מה הקשר בין קנדל וקיילי ג'נר למעצב הנעליים אלי מן?

מאחורי קולקציית הנעליים של הצעירות הרווחיות בעולם עומד המעצב אלי מן, בן לישראלים לשעבר. "הטלפון לא מפסיק לצלצל, מקבלים שיחות מכל רחבי העולם"

קנדל וקיילי ג'נר. "כל דבר שהן נוגעות בו הופך להצלחה" (צילום: Dimitrios Kambouris/GettyimagesIL)
קנדל וקיילי ג'נר. "כל דבר שהן נוגעות בו הופך להצלחה" (צילום: Dimitrios Kambouris/GettyimagesIL)

מה הקשר בין קנדל וקיילי ג'נר, האחיות הלוהטות ביותר כרגע על הפלנטה, למעצב הנעליים אלי מן, בן לישראלים לשעבר? התשובה ממתינה בשואו רום בקומה ה־11 בשדרה השישית במנהטן, שם הוצגה לאחרונה הקולקציה החדשה של קו הנעליים המצליח של הבנות. ומן? הוא המעצב שמאחורי הקולקציה, שמיועדת לסתיו 2019, אך תושק כבר ביולי הקרוב ב־30 מדינות.

 

אלי מן. "כל דבר שהן מעלות נעלם מהמדפים"
    אלי מן. "כל דבר שהן מעלות נעלם מהמדפים"

     

    קנדל (23) הוכרזה לאחרונה כדוגמנית הרווחית ביותר בעולם לשנת 2018, בעוד שקיילי (21) דווחה כ(כמעט) מיליארדרית הצעירה ביותר בעולם, עם הון של 900 מיליון דולר. עסקי האופנה המשגשגים של השתיים, תחת שם המותג Kendall + Kylie, כוללים גם פריטי לבוש, קו תיקים ושיתופי פעולה עם מבחר מותגים, שאותם הן ממנפות באמצעות עשרות מיליוני העוקבים שלהן ברשתות החברתיות.

     

    את עיצוב וייצור קו ההנעלה (שנמכר בארץ ברשת SHOWOFF ובאתר stepin.co.il) העבירו האחיות לפני כשלושה חודשים לידי המותג הקנדי Pajar, המוכר בעיקר בזכות מגפי החורף שלו. "הטלפון לא מפסיק לצלצל כל היום", מספר מן, סגן נשיא לעיצוב מוצר ושיווק בחברה, בריאיון מיוחד ל"לאשה". "אנחנו מקבלים שיחות מכל רחבי העולם. כולם רוצים את הנעליים".

     

    מתוך הקולקציה החדשה של אלי מן, אשר תושק בקרוב ל-30 מדינות
      מתוך הקולקציה החדשה של אלי מן, אשר תושק בקרוב ל-30 מדינות

       

      הוריו של מן (35) עזבו את הארץ לאחר מלחמת יום כיפור, והוא עצמו נולד בפלורידה. הוא מנפק פה ושם משפטים בעברית, ואת קנדל וקיילי הוא מכנה בחיבה The Girls. "הבנות האלה לוהטות כרגע. כל דבר שהן נוגעות בו הופך להצלחה. יש להן ערך כל כך גבוה ברשתות החברתיות, שכל דבר שהן מעלות נעלם מהמדפים. בעונה האחרונה, למשל, קיילי העלתה באינסטגרם זוג נעלי סניקרס מהקולקציה, ובתוך שעתיים הדגם היה סולד אאוט".

       

      עד כמה קיילי וקנדל מעורבות בתהליך העיצוב?

      "לא נפגשנו איתן, אבל הן מעורבות מאוד ומבינות אופנה. הן רואות את הרישומים, עוברות על העיצובים במהלך התהליך ומעירות הערות. בתחילת כל עונה הן מעבירות הנחיות כלליות לכל המעצבים של המותגים שלהן. העונה, למשל, ההנחיות שקיבלנו הן להתמקד במגמות 'לוס־אנג'לס החדשה', 'ג'ונגל אורבני' ו'פלאשבק לשנות ה־80'. גם המחירים ישתנו ויהיו נגישים יותר, הנחיה שהגיעה מהן".

       

      מה סוד ההצלחה של קווי האופנה שלהן? הרי הן לא מעצבות.

      "קודם כל, הניהול של אמא שלהן. שנית, יש להן סגנון חיים מאוד נקי והן לא טראשיות ולא מסתבכות. הן עובדות קשה במה שהן עושות".

       

      • הכתבת הייתה אורחת קבוצת בריל בניו־יורק

       

       

      הגליון החדש של לאשה - עכשיו בדוכנים (צילום: שי ארבל, סגנון: ראובן כהן)
      הגליון החדש של לאשה - עכשיו בדוכנים (צילום: שי ארבל, סגנון: ראובן כהן)
       
      הצג:
      אזהרה:
      פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד