ביום ראשון השבוע, החל משעות הבוקר העמוסות, החלו זורמים אל סטודיו בדרום תל אביב נציגים נבחרים של הברנז'ה המקומית: סלבריטאים, מעצבי דעת קהל, כוכבי נוער ורשת, פיגורות מעולם המשחק, התקשורת, האופנה והדוגמנות. לכולם מכנה משותף: הם מצליחים ומפורסמים בתחומם ואין להם זמן לכלום, ואף על פי כן הם התייצבו ליום צילומי קמפיין לאתר הקניות של Golf & Co אונליין שהושק במחצית השנייה של 2017 בהשקעה של כחמישה מיליון שקלים, ומציע את מוצרי המותג לצד מבצעים, קולקציות קפסולה ומשלוחים עד הבית.
הצילומים נערכו תחת הקונספט של אנשים עסוקים מאוד, והמשתתפים תועדו בסיטואציות שכמו קפאו בזמן, מתוך הרצון להמחיש עד כמה המשאב הזה נדרש בימינו. אז מי תרם שעה ואפילו יותר מזמנו, כדי לקחת חלק בפרויקט? בין הנבחרים, שהתלבשו כולם בשחור-לבן, הייתה השחקנית יוליה פלוטקין שהגיעה היישר מחופשה רומנטית עם בעלה בצפון, מלווה בבנה אדם בן השנתיים וחצי, שזרם בקלילות בהמולה ולא התרגש, גם כשאמא שלו תועדה באמצע קרב כריות עם מאמנת הכושר אירה דולפין. האחרונה, לא שכחה את התפקיד שלה גם על הסט, וגערה בכל מי שרק העז לשלוח את ידיו אל עבר הבורקסים והפחמימות המנחמות, שהמתינו על השולחן.
בין לבין, אדל בספלוב, שבאה כהרגלה במוד תזזיתי, הבינה במהלך היום שהיא עומדת לאחר לפגישה הבאה ומיד בתום הצילומים היא פשוט נמלטה בריצה. איט גירל נוספת שהתייצבה בגישה נינוחה יותר, היא קים וייס. מגזרת אנשי האופנה והעיצוב הגיעו למקום: מעצבת האופנה וכוכבת "מחוברים" רימה רומנו; השורדת לשעבר ג'ני צ'רוואני עם ההיריון הפוטוגני; הסטייליסט גילי אלגבי, מיכאלה ברקו ורונית יודקביץ'.
את קליקת השחקנים ייצגו משה אשכנזי, שני קליין, רות אסרסאי ואינה בקלמן בלוק הג'ינג'י, בו מתהדרת בחודשים האחרונים, בשל שלושה תפקידים שונים שדורשים את המראה הכתום, ועם הבטחה לשוב לשורשים הבלונדיניים של רונה הרל"שית עם תחילת צילומי העונה החדשה של "תאג"ד". את הדור הצעיר שחי את רכישות האון ליין בטבעיות, ייצגה כוכבת "הבנים והבנות" רומי אברג'יל, שחתכה מבית הספר ובאה יחד עם אמה אילנית.
אז מה היו הטיפים הנבחרים לניצול מקסימלי של הזמן? לארגן את היום מראש, לעשות רשימות, לעשות שופינג ברשת, ולמרות הקושי - לקום מוקדם.