קרני השמש שאותתו הבוקר על פתיחתו של אחד השבועות החמים של העונה, שמשו תפאורה הולמת לתצוגת אביב-קיץ 2016 של קסטרו, שנשלחה לקהל "עטופה באהבה", על פי מילותיה של אתי רוטר. כשהיא לבושה בשמלת מידי ורודה ללא שרוולים וחגורה עם הכיתוב LOVE באבני חן מנצנצות, פתחה רוטר את התצוגה בנאום נרגש, בו הודתה להוריה מייסדי המותג, וסיפרה על השראות הקולקציה, השואבות לא מעט מ"המקום הטעון במשמעויות בו אנו חיים, במעין פיוז'ן שמגדיר את מי שאנחנו".
>> מוזמנים לעשות לנו לייק בפייסבוק
כמדי עונה צבאו על המקום שלל ידוענים, אנשי תעשייה ונציגות בולטת של אקדמיית האופנה בישראל - מיעל גולדמן והגיסה מיה דגן, דרך השורדים טיטי איינאו ורון אלוף, ועד לאה פרץ ותמרה יובל ג'ונס, מנהלות המחלקות לאופנה בשנקר ובצלאל בהתאמה. בלטה בהיעדרה הפרזנטורית הבינלאומית גל גדות, ששוהה בימים אלו בלונדון לטובת צילומים, ופינתה את מקומה לשורת הפרזנטורים הרחבה של המותג, הכוללת את לירז דרור, עומר דרור, התאומות נוי והדר, ושלושת הליהוקים החדשים במותג: הדוגמנית והשחקנית יערה בנבנישתי, השורדת במיל' לירון רביבו ואושיית האינסטגרם נטע אלחמיסטר.
לאחר שבעונה הקודמת בחרו קסטרו להציג את הבגדים במסגרת מיצג אמנותי חריג מהרגיל, שכלל ארוחת ערב בהשראת חושי הטעם, הפעם חזר המותג להציג על מסלול במרכז הירידים כמיטב המסורת. זוהי העונה השנייה שקסטרו מבטלים את ההפרדה שהתקיימה בחברה בשנתיים האחרונות בין קולקציית המסלול לקולקציה שבחנויות, כך שזו הפעם הראשונה מזה זמן רב שהפריטים העולים אל מסלול התצוגה לא עוצבו במיוחד עבורו – בבחינת מה שאתם רואים הוא מה שתוכלו לרכוש בחנויות. מהלך דומה מקדמים בימים אלו בעולם גם במותגי אופנה בינלאומיים כמו ברברי, טום פורד, טומי הילפיגר ובננה ריפבליק, תחת השם Direct to Consumer, מתוך הנחה שהלקוח רוצה לרכוש באופן מיידי את הפריטים שהוא רואה על המסלול.
להחלטה הנוכחית של קסטרו היה ביטוי ממשי על המסלול, עם קולקציה מסחרית פר אקסלנס, ללא הניסיונות הקודמים להיראות יוקרתיים או אמנותיים. הפריטים עצמם הפגינו מראה יומיומי, חסר שיאים, אך גם נטול היומרה ההיא להציג לראווה את יכולות הסטודיו לעיצוב של החברה.
הסטיילינג של סטייליסטית הבית הטרייה נעה רנרט, בהחלט סייע לארוז את הבגדים לכדי לוקים יומיומיים תחת אחת המגמות הבוערות של הקיץ, הלוא הן שנות ה-90, בין אם במראות הגראנג' הרוקיסטי, או במערכות הלבוש שהורכבו משילובי ג'ינס וגוני פסטל.
התצוגה כולה הורכבה מתמונות קבוצתיות של דוגמנים ודוגמניות שעלו יחד אל המסלול, שש קבוצות סך הכול. את הקבוצה שפתחה את התצוגה הובילה לירז דרור בשמלת מיני לבנה ללא שרוולים, ומיד אחריה דוגמניות במערכות לבוש בהירות, כמו חצאית טול ורודה שנלבשה עם חולצת פולו בגוני ורוד ותכלת, שמלת מיני בצבע תכלת חושפת כתפיים, מכנסי שורטס לבנים עם חולצת פסים חושפת כתפיים, ושמלת מקסי בהדפס משובץ של כחול וצהוב. נעלי הסניקרס הלבנות והכסופות שנעלו הדוגמניות הדגישו את הנינוחות והקלילות של קבוצה זו.
לכל אורך התצוגה בלטו השפעות מעולם הגראנג', מחווה לקולקציה של סאן לורן פריז, ואלמנטים צבאיים ששולבו במראה נינוח ואוברסייז בקולקציות הגברים והנשים כאחד, עם פריטים כמו חצאית מיני בהדפס קמופלאז', חולצות משובצות שנכרכו סביב מותני הדוגמניות, חולצת אוברסייז מכותנה בצבע זית לגברים, קפושונים מפוטר ללא שרוולים, וקבוצה גדולה ומוצלחת של פריטי ג'ינס.
התצוגה נחתמה דווקא בקבוצה החלשה מבין כל השש, עם שמלות מקסי בצבעי קורל ושחור-לבן, שנראו כמו עוד אלפי שמלות אחרות שראינו זה מכבר ברשתות אופנה. קבוצה זו, וגם אלו שעלו לפניה, הציגו בעיקר את היעדר האמירה העיצובית של החברה, או לפחות את הוויתור עליה כשמדובר בקולקציה שמיועדת להוכיח את עצמה בקופות. יתרה מזאת, התצוגה של קסטרו הבוקר העלתה מחדש את השאלה האם רשתות מסוגה בכלל צריכות לקיים תצוגת אופנה.