שתף קטע נבחר

ויסוצקי רוצה להגדיל את צריכת התה בקיץ

השיקה סדרת חליטות חדשה בטעמים קייציים תחת השם קוקטייל אותה ניתן לשתות גם כחמה וגם כקרה

במטרה להגדיל את צריכת התה בחודשי הקיץ, משיקה ויסוצקי סדרת חליטות בטעמי פירות אקזוטיים משולבים עם טעמי אלכוהול .

 

סקרים ומחקרים שערכה ויסוצקי במרץ האחרון באמצעות "מותגים" ו-""TGI הצביעו על כך כי 91% מהאוכלוסייה שותים תה, מתוכם כ-78% שותים תה בקיץ בתדירות גבוהה מאוד. עוד עולה מנתוני נילסן, כי צריכת סדרת "הגן הקסום של ויסוצקי" (הכוללת 16 חליטות), אינה מושפעת מעונות השנה – ועומדת על 72.2%.

 

בעקבות הממצאים משיקה ויסוצקי סדרת חליטות חדשה תחת השם "קוקטייל", הכוללת שלוש חליטות בטעמי פירות אקזוטיים משולבים עם טעמיי אלכוהול: קוקטייל רום מנגו ואננס, קוקטייל טקילה ליים ופסיפלורה, וקוקטייל משמש, אפרסק ואוכמניות המתאימים לקיץ.

 

את החליטת מהסדרה החדשה ניתן כמובן לשתות כשתייה חמה, אך בוויסוצקי מדגישים כי ניתןם גם לחלוט אותם במים חמים, ולאחר מכו לקרר והלגי כשתייה קרה.

 

עיצוב האריזה באמצעות סטודיו אדלר פונה בעיקר לקהל הצעירים, שהתה הופך לנחלתם. השקת הסדרה החדשה תלווה בפעילות קד"מ מאסיבי בעיתונות הארצית בנקודת המכירה ובקמפיין יחסי ציבור בהשקעה מדווחת של 600 אלף שקל.

  

שוק התה בישראל מוערך בכ-300 מיליון שקל בשנה עם קצב גידול שנתי של 6.5%. ויסוצקי מובילה עם נתח שוק של 78.1% , ואחריה ליפטון עם 15%, וערבה עם 3.6%.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים