מסר בבקבוק בושם: איך נראה קולו של הדור החדש?

קלווין קליין חוזר עם בושם חדש ו-21 משפיענים בולטים ברשת התבקשו לבטא את המסר האישי שלהם על הבקבוקים הלבנים שלו. לפניכם התוצאות

כתבה בשיתוף "קלווין קליין"

|

28.05.17 08:19

לשימוש גו סטייל והכתבה בלבד גו סטייל שיווקי קלווין קליין בושם בשם
לשימוש גו סטייל והכתבה בלבד גו סטייל שיווקי קלווין קליין בושם בשם (בקבוקי הבושם של CK ALL באינטרפטציה אישית)
לשימוש גו סטייל והכתבה בלבד גו סטייל שיווקי קלווין קליין בושם בשם
לשימוש גו סטייל והכתבה בלבד גו סטייל שיווקי קלווין קליין בושם בשם (קולו של הדור החדש)
לשימוש גו סטייל והכתבה בלבד גו סטייל שיווקי קלווין קליין בושם בשם
לשימוש גו סטייל והכתבה בלבד גו סטייל שיווקי קלווין קליין בושם בשם (ג'נדר בלנדר )

טרנד הג'נדר בלנדר והשיח סביב הטשטוש המגדרי נמצאים בשיאם בעולם האופנה. קלווין קליין, מעצב העל שהיה מחלוצי בשורת היוניסקס, מי שהפך שם נרדף למרידה במוסכמות לאחר שהציג לעולם את הקונספט המהפכני של בשמי היוניסקס, משיק עכשיו בושם חדש - CK ALL.

 

לאחר שהמסר היוניסקסי של CK ONE האייקוני נטמע, ותחת הסלוגן החדש: be one be all. Just be חוזר קליין עם בושם חדש שמזמין את המשתמשים לחוויה של ביטוי עצמי.

 

כשמו של הבושם, ההזמנה למסע פורץ הגבולות מיועדת לכולם. היא חוגגת את האמונה שלכל אחד יש את הזכות והיכולת לבוא לידי ביטוי. המסר המעצים הזה, הפך לקולו של דור חדש שאינו מפחד להטיל ספק בגבולות וחוקים קיימים ולברוא עולמות אינדבידואליים רבים, מגוונים ויצירתיים.

.

 

כמו תמיד, המסר של קליין מגובה באריזה הנכונה. והמסר מודגש על ידי עיצוב הבקבוק. הבושם החדש מתכתב עם הצורניות של ה-ONE האייקוני אך הפעם הניקיון והלובן של הבקבוק משלימים את אג'נדת השימוש האוניברסלית.

 

צילום ועיצוב: אניה מרטירוסוב, שירה ברזילי
(צילום ועיצוב: אניה מרטירוסוב, שירה ברזילי)

 

כמהלך קריאטיבי משלים, נשלחו בקבוקי הבושם למשפיעני רשת בולטים שהתבקשו, בעזרת ערכת צבעים, לבטא את המסר האישי שלהם על הבקבוקים הלבנים.

 

צילום ועיצוב: רותם ליויתן
(צילום ועיצוב: רותם ליויתן)

 

 

אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד