שתף קטע נבחר

קניון שבעת הכוכבים משיק מרכז פעילויות לפעוטות

הקים בשיתוף עם שילב ובהשקעה של 100 אלף דולר את פיצק'לה - מתחם בו יתקיימו פעילויות התפתחותיות-מוטוריות לתינוקות עד גיל שנתיים

קניון שבעת הכוכבים בהרצליה מרחיב את פעילויות החוויה שלו לגיל הרך ומשיק בימים אלה בשיתוף עם "שילב" את "פיצק'לה" - מרכז חדש לפעילויות לפעוטות. במתחם החדש יתקיימו מגוון פעילויות התפתחותיות-מוטוריות לתינוקות עד גיל שנתיים בשיתוף עם הוריהם, בהתאם לרמת ההתפתחות של הפעוטות.

 

ב"פיצק'לה" יושקעו 100 אלף דולר. השקעה זו מעמידה את סך ההשקעות של הקניון במיזמים לילדים – מהגיל הרך ועד גיל 8 – על 450 אלף דולר. מיזמים אלה כוללים הקצאת מקומות חניה לבעלי מכוניות עם עגלות תינוקות, חדר החתלה והנקה, פעלתון ג'ימבורי בן שלוש קומות ועתה "פיצק'לה". בסך-הכל הקצה הקניון לפעילויות ילדים והורים שטח של 650 מ"ר.

 

המיזם החדש נולד בעקבות סקר משוב שערך הקניון בקרב מבקרי הקניון. בסקר הועלתה בקשה של הורים להעמיק את ההפרדה בפעלתון בין המתקנים המיועדים לילדים בגיל הרך לבין אלה המשמשים ילדים בוגרים יותר.

 

בהתייעצות עם מומחים החליט הקניון להקים בסופו של דבר מתחם חדש, בלעדי לגיל הרך, שמציע מגוון סדנאות על בסיס קבוע ובנוסף גם ג'ימבורי לפעוטות בלבד. הג'ימבורי בפעלתון הושאר על כנו, כדי לאפשר לאחים בגילים שונים להמשיך ליהנות מפעילות משותפת.

 

השקת המתחם החדש תלווה בקמפיין פרסומי במגזינים רלוונטיים ובשיווק ישיר לכ-120 אלף בתי אב באיזור השרון וצפון תל-אביב, בהשקעה של כ-150 אלף דולר.

 

 

קניון שבעת הכוכבים, שהוקם לפני חמש שנים, נמנה עם עשרת הקניונים המובילים בישראל. בימי חול מבקרים בקניון כ-15,000 איש מדי יום ובשבתות ובחגים כ-22 אלף איש. בקיץ ובחופשות מגיע מספר המבקרים לכ-19,000 איש ביום.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום:דודו פריד
קניוןשבעת הכוכבים
צילום:דודו פריד
מומלצים