חברת הקוסמטיקה "לאונרדו" יוצאת בקרוב בקמפיין חדש בשם "חמישה גוונים", כאשר מה שעומד לנגד עיניהם הוא הבאת המותג לכל גווני החברה הישראלית.
בין המוצרים שמייצרת החברה, יוכלו כל אחת ואחד למצוא את המוצר שמתאים להם ספציפית; מוצרים לבעלות עור בהיר, מוצרים לבעלות עור עדין, מוצרים לבעלות עור כהה, מוצרים לעור בוגר וגם מוצרים שמותאמים לגברים ולעור מחוספס שעובר גילוח.
בעלי החברה, רוני ואיריס בר - שאף דגמנה ביום הצילומים לקמפיין - הגיעו לעולם הקוסמטיקה במקרה אבל לא במקריות. השניים ניהלו במשך מספר שנים את הקונסוליה של ישראל באלכסנדריה, וכשחזרו ארצה וחיפשו תחום להתמקצע בו שמו לב שהרבה אנשים סביבם עוסקים בקוסמטיקה - והחליטו להכנס לתחום.
בכל מה שקשור לפרוייקט הנוכחי, הזוג בר עלה עם רעיון לאחד דוגמניות שונות- קסניה טרנטול בלעת העור הבהיר, ניקולה וורד בעלת העור העדין, גליה מוצה האתיופית, אריק מור בעל המראה המחוספס וכאמור גם איריס. רוני מסביר שהרעיון רלוונטי מתמיד בתקופה העכשווית, בה העם שלנו חווה הרבה קשיים וניסיונות פילוג.
ליום הצילום, שנערך בסטודיו של הצלם שי יחזקאל, הגיעו מובילות דעה בתחום הקוסמטיקה - שהתרגשו לפגוש את הדוגמניות. למרות שהסט לא היה נקי, סטרילי ושקט, הדוגמניות סיפרו שהיה מדובר מבחינתן בשינוי מרענן ובהפקה חווייתית.