שתף קטע נבחר

ירידה חדה בביקוש לעובדים מתחום הפרסום ביוני

סקר ADMAN: ביוני האחרון נדרשו 71 משרות בתחום, לעומת 131 משרות ביוני 2004

ירידה חדה בדרישה לעובדים מתחום הפרסום והשיווק בחודש יוני. כך עולה מסקר מודעות הדרושים שנערך ע"י ADMAN - החברה למשאבי אנוש לענפי הפרסום, השיווק והתקשורת.

 

מהסקר עולה, כי ביוני נרשמה ירידה חדה במספר המשרות שפורסמו לעומת חודש מאי, וגם בהשוואה לחודש יוני 2004 בו היתה דרישה ל-131 משרות. על פי הסקר, ביוני היה ביקוש ל-71 משרות, בעיקר לתקציבאים (24), ארטדיירקטורים (18) ופלנרים (11).

 

גינגי פרידמן, מנכ"ל ADMAN, אמר כי "החולשה של חודש יוני מאוד מאכזבת בעיקר אחרי הגאות של החודש הקודם ולנוכח העובדה שחודש יוני הצטיין תמיד בדרישה גבוהה לעובדים. לדעתי, מדובר באינדיקציה להאטת הצמיחה במשק, שגורמת למעסיקים להקדים את הקיץ בכל הקשור לגיוס עובדים.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים