
כבר אז בשנות ה־70 המוקדמות החלה החברה בפיתוח שעונים ועיצובם, ומיד הפכה לאחת מיצרניות ומשווקות השעונים הגדולים בעולם. מותג השעונים גוצ’י החל לבנות נוכחות גלובלית כסמל של יוקרה מודרנית. המיצוב הייחודי של המותג כיום הוא בזכות אסטרטגיה ברורה וחזון יצירתי המבוססים על ארבע אבני דרך עיקריות: יצירתיות, איכות, אקסקלוסיביות ונגישות גלובלית. שעוני המותג הם הסתעפות נוספת של העשייה הייחודית של גוצ’י ומשתלבים בחתירה חסרת הפשרות לחדשנות, הפתעה ויצירתיות. אם הקסם של גוצ’י פועל גם עליך, שעוני המותג הם המפתח להישארות עם היד על הדופק האופנתי.
לבירורים: info@impress-stores.co.il
אתר החברה: https://www.impress-stores.co.il
כל מוצרי המותג מאופיינים באייקונים שהפכו למזוהים איתו ומשגררים את הבשורה היצירתית על גבי שעונים, תיקים, משקפיים ועוד.
HORSEBIT: אייקון פרסת הסוס שמשולב בשעונים באופן עכשווי ואלגנטי.
BAMBOO: רצועות הבמבו שנוצרו בהשראת ידיות התיקים האייקוניות של גוצ’י.
GG LOGO: הלוגו המוכר של המותג מורכב מראשי התיבות של Guccio Gucci, המייסד והבעלים של החברה.
CHIODO: ראש המסמר עם הראש המרובע והעקומות השונות.
CREST: אייקון מוכר משנות ה־50, שהוצג על ידי גוצ’יו גוצ’י עצמו ומתאר אביר בשריון נושא מטען.
WEB: אייקון שמקורו בעולם רכיבת הסוסים שהחל כחבק של אוכף וזכה להצלחה רבה.
להשיג ברשת אימפרס ובחנויות המורשות