היד שמאפרת את דוגמניות-העל: “לעבוד עם קנדל זו חוויה ייחודית"

ויקטור חנאו, ראש מחלקת האיפור של "אסתי לאודר" הגיע לביקור ונותן לנו הצצה אל מאחורי הקלעים של עולמה של דוגמנית-העל הקרדשיאנית קנדל ג’נר

מה הגימור המועדף עלייך – מאט, מטאלי או מבריק? עם קולקציית השפתונים החדשה של אסתי לאודר את לא באמת צריכה לבחור (צילום: אמיר יהל, סטיילינג: ליאת מורשת)
מה הגימור המועדף עלייך – מאט, מטאלי או מבריק? עם קולקציית השפתונים החדשה של אסתי לאודר את לא באמת צריכה לבחור (צילום: אמיר יהל, סטיילינג: ליאת מורשת)

הטופ-מודלס הבינלאומיות קנדל ג'נר, קרוליין מרפי והילרי רודה הן בין השמות שזכו לטאץ’-אפ האישי של ויקטור חנאו, המאפר הראשי של חברת אסתי לאודר העולמית. אם יש משהו שחנאו, מי שאמון על יצירת מראות האיפור של החברה בשש השנים האחרונות, מתרגש ממנו יותר מאשר נוכחותן של דוגמניות-העל שמשמשות כשגרירות המותג, זה כשקולקציה חדשה של מוצרים, שבפיתוח שלהם הוא שותף - מושקת בכל העולם.

 

כעת יש לו סיבה חדשה לחוש פרפרים, כשאל המדפים יוצאת בימים אלו מהדורת שפתונים נוזליים בשם PURE COLOR ENVY PAINT-ON LIQUID LIPCOLOR בעשרות גוונים, מניטרליים ועד עמוקים ועשירים, ובשלושה גימורים שונים: מָט, ויניל ומטאלי.

 

מהדורת שפתונים נוזליים חדשה בעשרות גוונים, מניטרליים ועד עמוקים ועשירים (צילום: אמיר יהל, סטיילינג: ליאת מורשת)
    מהדורת שפתונים נוזליים חדשה בעשרות גוונים, מניטרליים ועד עמוקים ועשירים(צילום: אמיר יהל, סטיילינג: ליאת מורשת)

    בשלושה גימורים שונים: מָט, ויניל ומטאלי.  (צילום: אמיר יהל, סטיילינג: ליאת מורשת)
      בשלושה גימורים שונים: מָט, ויניל ומטאלי. (צילום: אמיר יהל, סטיילינג: ליאת מורשת)

       

      רגע לפני, הוא הגיע לביקור בישראל, מקום חביב עליו במיוחד (זו הפעם השלישית שלו פה). את יומו האחרון, לאחר שסייר ברחבי המדינה עם קבוצה שכללה את מעצבת האופנה דונה קארן וחבריו למרכז הקבלה הידוע בניו יורק, הוא בילה בהפקת איפור עבור מגזין GOSTYLE והציג בה לראשונה את הקולקציה המבטיחה.

       

      “מדובר בהשקת 40 גוונים שונים”, הוא חושף בראיון לקרן נתנזון ויץ. "המגמה החמה ביותר כרגע היא שפתונים במרקם נוזלי. זה עניין של טרנדיות, של תחושת הגמישות על שפתיים, ופיתוח טכנולוגי מבחינת הרכב הפורמולה, עבור העמידות הגבוהה שלהם”. מלבד מנעד מאוד רחב של גוונים וטקסטורות, השפתונים כוללים חומצה היאלורונית בעלת מנגנון שחרור הדרגתי, הצובע ומפסל את השפתיים באופן חלק במשיחה אחת. בנוסף, הם מכילים פיגמנטים מרוכזים ששומרים על צבעם לאורך זמן וגימורי לכה עשירים.

       

      על מי אתה מנסה את המוצרים בפעם הראשונה?

      “כולם מנסים על ידיהם, אבל אני רוצה לדעת איך נשים מרגישות כשהן משתמשות במוצרים, ולכן אני מנסה הכל על עצמי - איך זה נראה ואיך הפינישים, כי אני חייב לוודא שאני עומד מאחורי מה שאני אומר. כשאני הולך למעבדות לבדוק את המוצרים החדשים, השפתיים שלי תמיד יבשות וסדוקות, אחרי שאני מניח ומוריד 100 גוונים שונים ביום אחד. אחר כך, כשיוצרים את הסאמפלים, אני מחלק במעגל החברים והמשפחה הקרובה, לאמא שלי ואחותי. זה מאוד כיף שהם מתגאים בי”.

       

      יוצא לך לזהות ברחוב נשים שהשתמשו במוצר שהיית מעורב בפיתוח שלו?

      “יצא לי לראות בסאבוויי או ברחוב, ואפילו נשים שעושות טאץ’-אפ עם מוצרים שלנו, וזה ממש מגניב. אבל בניו יורק זה לא כמו בישראל, אתה לא יכול לפנות אליהן ולומר משהו. בינינו, לא ממש מעניין אותן מי עומד מאחורי זה”.

       

      "קנדל שומרת על פרטיות"

      את דרכו כמאפר החל לפני 17 שנה. עבודות רבות שלו פורסמו על שערי המגזינים המובילים בעולם כמו “אל”, W “גלאמור”, “ווג” סין ויפן. הוא איפר בתוכניות טלוויזיה עתירות רייטינג, למעמד שטיחים אדומים ובמסלולים בשבועות האופנה הגדולים. הפנים המפורסמות ביותר, שאותן הוא מאפר באופן קבוע, הן של פרזנטורית החברה בשנתיים וחצי האחרונות, קנדל ג’נר, שחנאו הפך לחלק בלתי נפרד מהצוות האישי שמלווה אותה.

       

      במבט קרוב מבפנים, איך העבודה איתה?

      "לעבוד עם קנדל זו חוויה מאוד ייחודית. אפשר לומר שבניתי איתה יחסי חברות, לכן כשאני נוכח, כבר קל לה להרגיש בנוח. היא יודעת שעל הסט תמיד אדאג לה, כי אני כבר יודע מה היא אוהבת לאכול, לשתות, מתי היא צריכה רגע לעצמה, להתכונן או להתעדכן על המשך היום".

       

      "אני רוצה לדעת איך נשים מרגישות כשהן משתמשות במוצרים, ולכן אני מנסה הכל על עצמ". ויקטור חנאו ושפתונים מהקולקציה החדשה (צילום: באדיבות אסתי לאודר)
        "אני רוצה לדעת איך נשים מרגישות כשהן משתמשות במוצרים, ולכן אני מנסה הכל על עצמ". ויקטור חנאו ושפתונים מהקולקציה החדשה(צילום: באדיבות אסתי לאודר)

         

        יש קוד עבודה מסוים כשמאפרים מישהי שהיא קרדשיאנית, ועוד בפרופיל כל כך גבוה כמו שלה?

        "מבחינתי, צריך להבין ולכבד את הפוזיציה שבה היא נמצאת. כשהיא מגיעה לסט, היא שומרת על הפרטיות ובוחנת מה אנשים רוצים או צריכים ממנה. בגלל שהמשפחה שלה, שחלק מהם פגשתי, נמצאת במרכז תשומת הלב הציבורית, כל אחד רוצה חתיכה מזה. כבר הייתי על סט, עם אנשי צוות, שביקשו ממנה לתייג אותם באינסטגרם שלה, וזה מייצר מערכת יחסים מוזרה מולה. למרות שאנחנו חברים, אף פעם לא אבקש ממנה כזה דבר ביוזמתי, למרות שלפעמים היא עושה את זה מיוזמתה. היא בסך הכל בן אדם כמו כולם, אבל כשנותנים לה את התחושה שהיא לא, היא נסגרת. זה מאוד טבעי".

         

        ואם כבר כוכבי אינסטגרם, הרשת מוצפת בסרטוני How To של איפור.

        "אני חושב שאין דרך טובה יותר לעשות זאת מאשר אונליין, כשאנשים צופים בך. לכל אחד עכשיו יש הזדמנות להיות קצת מפורסם, או לקבל עבודה בזכות חשבון אינסטגרם. אני קצת מהאולד סקול בדרך שבה אני עושה דברים. אני מרגיש שאני כאן בשביל היופי, מתוך התשוקה והאמנות שמאחורי האיפור, אבל טוב שיש ספייס לכולם ושכל אחד יכול לחלוק ולהביא משהו אחר".

         

        סטיילינג: ליאת מורשת /// ע. צילום: דניאל בן שושן /// איפור: ויקטור חנאו לאסתי לאודר /// שיער: קוסטה וינו ל"סולו" /// דוגמנית: עדן אברג’יל לסוכנות יולי //// בגדים: FACTORY 54, ZARA /// תכשיטים: PADANI

         

         

         
        הצג:
        אזהרה:
        פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד