שתף קטע נבחר

מיתוג מחדש לבית ההשקעות מנורה גאון

ייקרא מעתה "גאון בית השקעות". כחלק מהמיתוג מחדש הושקה גם הסיסמא "הרווח כולו שלך", שתלווה את פעילויות השיווק של בית ההשקעות. המיתוג נעשה באמצעות משרד הפרסום אזימוט

בית ההשקעות מנורה גאון משנה את שמו במסגרת מהלך מיתוג מחדש, ויקרא מעתה "גאון בית השקעות". כך מסר היום (ד') מנכ"ל בית ההשקעות, שי ברק. מהלך המיתוג ושינוי השם נעשה בעקבות רכישת חלקה של חברת הביטוח מנורה בחברה על ידי קבוצת גאון אחזקות לפני כחצי שנה.

 

כחלק מהמיתוג מחדש הושקה גם סיסמא חדשה שתלווה את כל פעילויות

השיווק של גאון בית השקעות: "הרווח כולו שלך". המיתוג נעשה באמצעות משרד הפרסום אזימוט. 

 

לדברי ברק, "המיתוג מחדש מתבצע כחלק מתכנית אסטרטגית ארוכת טווח, הכוללת בין היתר את איחוד הפעילויות של החברות האחיות - מנורה גאון גמל ומנורה גאון חיתום - תחת המותג גאון בית השקעות".

 

לדבריו, "במסגרת התכנית ביצעה החברה רה-ארגון, אשר כלל הקמת אגף השקעות המנהל את כל מוצרי החברה (קופות גמל, קרנות נאמנות וניהול תיקים), ואגף שיווק המשווק את כל מוצרי החברה. השינוי נעשה כחלק מתפיסה לפיה יש לבנות מותג חזק אחד, שיציע מוצרים חכמים אשר מצליחים לתת למשקיעים בהם הרבה מעל למדדים, לאורך זמן". 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים