פריגת משיקה סדרת משקאות לקיץ על בסיס פירות העונה: "טעמי העונה במהדורה מוגבלת".
בין השילובים החדשים לקיץ מציעה פריגת משקאות בטעמי תות-מלון, משמש-אפרסק, תפוז-גזר בשילוב נגיעות אננס, אננס-קוקוס ותות קטיפתי. הטעמים יוצעו בקטגוריות הסחוט, הנקטר והמשקאות הקלים, וישווקו הן באריזות משפחתיות והן באריזות אישיות.
פריגת משקיעה מיליון שקל בשיווק הטעמים החדשים. המהלך השיווקי כולל קמפיין טלוויזיוני ופעילות נרחבת בנקודות המכירה ברחבי הארץ. הסדרה תשווק החל מיולי למשך שלושה חודשים.
לדברי סמנכ"ל שיווק פריגת, צפריר גרנט, על אריזות הסדרה יופיע אייקון מיוחד של "טעמי העונה" אשר יבדל אותן אל מול הטעמים הנוכחיים.
תשלובת פריגת נמצאת בבעלות קיבוץ גבעת חיים איחוד 33.3% וקיבוץ גבעת חיים מאוחד 33.3% ומבשלות בירה ישראל (הנשלטת ע"י קוקה-קולה ישראל) 33.3%.