הסוד העתיק של היופי הניו יורקי: בית המרקחת שקיים מאז שנת 1838

כבר 180 שנה ש-C.O Bigelow מצדיק את המוניטין שלו כתחנת חובה בביקור במנהטן, עם לקוחות שנעו מאלינור רוזוולט ועד היילי בולדווין. כך הפך לגן עדן של טיפוח

אסי טוחןפורסם: 29.07.18 09:09
הלקוחות הנאמנות של C.O Bigelow: ליב טיילר, אמה ווטסון והיילי בולדווין (צילום: Jeff Spicer,Dia Dipasupil,Frazer Harrison/GettyimagesIL)
הלקוחות הנאמנות של C.O Bigelow: ליב טיילר, אמה ווטסון והיילי בולדווין (צילום: Jeff Spicer,Dia Dipasupil,Frazer Harrison/GettyimagesIL)

בית המרקחת C.O Bigelow, הממוקם בגריניץ' וילג' במנהטן, הוא אחת מתחנות החובה שלי בכל ביקור בניו יורק. יש לי חולשה למקומות המצליחים לשלב מסורת מרתקת עם חדשנות עכשווית, וכזה הוא ביגלואו, בית המרקחת העתיק ביותר בארצות הברית, שריד יפהפה הקיים מאז שנת 1838. כבר 180 שנה שהוא מצליח להצדיק את המוניטין שלו כאחד המקומות האהובים ביותר על ניו יורקרים, עם רשימת לקוחות מפוארת שכללה בעבר את מארק טוויין, אלינור רוזוולט ותומאס אדיסון – שעל פי השמועות נהג להצטייד במקום במשחה מיוחדת נגד כוויות שמהן סבל תוך כדי עבודתו. כיום רשימת האוהדים ארוכה וכוללת מפורסמים כמו יו ג'קמן, היילי בולדווין, ליב טיילר, אמה ווטסון, אומה תורמן, סוזן סרנדון, שרה ג'סיקה פרקר, קלווין קליין ודיאן פון פירסטנברג.

 

A post shared by C.O. Bigelow (@cobigelow) on

 

מותג הקוסמטיקה הפרטי של ביגלואו, שנמכר גם באתר בית המרקחת אונליין ובחנויות קונספט בארצות הברית ובמדינות נוספות, נחשב למשובח ביותר וקנה לו לאורך השנים מעריצים רבים. כמה מהמוצרים, כמו קרם הלימון לגוף (19.50 דולר), שומרים על פורמולות מפעם, לפעמים בנות יותר מ-140 שנה, ועדיין ממשיכים לככב ברשימת רבי המכר שלהם. הליפ באלם האיקוני (5.50 דולר) אהוב במיוחד על שרה ג'סיקה פרקר והיילי בולדווין. אמה ווטסון, לעומת זאת, מכורה ל-Cold and Flu Soak, קצף האמבטיה שלהם (18 דולר) אשר לדבריה עוזר לה תמיד לפתוח את האף והסינוסים, ולכן היא לא נוסעת לשום מקום בלעדיו. ליב טיילר שבה ומצהירה בכל הזדמנות כי ביגלואו הוא אחד המקומות האהובים עליה בניו יורק, ובכל פעם שמתחשק לה להתעדכן בנעשה בעולם היופי והטיפוח – היא פשוט קופצת לבקר שם.

 

A post shared by C.O. Bigelow (@cobigelow) on

 

הבעלים הנוכחי של בית המרקחת הוא איאן גינסברג, דור שלישי במקום לאחר שמשפחתו רכשה אותו ב-1939 מקלרנס ביגלואו. גינסברג התרוצץ בין מדפי העץ הישנים ועמוסי ההיסטוריה של בית המרקחת כבר מגיל שש, וכשקיבל לידיו את ניהול המקום לפני כמה עשרות שנים, החליט על שורה של מהלכים שעזרו למצב את ביגלואו כאייקון ניו יורקי על זמני של יופי. מלבד המשך פיתוח המוצרים המוצלחים במותג הפרטי, הוא יצר חיבור עם כמה חברות קוסמטיקה ופארם איטלקיות, המעוצבות בסגנון רטרו ומדברות בשפה הדומה לזו של ביגלואו, ואף הפך ליבואן הרשמי של חלק מהן בארצות הברית, כמו מותג משחות השיניים הנודע Marvis ומותג הגילוח מלא הסקס אפיל Proraso.

 

A post shared by C.O. Bigelow (@cobigelow) on

 

החלטה אסטרטגית נוספת היתה לבצע סלקציית מותגים קפדנית, עכשווית ועדכנית, שתמיד תשאף להיות הטובה ביותר בעולם – משימה שמעט מאוד חנויות יופי מצליחות לעמוד בה בכבוד כמו ביגלואו. המבחר שם, ללא ספק, הוא אחת ההצלחות הגדולות של המקום, שמציע את המגוון הטוב ביותר בכל תחום: מותגי השיער הכי שווים, בתי הבישום הכי מוצלחים (הכוללים גם תמציות שמן חושניות של המותג הפרטי שלהם, ב-15 דולר לבקבוקון), מברשות שיער איכותיות במיוחד, מותגי גילוח יוקרתיים ומלאי שיק, מוצרים מיוחדים לשיניים (כולל חוט דנטלי מצופה בשמן קוקוס, האהוב על גווינת' פאלטרו), ומה לא בעצם. במילים אחרות, גן עדן של ממש לכל שוחרי הסטייל, הגלאם והטיפוח.

 

C.O Bigelow 414 6th Ave, New York +1 212-533-2700

 

 
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
בעבר היא היתה עיתונאית וכותבת מדור הלייף-סטייל "חיים טובים" במוסף 7 ימים, עד שהחליטה להתעמק בנפלאות עולם היופי, והפכה לפריקית מוטרפת של טיפוח מוקפד, איפור רענן, תכשירי שיער יוקרתיים וכל מה שביניהם. בדרך, היא הוציאה לאור ספרים ומאמרים על סודות הטיפוח של מרכזי היופי והספא המובילים בעולם, הטריקים של גדולי המאפרים בעולם, והכול אודות בשמים