שתף קטע נבחר

לקראת הקיץ: מתחם נודד חווייתי של קוטקס

חוגלה קוטקס תצא לקראת הקיץ בפעילות קד"מ ותפעיל מתחם נודד חוויתי (Powder Room) ברוח המותג קוטקס, הכולל שישה חדרי שירותים , פינת איפור ופינת מסז', שיאפשרו מפגש אינטימי בין המותג למשתמשת, במקומות לא צפויים ולא שגרתיים, בדומה לחדרי הנוחות במלונות מפוארים, ברים ומסעדות מעוצבים. את הקרון תתפעל חברת הקד"מ טרגט מרקט ויועסקו בו למעלה מ-100 איש, שידאגו לניקיון המקום ואחזקתו השוטפת. הארוע הראשון בו יוצב הקרון החוויתי הוא "פסטיבל יותר" שיתקיים בגני יהושוע בפארק הירקון. במהלך החודשים יולי אוגוסט יוצב הקרון במרבית אירועי הקיץ המובילים. בפעילות הקד"מ יושקעו כמיליון שקל.

***

 

שלושה תקציבים חדשים למשרד יחסי הציבור החדש news יחסי ציבור ומיצוב תקשורתי בבעלותה של רחל לרנר: כנען פרסום בתנועה, השולטת בכ-3,000 פני פרסום אוטובוסים של אגד ודן; גולדן לייזר רשת מרכזים רפואיים אסתטיים בפריסה ארצית שהחלה את פעילותה לפני כשנה; והולילנד קוסמטיקס המייצרת מזה 40 שנה מוצרי טיפוח פרה-רפואיים לשווקים בחו"ל ולשוק המקומי.

***

 

אורלי חדד (30) מונתה בימים אלו למנהלת יח"צ של המחלקה למגזר החרדי במשרד הפרסום מקאן אריקסון. לחדד תואר ראשון בתקשורת המונים באוניברסיטת בר אילן. בשנים האחרונות עסקה במספר תפקידים בתחום יחסי הציבור ובדוברות ביניהם: עוזרת דוברת סלקום, תחום יח"צ במשרדי הפרסום: בולטון וגל. התקציבים הבולטים במחלקה למגזר החרדי במקאן אריקסון הם: סלקום, יקבי כרמל, דובק, טבעול, טמבור, הולידי אין.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים