
אנג'לינה ג'ולי נזכרת באמהּ בכל פעם שהיא מזהה את ניחוח הפודרה של גרלן המורכב מפרחי איריס וסיגליות. זו הסיבה שלראשונה בחייה בחרה לשתף פעולה עם מותג קוסמטיקה ולייצג את מון גרלן, הבושם החדש של המותג, אשר נוצר בהשראתה לאישה המודרנית, הכנה, האותנטית והחזקה.

לריח יש עוצמה רבה, הוא נושא עמו זיכרונות ומעלה אסוציאציות, כמו ניחוח האפטרשייב של אבא שנתן לנו נשיקת בוקר טוב בכל יום לפני שיצא לעבודה, ריח העוגיות הנאפות אצל סבתא מדי יום שישי או ריח הבושם של אהבה ישנה - ריכוז של מערכות יחסים אנושיות ואמיתיות בין אנשים.
ריח גם מבטא את מי שאנחנו, כמו קעקוע בלתי נראה המתאר את האישיות שלנו. מכאן, למעשה, נולד החיבור בין בית הבישום היוקרתי לבין אנג'לינה ג'ולי. הניחוח החדש נוצר בהשראתה, עבור אישה יוצאת דופן, כנה ואותנטית. הכוכבת ההוליוודית אנג'לינה ג'ולי אינה מוכרת רק כשחקנית, במאית ואחת הנשים הנערצות ביותר בעולם, אלא גם כאישה נועזת, חזקה, חופשיה ונאמנה לעצמה. לעוצמה הזו מתלווה חמלה ונתינה חסרת גבולות.

מאחורי אנג'לינה ג'ולי וגרלן קיים קשר המשתרע על פני עשורים ומקורו בזיכרון שלה מאמהּ, שאהבה את הפודרה של גרלן בניחוח פרחי איריס וסיגליות, ועליו שמרה בין החפצים היקרים ביותר ללבה. אנג'לינה זוכרת את האיכות, את האלגנטיות ואת הנשיות בהן שעטפה את הפודרה.
הקשר המיוחד שהיה בינה לבין אמה והעובדה שדמות האם המגוננת והאוהבת מלווה את ג'ולי כל חייה, השפיעה על אופי התייחסותה לילדים ברחבי העולם. במסגרת פעילותה ההומניטארית היא אחת ממייסדי היוזמה למניעת אלימות מינית, ושליחה מיוחדת מטעם הנציב העליון לפליטים של האו"ם. כחלק מהאג'נדה הפילנתרופית אותה היא מובילה בחרה ג'ולי לתרום את כל ההכנסות שהרוויחה מהקמפיין החדש למטרות צדקה.

צילומי הקמפיין נערכו בביתה של גו'לי בפרובאנס, שם צומח לבנדר הקרלה הייחודי המצטרף אל הוונילה - חומר גלם אהוב בכל אחת מיצירות המופת של גרלן, היסמין סמבק והאלגום שיחד יוצרים ניחוח אוריינטלי-רענן, שופע חוצפה, ביטחון, ומסתורין. ניחוח עוצמתי וממכר אשר מהווה מחווה לנשיות בת-ימינו ומעורר מחשבות על נשים חזקות, חושניות וחופשיות.