את לא כמו כולם: בשמים
לאנשים שרוצים להריח אחרת

אם גם לכם נמאס ממותגי הבושם הגדולים, טרנד בשמי הבוטיק מגיע לישראל ומאפשר לכם למצוא את הניחוח הייחודי שלכם, גם אם אתם מכורים לריח של כביסה נקייה

"הקהל המקומי משתוקק לבשמים חדשים ויצירתיים שישדרו תעוזה, ייחודיות ואופי" (צילום: Shutterstock)
"הקהל המקומי משתוקק לבשמים חדשים ויצירתיים שישדרו תעוזה, ייחודיות ואופי" (צילום: Shutterstock)

כבר למעלה מעשור שבשמי הבוטיק מכים שורשים בשוק הקוסמטיקה המקומי. רשת אפריל הייתה הראשונה לזהות אותו ולתת לו מענה מדויק. מירב אליהו, סמנכ"לית השיווק והסחר של הרשת, מספרת שהנגשה של בשמי הבוטיק לקהל הלקוחות של הרשת הייתה מטרה חשובה.

 

גלי לנו מה הפנטזיה שלך ונספר לך איזה בושם מתאים לך 

 

"זיהינו שלנשים וגברים כאחד קצת נמאס מהמותגים הגדולים", היא מעידה, "ומזה שבסוף כולם מריחים אותו דבר. ראינו שהקהל המקומי משתוקק לבשמים חדשים ויצירתיים שישדרו תעוזה, ייחודיות ואופי. הטרנד הזה מתקדם בצעדי ענק בעולם ומקבל עוד ועוד ביטוי, וגם הקהל הישראלי מגלה אותו בהתלהבות רבה".

 

מירב אליהו: ""זיהינו שלנשים וגברים כאחד קצת נמאס מהמותגים הגדולים"
    מירב אליהו: ""זיהינו שלנשים וגברים כאחד קצת נמאס מהמותגים הגדולים"

     

    מה מייחד את בשמי הבוטיק לעומת בשמי מותגים מוכרים?

    "מאחורי כל בושם עומד סיפור שלם שנטווה בקפידה. מרמת הקונספט הקריאטיבי ועד רמת עיצוב הבקבוקים, הירידה לפרטים היא מדהימה. רוקחי הבשמים הם אנשים יצירתיים מאוד, עם עומק ויכולת לחדש, והייחודיות הזו באה לידי ביטוי בכל פרט. הרוקחות היא מאוד אינטליגנטית והניחוחות סוחפים את המשתמש למסע שהוא לא פחות מחושני".

     

    האם בשמי הבוטיק יקרים יותר מבשמי המדף הרגילים?

    "לא בהכרח. יש בשמים יקרים יותר ויקרים פחות. ההבדל העיקרי הוא בסיפור הייחודי שעוטף אותם וברמת ההקפדה העילאית. אנחנו דואגים לנגישות של מגוון גדול של מותגים כך שכל אחת יכולה למצוא את ה'אחד שלה'. עוד יתרון משמעותי של בשמי הבוטיק הוא שרובם עונים על הקטגוריה של בשמי 'יוניסקס' ומתאימים לשימוש הן על ידי נשים והן על ידי גברים".

     

    טימבקטו של L'Artisan Parfumeur

    טימבקטו
      טימבקטו

       

      מותג הבוטיק הצרפתי הוא מחלוצי בשמי הנישה. מאות השנים שבהן הוא קיים הפכו אותו לשם דבר בתחום. האופי של המותג ועולם ההשראות שלו הם ליריים ומכילים את השילוב האולטימטיבי בין איכויות מסורתיות לתחכום מודרני.

       

      קליאופטרה של Tocca

      קליאופטרה
        קליאופטרה

         

        בהשראת קסם נוסטלגי-אירופי, יוצרים במותג האופנה והבישום ניחוחות חושניים שמעודדים ביטוי ועוצמה נשית. בשמי המותג הם חוויה קוסמופוליטית המושפעת מיעדים מגוונים בעולם, כשהמוטו המוביל, המשולב גם על כל אריזות הבשמים, הוא Love yourself.

         

        ברגמוט סוליי של Atelier Cologne

        ברגמוט סוליי
          ברגמוט סוליי

           

          מותג בישום שעשה שם בזכות יצירתיות פורצת דרך. ההתמסרות הטוטאלית לאמנות הקולון יצרה קטגוריה ייחודית שנודעה בריכוזיות יוצאת דופן המאפשרת ניחוח שהוא גם עדין וגם בעל כושר הישרדות מרשים.

           

          וורם קוטון של Clean

          וורם  קוטון
            וורם קוטון

             

            אם גם את משתייכת למכורות לריח הנקי והרענן של כביסה מתבדרת ברוח, זה המותג שלך. מתוך אמונה בפשטות, ובקסם הניחוחות של היומיום, בית הבישום המיוחד הזה יצר סדרה של בשמים שגורמים להתאהב מחדש בהנאות הפשוטות של החיים.

             

            להשיג בלעדיות ברשת אפריל

             

             

             

             

             
            הצג:
            אזהרה:
            פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד