ומפנה אותן קדימה

                 

                עינת ארצי: לחבר בין הרצון של נותן המתנה למי שמקבלת אותו (צילום: צביקה טישלר)
                  עינת ארצי: לחבר בין הרצון של נותן המתנה למי שמקבלת אותו(צילום: צביקה טישלר)

                   

                  איך הכל התחיל: כבר למעלה מעשור ש‑Baby Cakes מוביל את תחום מתנות הלידה בארץ. בהשפעה תרבות ה‑Baby Showers האמריקאית, המותג מיצב את עצמו כעסק המתמחה במתנות לידה ועוגות קומות. לפני כשנתיים קיבלה אותו לידיה עינת ארצי, והתאהבה. מעסק להשקעה שרכש בעלה, הפכה ארצי לאוחזת במושכות המותג, וכיום היא מטפחת חזון עסקי ייחודי, שמבטיח להקפיץ אותו לשלב הבא.

                   

                  על מה כל הבאזז: בניגוד למוצרים ולמותגים אחרים הקיימים בשוק מתנות הלידה, ל‑Baby Cakes יש פוקוס אחד מוגדר - לחבר בין הרצון של נותן המתנה למי שמקבלת אותו. "כל המאמצים שלנו מושקעים בחיבור בין שני הרצונות האלו", מעידה ארצי, "רצונות שלא בהכרח משיקים, ותלויים גם בהרבה גורמים אחרים, כמו מחיר וזמן הגעה. מכיוון שבארץ לא נהוג לשאול יולדת מה היא רוצה לקבל, נותני המתנה צריכים לעשות אדפטציה לרצון של האם — רצון לקבל משהו שהוא גם מרגש וגם שימושי. הטרנדים אולי לא נמצאים בתחלופה גדולה בתחום הזה, אבל דור היולדות מתחדש ומשתכלל.

                   

                  "המטרה שלנו היא לדייק את הרצונות שלהן, את הדרישה התמידית לציוד ראשוני, כמו ביגוד, מצעים, ושמיכות, ולשמור כל הזמן בפוקוס את ההשקה הזו בין הקונה למקבל. אלמנט נוסף שמייחד אותנו הוא המענה שאנחנו מספקים עבור חברות וארגונים גדולים. אנחנו יכולים לקבל הזמנה ביום הלידה וכבר באותו היום העובד או העובדת מתפנקים במתנה אישית. בנוסף, אנחנו שמים דגש על פרסונליזציה, ולחברות ולארגונים יש אפשרות למתג את המוצרים שנשלחים בסמל או בלוגו של החברה, מה שהופך אותם להרבה יותר אישיים ומיוחדים".

                   

                   

                  הטרנדים אולי לא נמצאים בתחלופה גדולה בתחום הזה, אבל דור היולדות מתחדש ומשתכלל (צילום: BABYCAKES)
                    הטרנדים אולי לא נמצאים בתחלופה גדולה בתחום הזה, אבל דור היולדות מתחדש ומשתכלל(צילום: BABYCAKES)

                     

                    תופתעו לגלות, אבל: בימים אלו המותג המוכר והאהוב שוקד על מתיחת פנים מרשימה ויוקרתית. סל המוצרים הולך לקבל טאץ' אפ עיצובי משודרג, שיבדל את מוצרי המותג מההיצע הקיים היום. "אנחנו נמצאים בשאיפה מתמדת להתחדשות ולהתרעננות, ומרגישים שזו המחויבות שלנו לקהל הלקוחות", אומרת ארצי.

                     

                    תוכניות לעתיד: "Baby Cakes הפכה בעשור האחרון לאוטוריטה מקומית בכל מה שקשור למתנות לידה. אנחנו עסוקים כל הזמן בשכלול המותג, וכיום נמצאים בפיתוח עסקי מרגש, שיביא אותנו לשלב הבא. אנחנו מאוד רוצים לצאת עם המותג החוצה — לחשוף אותו לקהל יהודי שקונה מתנות לידה לקרובים בארץ, וגם לפתוח פלטפורמה עצמאית שפונה לקהל בחו"ל. חנויות קונספט עם פוקוס מיוחד הפכו למצליחות מאוד בעולם, ואני מאוד מאמינה ביכולת שלנו להצליח גם מול שווקים חיצוניים".

                      

                     

                    סטיילינג: פיני זומר ל"סולו" /// הפקה: לוסיה דוויק

                     

                     

                     
                    הצג:
                    אזהרה:
                    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד