אם יש לך שמש: מדריך המשקפיים החמים לקיץ 2018

    העונה החמה בפתח ואיתה מגיעה הצפה של טרנדים ודגמים בחנויות המשקפיים. מה יסמן אתכם כאופנתיים ומה יאותת כי מאחורי העדשות ניצב קורבן אופנה? מורה נבוכים

    איתי יעקב

    |

    15.04.18 | 09:48

    משקפי חתול של סלין בתצוגה של נטע אלחמיסטר. הטרנד השחוק ביותר עוד בטרם החלה העונה (צילום: עידו איז'ק)
    משקפי חתול של סלין בתצוגה של נטע אלחמיסטר. הטרנד השחוק ביותר עוד בטרם החלה העונה (צילום: עידו איז'ק)
    גם ביונסה עושה חתול בטקס הגראמי
    גם ביונסה עושה חתול בטקס הגראמי
    הטרנד שחייבים לאמץ: עדשות צבעוניות בקרולינה למקה (צילום: אייל נבו)
    הטרנד שחייבים לאמץ: עדשות צבעוניות בקרולינה למקה (צילום: אייל נבו)
    הקמפיין היפה ביותר: דוגמניות מצוירות בסגנונות עבר עם משקפי שמש עתידניים. גוצ'י
    הקמפיין היפה ביותר: דוגמניות מצוירות בסגנונות עבר עם משקפי שמש עתידניים. גוצ'י

    עם כל כך הרבה ימי שמש רצופים בשנה, ישראל היא מזמן מעצמה של משקפי שמש, ונדמה כי יחד עם ההתחממות הגלובלית, משנה לשנה מתרחב היצע המותגים והעיצובים בחנויות. השקתן של קולקציות 2018 הרבות והעשירות הולידו את מורה הנבוכים שלפניכם, עם הדגמים שאתם חייבים להכיר, ואלה שמוטב לכם להשאיר לקורבנות האופנה.

     

    הטרנד שאתם חייבים לאמץ: עדשות צבעוניות

    העולם נראה ורוד יותר. או צהוב, או כחול. על המסלול של גוצ'י
      העולם נראה ורוד יותר. או צהוב, או כחול. על המסלול של גוצ'י

      הנוכחות האבסולוטית של שנות ה-70 בקולקציות הלבוש לקיץ 2018 הקרינה גם על האביזרים הנלווים, ובראשם המשקפיים שעוצבו ברוח העשור, עם עדשות צבעוניות בצהוב, ורוד, תכלת וירוק מנטה. מתאים במיוחד למי מכם שמחפשים משקפיים עם מינימום הגנה מהשמש ומקסימום דאווין.

       

      מימין למעלה, נגד כיוון השעון: ARC ביוסף חבר, 2,465 שקל; קרולינה למקה, 239.90 שקל; גוצ'י, 2,200 שקל; טרוסרדי, 1,828 שקל
        מימין למעלה, נגד כיוון השעון: ARC ביוסף חבר, 2,465 שקל; קרולינה למקה, 239.90 שקל; גוצ'י, 2,200 שקל; טרוסרדי, 1,828 שקל

         

        הטרנד המאוס של העונה, עוד לפני שהתחילה העונה: מסגרות חתוליות

        כוכבי הרשת אלחמיסטר וסטפן עושים קולות של חתול (צילום: עידו איז'ק)
          כוכבי הרשת אלחמיסטר וסטפן עושים קולות של חתול(צילום: עידו איז'ק)

           

          המסגרות החתוליות שהגיעו אלינו העונה בתיווכן של ביונסה, ריהאנה והאחיות חדיד, הפך למאוס עוד בטרם השתלט על חנויות המשקפיים. אם תשאלו אותנו, נמליץ לכם לדלג מיד לטרנד הבא, אבל אם תתעקשו ללכת על המראה החתולי, שווה לכם לבחור בדגמים מקוריים בז'אנר, כמו זה הספורטיבי של לואי ויטון.

           

          מימין למעלה, נגד כיוון השעון: מיקלי, 1,200 שקל; לואי ויטון, 2,295 שקל; ג'יג'י חדיד x ווג, 516 שקל; סלין ברשת אירוקה, 1,459 שקל
            מימין למעלה, נגד כיוון השעון: מיקלי, 1,200 שקל; לואי ויטון, 2,295 שקל; ג'יג'י חדיד x ווג, 516 שקל; סלין ברשת אירוקה, 1,459 שקל
             

             

            הקאמבק המפואר: משקפי מסכה

            בתחילת המילניום הן היו הדבר החם ביותר בתחום, וכעת חוזרות מסגרות המסכה ומסמנות את הקאמבק המתהווה באופנה של תחילת שנות האלפיים. על אף הדימוי ההמוני, נראה כי הן עדיין לא הפכו למאוסות במרחב הציבורי, וכרגע הן מסתמנות כטרנד שוליים לוהט.

             

            מימין למעלה, נגד כיוון השעון: פנדי, 3,150 שקל ב-I-Optic; שאנל, 2,700 שקל; פראדה, 1,300 שקל; ורסאצ'ה, 2,930 שקל
              מימין למעלה, נגד כיוון השעון: פנדי, 3,150 שקל ב-I-Optic; שאנל, 2,700 שקל; פראדה, 1,300 שקל; ורסאצ'ה, 2,930 שקל

               

              המותג שאתם חייבים להכיר: סרג' קירשהופר

              חזרו לחיים מהסיקסטיז: המסגרות של סרג' קירשהופר
                חזרו לחיים מהסיקסטיז: המסגרות של סרג' קירשהופר

                 

                בשנת 1961 הקים בווינה המעצב אודו פרוקש את מותג המשקפיים סרג' קירשהופר, אשר שימש לו כפסבדונים שנים ארוכות. הוא עיצב מסגרות סוריאליסטיות ותואר בתקשורת כשילוב בין כריסטיאן דיור לסלבדור דאלי, אך עם מותו בשנת 2001 העסק נזנח ונשכח. לפני כשנתיים נמצא הארכיון שלו, ובו 1,000 מסגרות ו-6,000 סקיצות, לפני כשנה החליטה חברת האופנה הבריטית ברנדו להוציא את עיצוביו מחדש, והקיץ הוא עושה עלייה לישראל. המסגרות של סרג' קירשהופר הן גדולות ממדים בסגנון שנות ה-70, וכוללות שילוב של זהב צהוב ואדום 14 קראט - מה שמסביר את מחירם הגבוה של המשקפיים, החל מ-3,000 ועד 5,000 שקל.

                 

                הדגם היקר ביותר: קרטייה

                מותג היוקרה קרטייה, המייצר בעיקר שעונים למאיון העליון, מגיש מדי שנה גם קולקציית משקפיים שעל פי תג המחיר שלהם מוטב להשאירם בכספת. השנה חתום המותג על דגם המשקפיים היקר ביותר שמצאנו, 9,499 שקל, ולמרבה ההפתעה מדובר במשקפיים בסגנון טייסים בעלי עיצוב גנרי ולא ראוותני. אפילו לא יהלום אחד לא תמצאו שם. ברשת אופטיקנה, המייבאת את המותג בבלעדיות, הסבירו לנו כי המחיר הגבוה נובע מכך ש"מדובר בדגם עם עדשות מקוטבות, וגימור מתכת מרותניום, מתכת חזקה לבנה השייכת לקבוצת הפלטינה. בנוסף, הבורג באמצע הגשר עשוי גם הוא רותניום, וכל הברגים במשקפיים לקוחים משעון 'קרטייה סאנטוס' האיקוני". מתאים במיוחד לכל מי שכבר מתהדר בשעון של המותג, ומעוניין להתרחב בתחום היוקרה.

                 

                 

                למה לדעתכם הם עולים כמו שנת לימודים אקדמאית?
                  למה לדעתכם הם עולים כמו שנת לימודים אקדמאית?

                   

                  הדגם הזול ביותר: נמצא בעדיקה

                  שופריות חכמות מבינות שבימינו טרנדים עונתיים יוצאים מהאופנה רגע אחרי שהוכרזו כדבר החם הבא, ולכן הן מעדיפות לקנות אותם ברשתות הזולות. העונה מצאנו בעדיקה את טרנד המסגרות החתוליות במחיר שובר שוק של 29 שקל. בשביל סכום כזה למשקפיים לא היינו חושבים פעמיים.

                  לא תמצאו יותר זולים מאלה. החתוליים של עדיקה (צילום: ערן סלם)
                    לא תמצאו יותר זולים מאלה. החתוליים של עדיקה(צילום: ערן סלם)

                     

                    הקמפיין היפה ביותר: גוצ'י

                    עם כל הכבוד לג'רמי מיקס ובר רפאלי בקמפיין ה-Wanted הפרובוקטיבי של קרולינה למקה, על קמפיין המשקפיים היפה של 2018 חתום אלסנדרו מיקלה, המנהל האמנותי של גוצ'י. תחת הכותרת "אוטופיה פנטסטית", הציג מיקלה דוגמניות מצוירות במגוון סגנונות ציור: מרנסנס ועד היפר-ריאליזם, שפניהן מכוסות משקפי שמש בסגנון עתידני. קמפיין נוסף צולם בווידאו בחוף וניס ביץ' בקליפורניה, בכיכובה של השחקנית הסינית בעלת השם החמוד ביותר בעולם: ני ני. לנו זה הספיק כדי להתאהב בכל הדגמים של הקולקציה.

                     

                    מתוך קמפיין האוטופיה הפנטסטית של גוצ'י
                      מתוך קמפיין האוטופיה הפנטסטית של גוצ'י

                       

                      חלומות קליפורניה. צפו בקמפיין של גוצ'י

                      חלומות קליפורניה. צפו בקמפיין של גוצ'י

                      סגורסגור

                      שליחה לחבר

                       הקלידו את הקוד המוצג
                      תמונה חדשה

                      שלח
                      הסרטון נשלח לחברך

                      סגורסגור

                      הטמעת הסרטון באתר שלך

                       קוד להטמעה:

                       

                       

                       
                      הצג:
                      כל התגובות לכתבה "אם יש לך שמש: מדריך המשקפיים החמים לקיץ 2018 "
                      אזהרה:
                      פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד