שתף קטע נבחר

תנובה השיקה מוקד שירות צרכנים בתחום בשר הבקר

המוקד הטלפוני יספק לצרכנים מענה במגוון נושאים, לרבות דרכי הטיפול במוצרי בשר, דרכי זיהוי בשר בקר טרי ועוד

תנובה משיקה מוקד שירות צרכנים תחת השם "קו הבשר", שיהווה ערוץ תקשורת פתוח לציבור בנושאים בתחום הבשר, במטרה להרחיב את הידע של הצרכן הישראלי.

 

המוקד יספק מענה במגוון נושאים, לרבות דרכי הטיפול במוצרי בשר, דרכי זיהוי בשר בקר טרי, מידע אודות בשר טרי כחלק מתזונה נכונה, אופן בחירת הנתח המתאים, המלצות לאחסון הבשר, טיפים לבישול ועוד.

 

המוקד יאויש בנציגי שירות צרכנים ממיטב מומחי תנובה בתחום, אשר עברו הדרכות מעמיקות ומפורטות לגבי תחום הבשר ויתנו מענה לכל פנייה או בקשה. בין היתר יכלול צוות המומחים דיאטניות קלינית שיספקו ייעוץ אישי לצרכן.

 

כמו כן יספק המוקד מידע אודות המותג "אדום אדום", מותג בשר הבקר הטרי של תנובה, זאת במקביל לפריסת המוצרים ברחבי הארץ, ויכלול מתכונים מומלצים, מחירים ומבצעים, רקע כללי אודות איכות הבשר וכד'.

 

המוקד יפעל מדי יום בין השעות 20:00 - 08:00, בערבי חג וימי שישי עד השעה 12:00, ויספק שירות ב-3 שפות, בהתאם לבחירת הצרכן- עברית, אנגלית ורוסית. טלפון המוקד: .1-800-200-771

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים