מה מסתתר מאחורי: מסכת הפנים החדשה אפקטיבית או סתם גימיק?

ליידי גאגא, אדל, קייטי פרי - אין כמעט כוכבת שלא העלתה לאחרונה לרשת תמונה מפחידה שלה עם מסכה על הפנים. והנה מה שחושבת על זה כתבת הטיפוח שלנו

 

נכון, מסכות/רטיות האקספרס לפנים הן טרנד חזק מאוד, ואין כמעט כוכבת שלא הניחה אותן על פניה ומיד העלתה תמונה לרשת (היי גאגא, קלי אוסבורן וג'נוארי ג'ונס שמסתתרות כאן למעלה). לכן לא מפתיע שעוד ועוד מותגים מוציאים את הגרסה שלהם לפלא הפוטוגני. מה שאותנו מעניין זה עד כמה הרטיות הללו אפקטיביות, והאם גם אחרי הצילום הן יהיו נאמנות למוצר וישתמשו בו שוב? אז ככה:

 

על מה בעצם המהומה? מדובר ברטיות חד־פעמיות, ספוגות בחומרי טיפוח עשירים, שעשויות בד או ניילון עם פתחים באזור העיניים, הפה ונחירי האף.

 

מה הן מבטיחות לנו? להעניק בתוך 5-20 דקות אקסטרה לחות ונינוחות לעור, שלא לדבר על פעולות אנטי אייג'ינג מפתות כמו מתיחה, שיקום ומיצוק.

 

אדל מדגימה שימוש במסכה:

A photo posted by @adele on

 

יפה כתמיד, קייטי פרי :

A photo posted by KATY PERRY (@katyperry) on

 

מתי כדאי להשתמש בהן? הן מתאימות גם כטיפול יופי אקספרס לפני אירוע חשוב או לשימוש פעם־פעמיים בשבוע לפי הצורך.

 

טיפ: אחרי שחיכיתן את הזמן הנדרש עם המסכה, הפכו אותה והשאירו לעוד מספר דקות. כך תנצלו את כל החומר.

 

קרנבל המסכות

    1. PowerFoil של אסתי לאודר (575 ל־4 מסכות, כ־140 שקל למסכה) מיועדת לשימוש בלילה. עשויה מבד משולב בנייר כסף, מרווה ומאוד הרמונית לעור, אבל יש המון עודפי חומר בשקית וחבל;

     

    2. MasterCare של יובנה (319 שקל ל-5 יחידות, כ-63 שקל למסכה) עשויה מניילון ועדיין מרגישה איכותית, יושבת מהודק על העור ומותירה אותו צח, חלק ובעל אפקט מתיחה קליל.

     

    3. Fresh & Fast של ג'יבנשי (399 שקל ל־14 יחידות, כ־28 שקל למסכה) מגיעות במארז כמו של מגבונים. המסכה בגודל הכי מדויק, די בזמן קצר של שלוש דקות לטיפול, יש לה ניחוח של ניקיון נפלא והלחות שלה מדודה ונהדרת;

     

    4. Anti-Age Global של איב רושה (49 שקל למסכה), היחידה כאן שנמכרת כמסכה בודדת. עשויה מניילון־סיליקוני, מגיעה בשני חלקים, ולכן יושבת מדויק על הפנים. בסיום דביקה ולא ממש משפיעה;

     

    5. Restoring & Lifting של מאליס (199 שקל ל־7 יחידות, כ־28 שקל למסכה), מותג ישראלי חדש. המסכה גדולה מאוד יחסית לאחרות. המגע שלה נעים, אבל פחות התחברנו לניחוח ובסיום לא הרגשנו אפקט משמעותי.

     

    בשורה התחתונה: מה שמשותף לכולן זה שהן קרירות (בחורף זה לא ממש פאן), מסורבלות, ותכלס - גימיקיות. אל תמהרו להספיד את המסכות הקלאסיות, שבסופו של דבר גם אפקטיביות הרבה יותר.

     

    הגיליון של החדש של Gostyle, עם 135 שמלות, נעליים ומוצרי טיפוח במתנה:

     (צילום: גיא כושי ויריב פיין)
      (צילום: גיא כושי ויריב פיין)

       

       

       
      הצג:
      אזהרה:
      פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד