חדש על הקולב: המותגים מלבישים אתכם לאירועי הקיץ הקרוב

איך נראים סנדלים מבדי ריפוד, מי המעצבת הצעירה שמביאה את הטבע לעיר ומה חשבנו על המותג הצרפתי פרומוד שנחת בישראל? מסקנות מסיבוב בחנויות

Xnet אופנה

|

09.05.17 | 09:23

קאפל אוף x שכטר. שיתוף פעולה מרהיב ואמנותי (צילום: איליה מלניקוב)
קאפל אוף x שכטר. שיתוף פעולה מרהיב ואמנותי (צילום: איליה מלניקוב)
נועה גלר. מראה מרענן בנוף המעצבות הצעירות (צילום: רותם לבל)
נועה גלר. מראה מרענן בנוף המעצבות הצעירות (צילום: רותם לבל)

קאפל אוף x שכטר

המבקרת: הילה יחימוביץ'

 

מותג הנעליים קאפל אוף, הידוע בסגנון מינימליסטי ופיסולי, זוכה העונה במנה גדושה של צבעוניות מהפנטת. מעצבי המותג, בני הזוג שלי ואיילון סתת-קומבור, חברו לשים אדרי, מעצב הבית של המותג הוותיק שכטר המתמחה בבדי ריפוד, ליצירת קולקציית הקפסולה "אטיטיוד" המשלבת בין שני העולמות. התוצאה: שבעה דגמים אמנותיים ומרהיבים.

 

אדרי סיפק את חומרי הגלם היפהפיים של הקולקציה, הכוללים בדי ריפוד גיאומטריים בשחור-לבן, הדפסים אקזוטיים בשלל צבעים, בדי קטיפה ועורות בגוונים עזים של ירוק, צהוב וכחול. את אלו יצקו בני הזוג סתת-קומבור לתוך הגזרות והאימומים האופייניים למותג, כמו נעלי דרבי, סנדלים וכפכפים. מלאכת המחשבת לא הסתיימה רק בחיבור בין הבד לנעל, אלא גם בצירופים ותוספות של אביזרים וקישוטים, כמו חרוזי עץ, אבני אוניקס וגדילים.

 

קאפל אוף x שכטר. צבעוניות מהפנטת (צילום: איליה מלניקוב)
    קאפל אוף x שכטר. צבעוניות מהפנטת(צילום: איליה מלניקוב)

     

    במקביל, אדרי אחראי גם לעיצוב החנות החדשה של קאפל אוף בקניון TLV Fashion Mall, שם מוצגת קולקציית הקפסולה לצד כריות ומזרנים מבית שכטר העשויים מבדים זהים לאלה של הנעליים – תצוגה הולמת עבור אחד משיתופי הפעולה הפוריים ביותר שיצא לנו לראות לאחרונה.

     

    מחירים: 1,300-690 שקל.

    להשיג בחנות קאפל אוף בקניון TLV Fashion Mall, תל אביב; בחנות המקוונת של קאפל אוף ; ובשכטר, הרצל 65, תל אביב.

     

    מה קנינו השבוע בקאפל אוף?

    כפכפים בסגנון אתני עם פרנזים, 1,300 שקל; כפכפים עם דוגמה של פלמינגו וחרוזי עץ, 790 שקל (צילום: איליה מלניקוב)
      כפכפים בסגנון אתני עם פרנזים, 1,300 שקל; כפכפים עם דוגמה של פלמינגו וחרוזי עץ, 790 שקל(צילום: איליה מלניקוב)

       

      נועה גלר

      המבקר: איתי יעקב

       

      לפני כשנתיים הקימה המעצבת נועה גלר את המותג הנושא את שמה, לאחר שנים ארוכות שעבדה ברשת הבוטיקים קאלה השייכת לאחותה עדי. גלר למדה צורפות ועיצוב גרפי, אך מצאה את עצמה נמשכת יותר ויותר לעיצוב בגדים. כנראה שהאופנה באמת נמצאת בגנים.

       

      קולקציית הקיץ בעיצובה, הרביעית במותג, מציגה מראה מרענן בנוף המעצבות הצעירות, בעיקר בזכות הבדים המודפסים והגזרות הרחבות בסגנון אוברסייז. גלר מסבירה כי היא מנסה לשלב בעבודתה הדפסים ועבודות רקמה לצד צבעוניות מונוכרומטית, ולשמור על המתח בין השניים. ביקור בחנות שלה במתחם בזל בתל אביב מגלה כי היא עושה זאת בהצלחה, כמו בסדרת חולצות פיוטיות בצבעי פסטל עם רקמת שיבולים בטון זהה, ובשמלת ריב במראה ספורטיבי שמקבלת טוויסט עיצובי בזכות סרט המעטר כיס קדמי.

       

      נועה גלר. סגנון נינוח ולא מתאמץ (צילום: רותם לבל)
        נועה גלר. סגנון נינוח ולא מתאמץ(צילום: רותם לבל)

         

        הסגנון הנינוח והלא מתאמץ של הפריטים ניכר לא רק על הקולב, אלא גם בצילומי הקולקציה. ההשראה, מספרת גלר, היתה ילדותה במושב כפר הס בשרון והחיבור בין טבע לאורבניות. לא בכדי, הפריטים היפים ביותר בקולקציה מציגים הדפסים מעולם הצומח, כמו שמלת אוברסייז עם הדפס עלים ירוקים וצווארון מעוטר בסרט מטאלי, או חצאית מידי עם הדפס פרחים צבעוני.

         

        ההדפסים של גלר, גם אם הם כביכול דומיננטיים, משדרים מראה נינוח וקיצי, שיכול להתאים למגוון אירועים בעזרת סטיילינג נכון. תוכלו ללבוש אותם עם סניקרס או כפכפים באווירת "זרקתי על עצמי משהו ויצאתי מהבית", בעוד עם נעלי בובה או סנדלים אלגנטיים הם יוכלו להתאים גם לאירוע בערב או לחתונה ביום שישי בצהריים.

         

        מחירים: חולצות, 450-290 שקל; חצאיות, 460 שקל; שמלות, 460-380 שקל.

        נועה גלר, אלקלעי 5, תל אביב; ובחנות המקוונת .

         

        מה קנינו השבוע בנועה גלר?

        חולצה רקומה, 450 שקל; שמלה מודפסת, 380 שקל; חצאית מודפסת, 460 שקל (צילום: ניר יפה)
          חולצה רקומה, 450 שקל; שמלה מודפסת, 380 שקל; חצאית מודפסת, 460 שקל(צילום: ניר יפה)

           

          פולו ראלף לורן

          המבקר: איתי יעקב

           

          קולקציית קרוז 2017 של פולו ראלף לורן, שנמכרה ברחבי העולם כבר בסוף 2016, נחתה בחודשים האחרונים בחנות המותג בישראל. אופי הפריטים מתאים היטב לאביב המקומי, כשחטיבת פריטי הערב של הקולקציה היא אופציה טובה למי שמחפשת שמלת ערב של מותג בינלאומי במחיר הוגן. פולו ראלף לורן הוא הקו השני והמסחרי של ראלף לורן והוא זול באופן משמעותי מהקו הראשון של המעצב, החביב לאחרונה על מלניה טראמפ, הגברת הראשונה של ארצות הברית.

           

          פולו ראלף לורן. אופי הפריטים מתאים היטב לאביב בישראל
            פולו ראלף לורן. אופי הפריטים מתאים היטב לאביב בישראל

             

            אם מדלגים על הפריטים המוכרים של המותג, כמו חולצות פולו עם הלוגו הרקום בדגש על גוני פסטל ומכנסי צ'ינו צבעוניים לשני המינים, מגלים בגדי ערב מצוינים המהווים את החוליה החזקה בקולקציה ומגיעים העונה בדגש על הצבע השחור. בין האופציות הרבות אפשר למצוא שמלת ערב מתחרה במראה גותי (2,950 שקל), שמלה מחטבת שלופתת את הגוף ונראית כמו חיבור בין חצאית עיפרון לגופייה (1,350 שקל) ושמלת סאטן עם כתפיות דקות (1,250 שקל). מי שמחפשת מראה שמרני יותר יכולה לבחור במכנסיים שחורים בגזרה רחבה ואופנתית (1,050 שקל), ולצוות להם חולצת סאטן שחורה עם צווארון סירה רחב (950 שקל).

             

            מחירים: חולצות, 1,050-249 שקל; מכנסיים, 1,150-599 שקל; שמלות, 2,950-749 שקל; חצאיות, 1,250-799 שקל; תיקים, 1,850-849 שקל. עד ה-20 במאי מציעים במותג מבצע: קנו ב-400 שקל, שלמו 300 שקל.

            להשיג בחנות המותג, קניון רמת אביב.

             

            מה קנינו השבוע בפולו ראלף לורן?

            שמלת תחרה שחורה, 2,950 שקל; שמלה במראה שני חלקים, 1,350 שקל (צילום: טל טרי)
              שמלת תחרה שחורה, 2,950 שקל; שמלה במראה שני חלקים, 1,350 שקל(צילום: טל טרי)
               

               

              אלדו

              המבקרת: הילה יחימוביץ'

               

              מותג הנעליים והאביזרים שהישראליות אוהבות לאהוב מספק את הסחורה לעונת אביב-קיץ 2017, עם קולקציה עשירה המורכבת מקווים טרנדיים הנכנסים לחנויות מדי חודש ומציעים תחלופה גבוהה של הפריטים.

               

              בחודש החולף נכנס לחנויות קו הבוהו הנינוח בגוונים טבעיים ובשילובי עץ, ולצדו טרנד מהצד השני של הסקאלה – שילובי שקיפויות בעקבים וברצועות, ומנת יתר של סכריניות בגוני פסטל של ורוד, תכלת וניוד. הסגנון הנשי והמתקתק ימשיך בקווים שיגיעו בחודש הקרוב: סרטים ורצועות בהשראת בלט על נעליים שטוחות או נעלי עקב, ומראה נסיכותי המציע אלמנטים מתוכשטים או דמויי פנינים וסרטי סאטן על כפכפים, נעלי פיפ-טואו ונעלי שפיץ. הטרנד האחרון אומנם מצריך משקפי שמש שימנעו מכן להסתנוור גם בתוך החנות, אך יכול להתאים לעונת החתונות המתקרבת – בעיקר הדגמים המעודנים בצבעי ורוד או הסנדלים והכפכפים בגוון זהב אדום.

               

              אלדו. קולקציה עשירה המורכבת מקווים טרנדיים הנכנסים לחנויות מדי חודש
                אלדו. קולקציה עשירה המורכבת מקווים טרנדיים הנכנסים לחנויות מדי חודש
                 

                 

                ובפינת התוספת שתופסת: בעונה הקודמת הציעו באלדו להוסיף ייחודיות לתיקים דרך רצועות מתחלפות וקישוטים שונים. כעת זוהי שעתן של הנעליים לזכות בסטיילינג אישי שיהפוך אותן למעט שונות מאלה של חברותיכן, עם רצועות ושרוכי קטיפה שניתן להוסיף לסניקרס או סיכות שונות לקישוט הנעליים.

                 

                מחירים: נעליים, כפכפים וסנדלים לנשים, 699.90-99.90 שקל; תיקים, 699.90-99.90 שקל; אקססוריז ותכשיטים, 269.90-29.90 שקל.

                להשיג בחנויות הרשת.

                 

                מה קנינו השבוע באלדו?

                סיכות לקישוט הנעליים, 99.90 שקל; סנדלי עקב עם עיטורים, 499.90 שקל
                  סיכות לקישוט הנעליים, 99.90 שקל; סנדלי עקב עם עיטורים, 499.90 שקל

                   

                  פרומוד

                  המבקר: איתי יעקב

                   

                  רשת המשביר החדש לצרכן קיבלה החודש את הזיכיון בישראל של רשת האופנה הצרפתית פרומוד, המציעה אופנת קז'ואל לנשים שלא רודפות אחר טרנדים עונתיים, ומחפשות בגדים שלא מושכים תשומת לב יתרה. בשנים האחרונות ניכר כי במשביר עושים הכול כדי לקרוץ לקהל צעיר יותר, ולאותת כי הרשת היא לא רק המקום לכלי בית וקוסמטיקה להמונים, אלא גם בית של אופנה. השאלה האם המותג הצרפתי פרומוד שנוסד בשנת 1975, ונמכר ב-36 מדינות באירופה ואסיה, הוא הדבר הנכון עבורה.

                   

                  פרומוד. אופנת קז'ואל לנשים שלא רודפות אחר טרנדים עונתיים
                    פרומוד. אופנת קז'ואל לנשים שלא רודפות אחר טרנדים עונתיים

                     

                    כך או כך, הקולקציה שנחתה בישראל אינה גדולה בהיקפה. היא מציעה מגוון של פריטי היכרות עם המותג - ביניהם שמלות קז'ואל, קו תיקים, חטיבת ג'ינסים לא רעה, וחולצות אריג וסריג - אך סובלת מחוסר מיקוד, שמאותת על כך שבמשביר עוד לא החליטו לאיזו לקוחה היא מיועדת: זו המעודכנת אופנתית, או הלקוחה הקבועה והשבויה של המשביר, לרוב נשים מבוגרות. כך לצד פריטים כמו שמלת קופרו בצבע זית עם שרוולים באורך המרפקים ושמלה בהדפס פרחים צבעוני, שתיהן מוצלחות, ניתן למצוא פריטים באווירה "דודתית" כמו חולצות ויסקוזה עם הדפס פרחים, או חולצות עם עיטורי תחרה לא מרשימים.

                     

                    זו לא בהכרח בעיה של הקניינות המקומית, אלא שיקוף ההיצע בחנויות המותג בחו"ל, כזכיין הישראלי על המשביר להבין מה התמהיל הנכון עבורו. בשלב זה, עדיין גובר הבלבול על סך הפריטים בקולקציה.

                     

                    מחירים: מכנסיים, 349-149.90 שקל; חולצות, 199-59.90 שקל; שמלות ואוברולים, 399-179.90 שקל; אביזרים, 349-129.90 שקל.

                    להשיג בסניפים נבחרים של המשביר החדש לצרכן. לרשימה המלאה לחצו כאן .

                     

                     
                    הצג:
                    אזהרה:
                    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד