תקציב אמריקן לייזר עובר לפרסום מידן-שנהב

היקף התקציב מוערך ב-3 מיליון דולר לשנה. מפרסום מידן-שנהב נמסר כי בימים אלו עובדים במשרד על קו אסטרטגי פרסומי חדש לרשת, ומחפשים מציגה מוכרת, שתוביל את התקציב בשנה הקרובה

ynet

|

03.07.05 03:32

 
תקציב הפרסום של רשת המרפאות לאסתטיקה ופלסטיקה, אמריקן לייזר, עובר למשרד הפרסום מידן-שנהב.

 

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף התקציב השנתי של אמריקן לייזר הוא כ-3 מיליון דולר. אמריקן לייזר פועלת בישראל מזה 7 שנים. לרשת תשעה סניפים ברחבי הארץ.

 

מפרסום מידן-שנהב נמסר, כי בימין אלו עובדים במשרד על קו אסטרטגי פרסומי חדש לרשת, כאשר חלק ממנו הינו בחירת מציגה מוכרת, שתוביל את הקמפיין בשנה הקרובה. 

 

אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד