שתף קטע נבחר

MUST: זוכה שטרודל הזהב ביוני

בהצבעה לתחרות שטרודל הזהב שהתקיימה בשבוע שעבר זכה הקמפיין הויראלי "MUST Be Sexy" של מותג MUST של עלית במקום הראשון. זו הפעם הראשונה שמשתתף בתחרות קמפיין ויראלי, המופץ באמצעות הדואר האלקטרוני, אשר הוכן על-ידי עלית באמצעות חברת קטע קטע. זכייתו של הקמפיין, הן במסלול השיפוט המקצועי, והן כ"חביב הקהל", מוכיחה שוב כי האינטרנט הוא מדיה גמישה, המאפשרת יצירתיות כמעט ללא גבולות". שטרודל הזהב היא תחרות חודשית, המתמקדת בקמפיינים אינטראקטיבים, ומתרחשת כולה (כולל הגשת מועמדויות וכל תהליך ההצבעה) בזירת האינטרנט. במקביל למסלול ההצבעה של חבר השופטים המקצועי, מתקיים מסלול עממי, הפתוח לקהל הרחב, באתר התחרות.

***

 

קלוגס מביאה את מהפכת הבריאות לחברות ההיי-טק וחברות הסלולר: נכנסת לשת"פ עם חברת ההיי-טק AVAYA, אשר יוזמת בימים אלו "מהפכת בריאות", במסגרתה החליטה להעניק לעובדיה ארוחת בוקר בריאה, טעימה ועשירה, הכוללת דגנים, סיבים תזונתיים, סידן ופירות. AVAYA הוציאה את כל המאכלים הלא בריאים מהמטבח, ובמקום עוגיות ומאפים הכניסה מיכלים עם דגני קלוגס ספיישל קיי, קלוגס קראנצ'י נאט וקלוגס אול בראן. במהלך החודש הקרוב, קלוגס תציע לעובדי חברות ההיי-טק והסלולר חוויית בריאות טעימה וייחודית - "קלוגס בר דגנים" – בר בריאותי מעוצב ועשיר הכולל מבחר דגני קלוגס, חלב וסלט פירות טרי, כאשר צוות מקצועי מטעם חברת סטור ריטייל, מסביר אודות הערכים התזונתיים של הדגנים ומפנק את העובדים המופתעים בארוחת בריאות טעימה.

***

 

אמיתי חיון התמנה למנהל מחלקת המכירות של ערוץ 9. חיון כיהן בארבע השנים האחרונות כמנהל לקוחות של זכיינית ערוץ 2 רשת, ולפני כן שימש כמנהל מכירות ביפעת בקרת פרסום. סמנכ"ל הערוץ, ניר מרקוביץ', ציין כי המינוי של חיון בא על רקע העלייה המתמשכת בביקושים לרכישת זמן אויר לשידור פרסומות בערוץ 9. לחיון (29) תואר ראשון במינהל עסקים והתמחות בשיווק.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים