שתף קטע נבחר

תלמה מרחיבה את המותג כריות

ומשיקה כריות מצופות בטעם שוקולד, שתלווה בקמפיין בהיקף מדווח של 3 מיליון שקל

תלמה מרחיבה את סדרת הדגנים כריות, ומשיקה כריות מצופות בטעם שוקולד, במילוי קרם נוגט או וניל.

 

ההשקה תלווה בקמפיין פרסום בהשקעה של 3 מיליון שקל באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, תחת הסיסמא: "לא תאמינו מה קורה בפנים, ועכשיו בחוץ: חדש – כריות מצופות".

 

הקמפיין מבוסס על הפרסומת המוכרת של כריות, במרכזה עומדת בחורה המשנה דמויות בקצב מסחרר: בלונדינית שובבה, יפנית אופנתית, אפרו אמריקאית מדליקה, אישה זוהרת או אשת חתול. החלפת הדמויות מתבצעת באמצעות אפקטים ויזואליים המראים כי כל דמות נמצאת לכאורה בתוך דמות אחרת.

 

תלמה מחזיקה נתח שוק של 67% בקטגורית הדגנים, כאשר המותג "כריות" הינו מותג הדגנים המוביל בישראל, עם נתח שוק שנתי של 15.7% על פי דו"ח נילסן.

 

דגני כריות תלמה הושקו לראשונה בשנת 1994 והפכו להצלחה. המותג נתפס כמותג דגנים ייחודי בעל טעמים וניגודים מעניינים: חיצוניות קראנצ'ית, פנים קרמי, שנותן מענה כפול - מצד אחד ארוחת בוקר, מצד שני נישנוש.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים