הקרוסאובר שמפגין ביצועים מרשימים, גם בחיסכון הדלק

לפני שאתם פונים למתחרים הפופולאריים בקטגוריה: הרנו קדג'אר כולל מפרט בטיחות עשיר, עיצוב נאה, אבזור מעולה ולא פחות חשוב - רושם נתוני צריכת דלק מצוינים

צביקה בורג

|

24.11.16 | 18:23

הקרוסאובר שבא לעבוד בשבילכם. רנו קדג'אר (צילום: מתוך media.renault.com)
הקרוסאובר שבא לעבוד בשבילכם. רנו קדג'אר (צילום: מתוך media.renault.com)
מנוע 1.5 ליטר המפיק 110 כ"ס ומומנט של 25.5 קג"מ. רנו קדג'אר (צילום: מתוך media.renault.com)
מנוע 1.5 ליטר המפיק 110 כ"ס ומומנט של 25.5 קג"מ. רנו קדג'אר (צילום: מתוך media.renault.com)
מרחב פנימי טוב הכולל מערכת מולטימדיה דוברת וחושבת עברית. רנו קדג'אר (צילום: מתוך media.renault.com)
מרחב פנימי טוב הכולל מערכת מולטימדיה דוברת וחושבת עברית. רנו קדג'אר (צילום: מתוך media.renault.com)
צפו בביצועים מקרוב
צילום: מתוך איזור המדיה של חברת רנו:
אחרי האכזבה מה"קולאוס" המוזר למראה, הג'יפון שלא אסף בישראל חסידים רבים, שוב מנסה "רנו" את מזלה בקטגוריית רכבי הפנאי הלוהטת והפעם עם ה"קדג'אר" - קרוסאובר גדול ממדים, שמנסה להתחרות במובילי השוק: קיה ספורטאז', יונדאי טוסון, מיצובישי אאוטלנדר, מאזדה CX5 וניסאן קשקאי.

 

איך הוא עובר את מבחן העיצוב?

הקדג'אר נאה ומרשים מבחוץ, המרחב הפנימי טוב, והאבזור ממש מצוין, כולל מפרט בטיחות עשיר, מערכת מולטימדיה הדוברת וחושבת עברית, ולוח מחוונים מתוחכם, אולי אפילו מתחכם.

 

מה בעניין הדלק?

לא פחות חשוב בקדג'אר הוא עניין החיסכון, ואנחנו מדברים על דגם הדיזל. הוא מצויד במנוע 1.5 ליטר המפיק 110 כ"ס ומומנט של 25.5 קג"מ, שזה לא נשמע הרבה אבל בהחלט מספיק כדי שהקדג'אר לא יזחל בחוסר ביטחון בנתיב הימני, אלא ישייט בקצב נאה והכי חשוב - ירשום נתוני צריכת דלק מצוינים: 18-17 ק"מ לליטר (אמיתי, לא מעבדה). בעשרות אחוזים טוב יותר ממה שמשיגים המתחרים הפופולריים מתוצרת קוריאה ויפן.

 

נתוני צריכת הדלק טובים יותר בעשרות אחוזים מאלו של המתחרים הפופולריים. רנו קדג'אר (צילום: מתוך media.renault.com)
    נתוני צריכת הדלק טובים יותר בעשרות אחוזים מאלו של המתחרים הפופולריים. רנו קדג'אר(צילום: מתוך media.renault.com)

     

    מה אהבנו פחות?

    ההתנהלות שלו על הכביש מעט גמלונית ו"כבדה", תיבת ההילוכים (רובוטית, כפולת מצמדים) אטית לעתים, והנדסת האנוש לא הכי מעודנת. מי שישווה בינו לבין הספורטאז' או הטוסון – יבין על מה מדובר. הקוריאניות זורמות בעדינות, הקדג'אר דופק עבודה.

     

    מחיר: מ-145 אלף שקל (תלוי בגרסה ורמת האבזור).

    נמסרו מתחילת 2016 ועד סוף ספטמבר: 606 יחידות.

    פלוס: חסכוני, מרווח, גדול ומרשים, מאובזר, בטוח.

    מינוס: מעט גמלוני ומחוספס.

    שורה תחתונה: קרוסאובר שבא לעבוד בשבילכם.

     

     
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד