רשת בורגראנץ' משיקה את מבצע הקיץ שלה תחת הכותרת "קיץ אקסטרים", ובהשקעה כוללת של 2 מיליון שקל – מתוכם 1.5 מיליון שקל בקמפיין פרסום.
הרשת תגריל אחת לשבועיים בין הקונים ממוצריה, ריינג'ר ג'ו של פולריס4x4 המתאים לנהיגה מגיל 16. במקום השני יוגרלו 2 חופשות ל-3 חברים (סה"כ 4) לאייה נאפה בקפריסין הכולל פעילויות כמו קייאקים, כניסה לפארק מים, בננה, מסיבות ועוד. בנוסף תינתן הטבה מייידית – שובר בסכום של 50 שקל לקניית נעלים של המותגים נייקי, טימברלנד, ריבוק, פומה ו- DKNY ברשת סקאל ספורט.
חגית קמין, סמנכ"ל השיווק בבורגראנץ', מסרה כי המבצע ממשיך את מדיניותה של הרשת לפנות לקהל יעד של צעירים ונוער עם מבצע המשלב אדרנלין והרפתקאות". המבצע יימשך 8 שבועות, החל מהיום (א').