רויטל הנדלר: עסק מצליח כשהיזמים נושמים את המהות שלו

פרויקט MyGoal# הפגיש 6 מנטוריות מובילות עם 6 נשים. רויטל הנדלר, מנטורית להקמת עסקים ויזמות, הסבירה לענבל לויטס איך להקים אתר אינטרנט משגשג

צפו במפגש של רויטל הנדלר עם ענבל לויטס
כתבת: קרן נתנזון ויץ, צילום: ירון שרון
 

שבועון לאשה בשיתוף אסתי לאודר פנה לשש מנטוריות מובילות, כדי שיחלקו את ניסיונן המקצועי עם שש נשים שנמצאות בעיצומו של מסע ליישום היכולת האישית שלהן. רויטל הנדלר, מנטורית להקמת עסקים ויזמות, פגשה את ענבל לויטס.

 

רויטל הנדלר, 42, נשואה ואמא לארבעה, הקימה את אתר "אול ג'ובס" המצליח, נחשבת כיום למרצה מבוקשת ואחת הנשים המשפיעות ביותר בתחום תמיכה במיזמים חדשים.

 

מטרת המפגש: ענבל לויטס מביעה את תשוקתה לאופנת וינטאג', שבה כל בגד הוא יחיד במינו, באמצעות חנות ועמוד פייסבוק בשם "בטי בארץ הוינטאג'". אחרי שנה של ניסוי וטעייה ובניית קהילה מצליחה משל עצמה ברשת החברתית, היא רוצה לתרגם את האווירה הייחודית והערכית שהצליחה ליצור בעזרת הקמת אתר אינטרנט. "מדובר בתופעה של ממש, אני רוצה להעביר את הווייב הייחודי שנוצר בצורה מדויקת, שיהיה נגיש לכמה שיותר נשים", היא אומרת.

 

למצוא מטרת-על. לויטס והנדלר (צילום: אוראל כהן)
    למצוא מטרת-על. לויטס והנדלר(צילום: אוראל כהן)

     

    הדרך של המתלמדת: לויטס עבדה עד לפני שנה כמנהלת רכש בחברה גדולה בצפון. אז החליטה ללכת בעקבות החלום והקימה בכפר האמנים אניעם ברמת הגולן את החנות שמציעה בעיקר בגדים מיובאים מאמסטרדם.

     

    הדרך של המנטורית: לפני שמלאו לה 30 הקימה הנדלר את אתר "אול ג'ובס" שריכז הצעות עבודה, האתר נמכר אחרי 3 שנים מהיווסדו ב-18 מיליון דולר, ומוערך היום בשווי של 70 מיליון דולר. כיום מובילה הנדלר מיזם חדש בשם Purpose in mind. מדובר בפרויקט המנחיל שיטת לימוד של יזמות חברתית בבתי ספר. הנדלר שואפת להטמיע לימודים המבססים הקניית מיומנויות חשובות דרך מציאת מטרת־על לטובת הקהילה.

     

    שורה תחתונה: "אני דוגלת בעיקרון שעסקים נועדו לנתינה ולא רק לייצר את שורת הרווח. לתפיסתי, יש הלימה בין עסק חברתי לעסק רווחי, כי כשאת טהורה בכוונותייך ורוצה בטובת הלקוח, שם ההצלחה קיימת".

     

     

    עצות הזהב של רויטל הנדלר

    ======================

    1. עסק מצליח כשהיזמים חיים ונושמים את המהות שלו. שאלי את עצמך: "מה חשוב לי לשנות בעולם?" זה דרייב חזק שיאפשר לך להחזיק מעמד ברגעים קשים.

    2. הכיני תוכנית עסקית וקיימי דיאלוג עם הלקוחות הפוטנציאליים לפני שהשקעת בפיתוח המוצר. נסי להבין מה הם הצרכים האמיתיים שלהם וכיצד תוכלי לענות עליהם.

    3. הפתרון שלך צריך להיות הוליסטי, לא לכוון רק לרציונל, אלא גם לחוויית הקנייה, האסתטיקה והנוחות. המטרה היא לייצר רצף נעים, מהיר ואינטואיטיבי למען הלקוח.

    4. העשירי את הידע, הכירי את המתחרים, לכי לכנסים, פגשי אנשים ברשתות חברתיות, הקיפי עצמך באנשים שיסייעו במקומות שבהם את פחות בקיאה.

    5. נסי בהתחלה להתקדם, ככל האפשר, ללא משקיע, כדי שהכוח שלך יהיה גדול יותר בהמשך כיזמית.

     

     

    הגליון החדש של לאשה - עכשיו בדוכנים (צילום: שי ארבל, סגנון: ראובן כהן)
    הגליון החדש של לאשה - עכשיו בדוכנים (צילום: שי ארבל, סגנון: ראובן כהן)
     
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד