שתף קטע נבחר

חוגלה: קמפיין הומוריסטי על קסטרו לבגדי ים לילדים

החברה מעלה קמפיין טייק אופ לפרסומת "המעיל" של קסטרו, בהשקעה של 400 אלף דולר. בקמפיין חושפים ילדים בגדי ים חד פעמיים של האגיס שהם לובשים מתחת לחלוק רחצה

חוגלה קימברלי מעלה קמפיין לבגדי ים של האגיס לילדים, שעושה טייק אופ הומוריסטי לפרסומת "המעיל" של קסטרו, 11 שנים לאחר שעלה הסרט של החברה בכיכובם של ליאור מילר ויעל אבקסיס.

 

הקמפיין מציג בגדי ים חד פעמיים עם דמויות של דיסני, והוא הופק על ידי מקאן ארירסון בהשקעה של 400 אלף דולר.

 

בסרטון מוצגים התינוקות של האגיס חופשיים ומאושרים, כשהם לובשים חלוקי רחצה שנמצאים בחוף הים. התינוקות הולכים על המזח ותוך כדי הליכה פותחים את חלוק הרחצה ומראים את בגד הים שהם לובשים.

 

לדברי טלי אורן, מנהלת תחום החיתולים בחוגלה: "ההחלטה לעשות סרט שהינו טייק אופ על קסטרו נובעת מאסטרטגיית הפרסום ששמה את הדגש על עיצוב המוצר כחלק מתפיסת האופנה".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: פביאן קולדורף
חוגלה. "מתחברים לאופנה"
צילום: פביאן קולדורף
מומלצים