דה-שלי ישראל: "ללקוחות שלי מגיע כל מה שאני מאחלת לעצמי"

"הדאגה למטופלות שלי היא תמיד בראש סולם העדיפויות אצלי". מאיה בן-ציוני מורד מספרת על חברת הקוסמטיקה שהקימה, עם שלוש קומות של טיפולים מפנקים

מדור פרסומי

|

09.12.16 | 10:18

"חפשו את הערך המוסף של העסק עבורכן"
"חפשו את הערך המוסף של העסק עבורכן"

מעצבת חלונות הראווה שהפכה לבעלת חברת קוסמטיקה רפואית מובילה

שנים רבות עבדה מאיה בן-ציוני-מורד כמעצבת וכסטייליסטית. כמעצבת חלונות ראווה הייתה מאיה חלק מצוות ההקמה של "זארה" ישראל ועיצבה חלונות ראווה לרשת בכל רחבי הארץ. מאיה השלימה תארים באומנות ובפסיכותרפיה גופנית ואל תחום הקוסמטיקה הרפואית הגיעה בכלל כלקוחה ולא מתוך כוונה ליזמות או לעסקים.

 

ללקוחות שלי מגיע כל מה שאני רציתי עבור עצמי

בזמן נסיעה למוסקבה, נחשפה מאיה לחברת דשלי העולמית, לאחר שסבלה מפיגמנטציה בפניה והשתמשה במוצרי החברה השינוי המדהים בפניה, תגובות הסביבה והחוויה, שינו את עולמה. האמונה העזה במוצרים של דה-שלי העשויים 100% חומרים טבעיים, גרמה לה לעשות את הצעד המשמעותי בחייה העסקיים לעזוב את העבודה הנוחה והקרובה לביתה ולהקים את מרכז האסתטיקה הרפואית בראשון-לציון, במרחק של שעתיים וחצי נסיעה מביתה שבחיפה.

 

אידיאולוגיה חברתית עם תרומה אמיתית

דה-שלי ישראל פרוסה על פני שלוש קומות מרווחות עם 26 חדרי טיפולים. למנכ"לית הנמרצת אין משרד, מכיוון שסגנון הניהול שלה, מחייב אותה להסתובב בין החדרים ולפגוש את הלקוחות במשך כל היום. החברה מעסיקה כיום כ-120 עובדים וכ-90% מהם נשים מעל גיל 40 במגוון תפקידים. נשים אלו, הן בעלות ניסיון ובשלות ומביאות עמן הבנה, סבלנות וניסיון חיים התורם לחברה.

 

מאיה, מהו לדעתך סוד ההצלחה שלך?

"הדאגה למטופלות שלי, היא תמיד בראש סולם העדיפויות אצלי. אני מעניקה ללקוחות את הטיפול והחוויה שאני מעניקה לעצמי. האמונה שלי במוצר כל כך גדולה, עד שאפילו בתי בת ה 14- מגיעה פעם בשבוע מחיפה לראשון לציון לטיפול פנים".

 

יש לך טיפ לקוראות?

"חפשו את הערך המוסף של העסק עבורכן. האמונה במוצר, הערכת העובדים ויצירת תחושה בקרבם לאהוב את מקום העבודה, הן הטריגר החשוב ביותר להצלחה

העסקית".

 

מאיה בן-ציוני מורד: "חפשו את הערך המוסף של העסק עבורכן"
    מאיה בן-ציוני מורד: "חפשו את הערך המוסף של העסק עבורכן"
     

     

    מאיה בן-ציוני מורד

    תחום: קוסמטיקה.

    שנת הקמה: 2013.

    התמחות: אסתטיקה רפואית וטיפולים קוסמטיים.

    מספר עובדים: 120.

    אג'נדה חברתית: החברה מעסיקה ומקדמת נשים מעל גיל 40.

    היכנסו לאתר: דה-שלי ישראל .

     

     

     
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד