במלכודת הבּוּפה: איך לחזור מהחופשה עם אותה הגזרה

יוצאים לטיול או לנופש? זה ממש לא אומר שאתם חייבים לקלקל את ההישגים ולהרוס את הדיאטה שכבר התחלתם. קבלו שישה כללים לחופשה מהנה ולא משמינה

מלאו צלחת אחת בלבד, ואם נשארתם רעבים - קחו עוד ירקות. יש משהו נורא טעים שלא הספקתם לטעום? נסו אותו מחר (צילום: Shutterstock)
מלאו צלחת אחת בלבד, ואם נשארתם רעבים - קחו עוד ירקות. יש משהו נורא טעים שלא הספקתם לטעום? נסו אותו מחר (צילום: Shutterstock)

התחלתם דיאטה, ירדתם יפה, ודווקא עכשיו אתם יוצאים לחופשת הקיץ שנסגרה כבר מזמן? הטיפים הבאים יסייעו לכם להתמיד בהרזיה – וליהנות - למרות הסיטואציה המאתגרת:

 

1. אל תסתחררו מהבופה. מלונות (בעיקר בישראל) מתאפיינים בארוחות בוקר גדושות ומפתות. מלאו צלחת אחת בלבד, ואם נשארתם רעבים - קחו עוד ירקות. יש משהו נורא טעים שלא הספקתם לטעום? נסו אותו מחר.

 

2. לבשו בגד ים לארוחת הבוקר. אתם בחופשת בטן-גב? הגיעו לארוחת הבוקר עם בגד ים מתחת לבגדים, וכך תזכירו לעצמכם שעוד מעט תצטרכו לחשוף את גופכם ליד הבריכה או בחוף הים.

 

3. אל תמנעו מעצמכם. אם אתם בווינה, אל תתעקשו למנוע מעצמכם שטרודל. הרשו לעצמכם לטעום את המאכל המקומי המיוחד, גם אם הוא משמין - אבל רק פעם אחת.

 

4. הימנעו מג'אנק פוד. אל תחטפו מזון מהיר ברחוב. אם התקציב שלכם לא מאפשר ארוחות במסעדות - היכנסו לסופר מקומי והצטיידו בסנדוויץ' מזין ובפירות. הילדים דורשים מזון מהיר? נסו למצוא רשת שמציעה גם מגוון סלטים ומנות חלבון כמו בשר או דג.

 

5. קפה זה מספיק. עצרתם לכוס אספרסו? נפלא. היא ממש לא חייבת להיות מלווה בעוגה.

 

6. הזיזו את עצמכם. אתם בניו יורק או פריז? רדו מהמונית וצעדו ברגל. עליתם על קרוז? הצטרפו לטיולים הרגליים באזורי עגינת הספינה. אתם במלון? בדקו את חדר הכושר שלו. כך תגיעו להוצאה אנרגטית משמעותית במהלך החופשה.

 

ייעוץ מקצועי: טופז דרזנר, הדיאטנית הראשית של "שומרי משקל"

 

 
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד