עיצוב יצירתי לקיץ חמים

משלב הרעיון ועד למוצר הסופי: אנשי הקריאייטיב של "ורדינון" מספרים על שלבי התכנון והעיצוב של המוצרים וחושפים את ההפתעות החדשות שהכינו לנו השנה

ניבו לוי

|

23.03.17 | 11:19

איך עיצוב נולד?
צילום: eastsidestudio.co.il
קולקציית "אורבן", עם מוטיבים גיאומטריים וכיתובים הכוללים משפטים. ורדינון (צילום: ישראל כהן)
קולקציית "אורבן", עם מוטיבים גיאומטריים וכיתובים הכוללים משפטים. ורדינון (צילום: ישראל כהן)
מוכנים לגלות מה הכינו הפעם המעצבים היצירתיים של חברת "ורדינון" לחדרי המיטות וחדרי האמבטיה שלנו? בבקשה!

 

השנה קולקציית אביב-קיץ 2017 של "ורדינון" מתכתבת יותר מתמיד עם עולם האופנה. "היצירתיות שמאפיינת את קולקציית 2017 שלנו מאפשרת להרכיב מכל סט מגוון שילובים מרתקים של טקסטורות ושל צבעים, מהקלאסי ועד לטרנדי ביותר. גם האיכות מעולה – המצעים החדשים הודפסו על בדי כותנה איכותיים ומלטפים בטכניקה ייחודית", מסבירה אסנת רוזנברג, מנהלת חטיבת "ורדינון".

 

כוכבים ופרחים

"לה לונה" היא חלק מקולקציית Keep Calm and Watch the Sky המושפעת מטרנד הקוסמוס הכסוף, המבריק כמו כוכב, שבה הציפיות זוכות לדפוס ירח. "הסתכלנו על מערכת השמים כאילו דרך טלסקופ, עם שביל החלב והירח והתמקדנו בכוכבים בשמים", מסבירים המעצבים.

כמובן, אי אפשר בלי פרחים אביביים שעושים לנו חם בלב. קולקציית Wake Up & Make Up משלבת בין צבעים רכים טרנדיים שנלקחו מעולם האיפור וכוללת גם מריחות של פרחים ו"שפריץ" של צבע על המצעים.

 

קולקציית Wake Up & Make Up, ורדינון (צילום: ישראל כהן)
    קולקציית Wake Up & Make Up, ורדינון(צילום: ישראל כהן)

     

    צעירים חסרי מנוח

    גם חסרי המנוח חייבים לישון לפעמים. קולקציית "אורבן" מיועדת לצעירים, אך טווח הגילאים ה"צעיר" התרחב מאוד לאחרונה. הטרנדים נלקחו מעולם האופנה של הדור הצעיר, שרבים מחבריו עובדים מהבית ואפילו מהמיטה. בקולקציה הזאת שולטים הצבעים שחור ולבן עם נגיעות צבע, מוטיבים גיאומטריים כמו פסים ונקודות וכיתובים הכוללים משפטים עם משמעות, כמו אלה שעל טי-שירטים שנחשבות היום לשיא הסטייל. אלה מצעים ש"מדברים" באמצעות משפטים ויוצרים טאץ' אישי של הלקוח עם המוצר. כל אחד יכול לבחור את המצעים שמתאימים לו ולהיכנס למיטה עם חיוך.

    עוד טרנד מוביל הוא המצעים מבד ג'רסי, בד הטריקו הנעים והנוח למגע ולשינה. כעת הוא מופיע בצבעים אביביים נעימים לעין וגם עם הדפסים. החידוש הוא מצעי הקיץ הכוללים סדין וציפיות בלבד, עם אפשרות להוסיף שמיכות מעבר "ריינבו" המותאמות בצבעוניות.

     

    שחור ולבן עם נגיעות של צבע. ורדינון (צילום: ישראל כהן)
      שחור ולבן עם נגיעות של צבע. ורדינון(צילום: ישראל כהן)

       

      וסולידי גם

      Vintage House הוא קונספט קלאסי וסולידי - לבן עם שילוב של צבעים עדינים כמו אפור. כל הבדים בקולקציה הזאת הם בדי פרימיום. המראה מכובד, יוקרתי ומלא סטייל.

       

      קולקציית "Vintage House" (צילום: ישראל כהן)
        קולקציית "Vintage House"(צילום: ישראל כהן)

         

        איך עיצוב נולד

        "החזון שלי הוא לעצב ללקוח טוטאל לוק כולל דקורציה ביתית עם מוצרי נוי, מוצרים נלווים של טקסטיל המתאימים לכל חדרי הבית", אומרת ויקה יוסל, מנהלת הסטודיו של "ורדינון".

         

        התכנון והעיצוב של הקולקציה נעשים בדיוק כמו בתחום האופנה, עובדים עם לוחות השראה. כל צוות המעצבות, בוגרות "שנקר", יושבות יחד ודנות על הטרנדים החדשים שראו בתערוכות בחו"ל ועל הנושא / הצבע / המוטיב / הטכנולוגיה – הדבר החם הבא.

         

        "התכנון והעיצוב של הקולקציה נעשים בדיוק כמו בתחום האופנה". ורדינון (צילום: ישראל כהן)
          "התכנון והעיצוב של הקולקציה נעשים בדיוק כמו בתחום האופנה". ורדינון(צילום: ישראל כהן)

           

          "לאחר סיעור מוחות מפרה אנחנו בוחרות את הנושאים הרלוונטיים לעולם אופנת הבית, והכי חשוב מה לקוחות 'ורדינון' יאהבו".

          לאחר מכן מתחיל תהליך העיצוב. "לכל אחת מהמעצבות יש התמחות משלה, וכל אחת מקבלת סיפור שלם שהיא אחראית עליו. כל אחת מהמעצבות עובדת על נושא שיותר קרוב לסגנון העיצובי שלה. כמנהלת הסטודיו אני מדייקת את העיצובים, נותנת פתרונות טכנולוגיים שיכולים להפוך את המוצר, מצעים לדוגמה, מסט מצעים קונבנציונלי לסט מיוחד מכל הבחינות".

           

          • התמונות צולמו בסניף IDdesign

           

           

           

           
          הצג:
          אזהרה:
          פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד