יופי פנימי: צפו במלכת היופי ונערת ישראל מתגייסות למען ילדי וראייטי

קארין עליה וים קספרס אנשל הוזמנו לקחת חלק בהשקת פרויקט התרמה למען ילדים בעלי צרכים מיוחדים. הצטרפנו אליהן בערב המרגש

מתגייסות למען ילדי וראייטי. ים קספרס אנשל באירוע השקת פרויקט ההתרמה (צילום: חגי לאופר)
מתגייסות למען ילדי וראייטי. ים קספרס אנשל באירוע השקת פרויקט ההתרמה (צילום: חגי לאופר)
לאשה - XNET - מלכות יופי ילדי וראייטי אירוע התרמה
צילום: ירון שרון, כתב: איתי גורביץ', עריכה: אורי סתו
"אדם חייב לעשות למען האחרים ולא להעלים עין. אם הוא רואה שריפה, עליו לנסות ולכבות אותה. אם אין ברשותו דלי מים - הוא יכול להשתמש בכוס, אם אין לו כוס - יש לו כף, ואם אין לו כף - אז יש לו כפית", הגדיר פעם הסופר עמוס עוז את מהות העזרה של האדם לעולם.

הרצון לתרום לקהילה שסביבנו הינו גם אחת התכונות המאפיינת את תחרות מלכת היופי והזוכות בה מאז היווסדה. כך שכשנציגי ארגון וראייטי הזמינו את קארין עליה וים קספרס-אנשל, מלכת היופי הטרייה ונערת ישראל, לקחת חלק בהשקת פרויקט התרמה למען ילדים בעלי צרכים מיוחדים, היה ברור שהבנות יהיו שם.

 

תרומה לקהילה הינה אחת התכונות המאפיינות את תחרות מלכות היופי והזוכות בה מאז היווסדה. ים קספרס אנשל וקארין עליה (צילום: חגי לאופר)
    תרומה לקהילה הינה אחת התכונות המאפיינות את תחרות מלכות היופי והזוכות בה מאז היווסדה. ים קספרס אנשל וקארין עליה(צילום: חגי לאופר)

     

    התורמים יכולים לייעד את תרומתם לצרכים שונים של הילדים. קארין עליה בערב ההשקה (צילום: חגי לאופר)
      התורמים יכולים לייעד את תרומתם לצרכים שונים של הילדים. קארין עליה בערב ההשקה(צילום: חגי לאופר)

       

      במה מדובר, אתם שואלים? זהו שיתוף פעולה בין וראייטי, קניון ארנה שבהרצליה פיתוח וחברת 3M ישראל, שהוליד את מיזם הפוסט איט. המיזם הפך במהרה למיצג של דמויות אימוג'י ענקיות שהוצבו בלב הקניון, עליהן מוזמנים התורמים להדביק את הפתקיות המפורסמות של 3M, אותן רכשו מבעוד מועד במתחם. עלות כל פתק – 10 שקלים בלבד.

      התורמים יכולים לייעד את תרומתם לצרכים שונים של הילדים, על פי בחירתם, כמו עזרה ברכישת מחשב, כיסא גלגלים, משקפי ראייה מיוחדים, מימון חונך ועוד.

       

      שיתוף פעולה בין וראייטי, קניון ארנה שבהרצליה פיתוח וחברת 3M ישראל. שלומית אהרון בערב ההשקה (צילום: חגי לאופר)
        שיתוף פעולה בין וראייטי, קניון ארנה שבהרצליה פיתוח וחברת 3M ישראל. שלומית אהרון בערב ההשקה(צילום: חגי לאופר)

         

        לאירוע השקת קמפיין ההתרמה הוזמנו ילדי וראייטי וסלבריטאים מתחומים שונים, איתם ביקשו להיפגש הילדים. כך, בעצם, נחתה ההזמנה במייל של קארין וים, אחרי ששתי בנות, שילת ונוף, שחולמות להשתתף באחד מן הימים בתחרות, הביעו את רצונן לפגוש את הזוכות הטריות.

         

        לאירוע ההשקה הוזמנו סלבריטאים מתחומים שונים איתם ביקשו להיפגש הילדים. אנדי רם באירוע (צילום: חגי לאופר)
          לאירוע ההשקה הוזמנו סלבריטאים מתחומים שונים איתם ביקשו להיפגש הילדים. אנדי רם באירוע(צילום: חגי לאופר)

           

          איך היה? לראות פני ילדים מאושרים בעקבות הגשמת חלום קטן זו חוויה עצומה, אותה אתם יכולים לחוות דרך צפייה בוידאו שליווה את הבנות, אשר מוכיחות לנו כל פעם מחדש שיופי זה לא רק דבר חיצוני.

           

          מגשימה חלום קטן לילדים. קארין עליה עם נעה נחשון ואורי סלונים, יו"ר וראייטי ישראל (צילום: חגי לאופר)
            מגשימה חלום קטן לילדים. קארין עליה עם נעה נחשון ואורי סלונים, יו"ר וראייטי ישראל(צילום: חגי לאופר)

             

             
            הצג:
            אזהרה:
            פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד