שתף קטע נבחר

המוזיקה הקלאסית חוזרת לאופנה

משרד הפרסום זרמון גולדמן ינהל את קמפיין עונת הקונצרטים תשס"ו 2006-2005 של התזמורת הקאמרית הישראלית. הקמפיין יכלול מודעות בעיתונות ויפנה לקהלים חדשים שוחרי מוזיקה ותרבות לכל סוגיה. הקמפיין יציג את התזמורת כגוף רענן, איכותי ונועז המונהג על ידי מנהיג מוזיקלי צעיר ומצליח. התזמורת מציגה חלופה צעירה ואופנתית לעולם המוזיקה הקלאסית המיושן. גיל שוחט, המנהל האמנותי של התזמורת החל מהעונה הבאה, מלחין ומנצח, יוביל את הקמפיין

***

 

רוני ארן, משנה למנכ"ל רשת, הודיע על פרישתו . ארן, בעבר משנה למנכ"ל ידיעות אחרונות, שימש בתפקיד ברשת 5 שנים, והיה אחראי לניהול השיווק והסחר בחברה. לאחר שנים של עשייה מוצלחת ששיאה זכייה במכרז ערוץ 2 , החליט ארן לפרוש בשיא ולפנות לעסקים בתחום התקשורת. שאול מגנזי, מנכ"ל אולפני הרצלייה בהווה, יצטרף לרשת בתקופה הקרובה לתפקיד משנה למנכ"ל. הדר להט-אלטמן מצטרפת למחלקת השיווק והמכירות של רשת בתפקיד מנהלת מדיה.

***

 

גבי ויצמן מונה למנכ"ל דגי תנובה. לוויצמן (45) ותק של 18 שנים בתנובה, 11 שנה מהן בחטיבת הבשר, בה כיהן במספר תפקידים. בין השאר הקים ויצמן את אגף משאבי האנוש של חטיבת הבשר, ולאחר 4 שנים הקים את אגף התפעול והלוגיסטיקה של החטיבה. במסגרת זו הוביל את גיבוש ההערכות הלוגיסטית העתידית של החטיבה ובכלל זה תכנית התייעלות רחבת היקף על ידי פריסה לוגיסטית של החטיבה ל- 3 מרכזים לוגיסטיים הכוללים מרכז לוגיסטי חדש ומודרני בדרום הארץ. בנוסף, מונתה רוני כצנלסון למנהלת מותג בחברה. לכצנלסון ניסיון של 7 שנים בתחום הפרסום כתקציבאית וסופרוויזרית במשרדי פרסום, בהם: פובליסיס אריאלי, פלד וגיתם BBDO.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים